فراخوان مربی پرآوازه آوای جادویی، دکتر محمد اصفهانی

119

1400/4/20

13:41


محمد اصفهانی مربی گروه اول مسابقه استعدادیابی خوانندگی آوای جادویی است.

فراخوان مربی پرآوازه آوای جادویی، دکتر محمد اصفهانی

۴۲ دقیقه پیش
محمد اصفهانی مربی گروه اول مسابقه استعدادیابی خوانندگی آوای جادویی است.

فراخوان مربی پرآوازه آوای جادویی، دکتر محمد اصفهانی

به گزارش سلام سینما، آوای جادویی یک مسابقه استعداد یابی موسیقی در زمینه خوانندگی است که برای اولین بار در این سطح در موسیقی کشورمان در حال برگزاری است.
این مسابقه در کنار استعداد یابی به رشد و پرورش شرکت کنندگان نیز می پردازد و بستری برای درخشیدن و پیشرفت فراهم خواهد کرد، در همین راستا برای نفرات صعود کرده به فینال و نفر اول مسابقه جوایزی در نظر گرفته شده است.
از اهداف این برنامه جدا از استعداد یابی فراهم کردن بستری مناسب برای رشد و پیشرفت کسانیست که مورد اعمال سلیقه قرار گرفته اند و فرصتی برای دیده شدن نداشتند.
از جذابیت های این برنامه، نظر سنجی مردمی آن است که این فرصت را به مردم عزیز کشورمان می‌دهد تا در صعود و حذف شرکت کنندگان دخیل باشند.
لازم به ذکر است که کل برنامه برای شرکت کنندگان رایگان میباشد و فقط کافیست که ویدیوی خود را آپلود و داور مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

فراخوان مربی پرآوازه آوای جادویی؛ دکتر محمد اصفهانی

محمداصفهانی متولدچهاردهم تير ۱۳۴۵ از خانواده‌ای اصالتاً اصفهانی در تهران به دنیا آمد. جادوی صدای محمد اصفهانی یک طرف و سبک موسیقی‌ش که تلفیق موسیقی سنتی و موسیقی روز دنیا بود از طرف دیگه باعث شد تا از همون اولین آلبومش خیلی زود جای خودش رو توی دل هواداران پیدا کنه.

برای شرکت در مسابقه و قرار گرفتن در گروه دکتر محمد اصفهانی ، بعد از مطالعه قوانین و مقررات به صورت کامل می‌توانید ویدیوهای خوانندگی خود را از طریق سایت آوای جادویی به نشانی:
‏avayejadooyi.ir بارگذاری نمایید و بعد منتظر اعلام نتیجه باشید.

در صورت هرگونه مشکل در بارگذاری ویدئو یا هر سوالی در رابطه با مسابقه آوای جادویی با تلفن پشتیبانی در زمان اداری تماس گرفته و یا از طریق شماره تماس اعلام شده از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید.

پشتیبانی آوای جادویی :02191071581

پشتیبانی تلگرام : 09926983063

بزودی تیزر فراخوان ‌‌سایر داوران بزرگ آوای جادویی نیز بارگذاری خواهد شد. بنابراین برای انتخاب گروه مورد نظر خود دقت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو