فراخوان مربی پرآوازه آوای جادویی؛ رضا یزدانی

70

1400/4/20

13:56


رضا یزدانی مربی گروه دوم مسابقه استعدادیابی خوانندگی آوای جادویی است.

فراخوان مربی پرآوازه آوای جادویی؛ رضا یزدانی

یک ساعت پیش
رضا یزدانی مربی گروه دوم مسابقه استعدادیابی خوانندگی آوای جادویی است.

فراخوان مربی پرآوازه آوای جادویی؛ رضا یزدانی

به گزارش سلام سینما، آوای جادویی یک مسابقه استعداد یابی موسیقی در زمینه خوانندگی است که برای اولین بار در این سطح در موسیقی کشورمان در حال برگزاری است.
این مسابقه در کنار استعداد یابی به رشد و پرورش شرکت کنندگان نیز می پردازد و بستری برای درخشیدن و پیشرفت فراهم خواهد کرد، در همین راستا برای نفرات صعود کرده به فینال و نفر اول مسابقه جوایزی در نظر گرفته شده است.
از اهداف این برنامه جدا از استعداد یابی فراهم کردن بستری مناسب برای رشد و پیشرفت کسانیست که مورد اعمال سلیقه قرار گرفته اند و فرصتی برای دیده شدن نداشتند.
از جذابیت های این برنامه، نظر سنجی مردمی آن است که این فرصت را به مردم عزیز کشورمان می‌دهد تا در صعود و حذف شرکت کنندگان دخیل باشند.
لازم به ذکر است که کل برنامه برای شرکت کنندگان رایگان میباشد و فقط کافیست که ویدیوی خود را آپلود و داور مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

فراخوان مربی پرآوازه آوای جادویی؛ رضا یزدانی

علاقمندان تئاتر اولین بار سال 77 با نمایش دادگاه جنجال برانگیز با صدای رضا یزدانی آشنا شدند و آشنایی با نمایشها و تیتراژ سریالهای بسیار تا الان ادامه داشته است.

اولین آلبوم موسیقی او به نام "شهر دل" با اشعار "مولانا" در سال ۱۳۷۹ منتشر شد.سبک و صدای خاص و منحصر به فرد او، سختگیری او در انتخاب ترانه ها و خواندن ترانه هایی با مفهومِ عمیق و چند لایه که عمدتا درون مایه ی اجتماعی دارند باعث شد تا او در همان سالهای نخست فعالیت هنری، مخاطبان خاص خود را پیدا کند.

رضا یزدانی تاکنون ۱۲ آلبوم منتشر کرده است که شامل ۱۱ آلبوم موسیقیایی و یک آلبوم تصویری می باشد.

وی فعالیت خود را در حرفه ی بازیگری از سال ۱۳۸۳ با فیلم سینمایی "حکم" ساخته "مسعود کیمیایی" آغاز کرد و تاکنون در بیش از ده فیلم سینمایی، سه سریال و چندین تئاتر به ایفای نقش پرداخته است.

او تاکنون بیش از ۴۰ ترانه ی تیتراژ فیلم و سریال ، در کارنامه ی خود دارد.

رضا یزدانی، چهار بار موفق به دریافت "تندیس حافظ" از جشن دنیای تصویر، و سه بار موفق به دریافت جایزه ی بهترین آلبوم در جشنواره موسیقی ما در بخش پاپ راک شده است

برای شرکت در مسابقه و قرار گرفتن در گروه رضا یزدانی، بعد از مطالعه قوانین و مقررات به صورت کامل می‌توانید ویدیوهای خوانندگی خود را از طریق سایت آوای جادویی به نشانی:
‏avayejadooyi.ir بارگذاری نمایید و منتظر اعلام نتیجه باشید .

در صورت هرگونه مشکل در بارگذاری ویدئو یا هر سوالی در رابطه با مسابقه آوای جادویی با تلفن پشتیبانی در زمان اداری تماس گرفته و یا از طریق شماره تماس اعلام شده از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید.

پشتیبانی آوای جادویی :02191071581

شماره تماس جهت ارسال تلگرامی : 09926983063

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو