هزینه‌های بچه دار شدن در آمریکا، نتایج یک تحقیق

هزینه‌های بچه دار شدن در آمریکا، نتایج یک تحقیق


منبع: نی نی بان

85

1400/4/20

14:07


هزینه‌های بچه دار شدن در آمریکا، نتایج یک تحقیق


برآورد یک مطالعه نشان می‌دهد که داشتن یک کودک برای اکثر خانواده‌ها حداقل 5000 دلار هزینه دربردارد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد حتی با داشتن بیمه درمانی خصوصی، اکثر خانواده‌های آمریکایی پس از بچه‌دار شدن با پرداخت هزاران دلار قبض‌های پزشکی دست به گریبان‌اند.
محققان پزشکی میشیگان می‌خواستند در مورد هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی مرتبط با داشتن یک کودک اطلاعات بیشتری به دست بیاورند، بنابراین این تحقیق را انجام دادند.


هزینه‌های بچه دار شدن در آمریکا، نتایج یک تحقیق


تحقیق روی حدود 398هزار خانواده
بر اساس گزارش «ساینس دیلی»، محققان برای انجام این کار، 398 هزار و 410 بیمه درمانی خصوصی را در ایالات متحده بین سال‌های 2014 تا 2019 میلادی مورد بررسی قرار دادند.
این بیمه‌های درمانی خصوصی، به صورت ویژه با زایمان زنان در ارتباط بود و نتایجی را دربر داشت که حداقل به تولد یک کودک منجر شده بود.

  • در مجموع، به طور متوسط خانواده‌ها ملزم شده بودند حداقل 3،068 دلار برای قبض‌های پزشکی مربوط به زایمان و بستری شدن در بیمارستان بپردازند، اما این هزینه‌ها از جیب پرداخت شده بود تحت پوشش بیمه خصوصی قرار ندارد.
    بیشتر بخوانید: واکسن کرونا فایزر برای زنان باردار خطر دارد؟
  • با این حال، محققان دریافته‌اند که از هر 6 خانواده، 1 خانواده هزینه‌ای معادل 5000 دلار را متحمل شده است.
  • در شرایطی که نوزادان به مراقبت‌های ویژه نیاز دارند، از هر 11 خانواده، یک خانواده مجبور شده بیش از 10هزار دلار بابت این مراقبت‌ها پرداخت کند. این مورد در مورد 9درصد از خانواده‌های شرکت‌کننده در مطالعه وجود داشت.
  • محققان دریافته‌اند که اکثر خانواده‌هایی که پس از زایمان، دچار بدهی‌های پزشکی شده‌اند، به دلیل کسر مالیات و بیمه‌های مشترک بوده.

هزینه‌های بچه دار شدن در آمریکا، نتایج یک تحقیق


هزینه های بچه دار شدن در زایمان طبیعی و سزارین، پرداخت از جیب مبارک!
مطالعه جدید نشان داده از هر 6 خانواده، یکی از آن‌ها بیش از 5000 دلار برای بچه‌دار شدن هزینه کرده است. بر اساس نتایج همین مطالعه، در زایمان‌هایی که مادران عمل سزارین انجام می‌دهند، یا در شرایطی که نوزادان آن‌ها به مراقبت ویژه احتیاج دارند، بعضی از خانواده‌ها ممکن است از جیب خود حتی تا 10 هزار دلار هزینه کنند.


بیشتر بخوانید: زایمان طبیعی یا سزارین؟ کدام خوب است؟


محققان امیدوارند که یافته‌های آن‌ها به والدین کمک کند تا بهتر برای هزینه‌های تولد کودک آماده شوند.
محققان بیان می‌کنند که بسیاری از خانواده‌های دارای بیمه خصوصی به اشتباه باور دارند که هنگام به دنیا آمدن کودک مجبور نیستند از جیب خود هزینه‌ای پرداخت کنند.
با این حال، همانطور که یافته‌های جدید نشان می دهد، بیشتر خانواده‌ها با وجود داشتن بیمه خصوصی، حداقل چند هزار دلار بدهی پزشکی دارند.
محققان همچنین از ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی می‌خواهند که منابع مناسب را در اختیار خانواده‌ها قرار دهند تا به آن‌ها کمک شود تا از نظر اقتصادی برای بچه‌دار شدن آماده شوند.


هزینه‌های بچه دار شدن در آمریکا، نتایج یک تحقیق


این تحقیق از کجا نشات گرفت؟
شاید دوست داشته باشید بدانید که این مطالعه اصلا چرا آغاز شد. همه چیز به دکتر «کائو پینگ چو»، بازمی‌گردد.
دکتر «کائو پینگ چو»، نویسنده ارشد این مطالعه دراین‌باه توضیح داده: «وقتی از جیب خودم 5000 دلار برای تجربه زایمان صرف کردم، انگیزه یافتم که این مطالعه را شروع کنم.»
وی پزشکان بالینی را تشویق می‌کند تا به خانواده‌ها یاد بدهند در شرایطی که مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف پزشکی هستند، چطور پول ذخیره کنند.


بیشتر بخوانید: سنسور جدید به زنان باردار کمک می‌کند


دکتر چوآ حتی می‌گوید که ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی باید نظارت خود را بر خانواده‌هایی که پس از تولد نوزاد، دچار بار مالی شده‌اند، ادامه دهند، به‌خصوص اگر زایمان به بستری شدن در بیمارستان یا پرداخت هزینه‌های دیگر نیاز داشته باشد.
ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی باید بتوانند خانواده‌هایی را که با مشکلات مالی دست به گریبان‌اند به منابعی وصل کنند تا در پرداخت هزینه‌های غذا و مسکن آن‌ها کمک کنند.


هزینه‌های بچه دار شدن در آمریکا، نتایج یک تحقیق


بچه دار شدن گران است، بهتر برنامه‌ریزی کنید
به دنیا آوردن یک کودک گران است و خانواده‌ها باید مسائل جدیدی را در هنگام برنامه‌ریزی برای بچه‌دار شدن در نظر بگیرند.
دکتر چوآ توصیه می‌کند اگر نوزادی در راه دارید، با یک مشاور مالی صحبت کنید تا بتوانید به بهترین وجه امور مالی خود را بفهمید. این کار همچنین کمک می‌کند بتوانید پس‌انداز بیشتری انجام دهید.
حتی اگر قصد بچه‌دار شدن ندارید، چنین کاری در آینده نزدیک به نفع شماست چرا که می‌تواند در جهت ثبات مالی در طولانی‌مدت به نفع شما باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو