ظرفیت تخت‌های بیمارستانی بندرعباس تکمیل شد

78

1400/4/20

15:24


ظرفیت تخت‌های بیمارستانی بندرعباس تکمیل شد

سلامت نیوز:سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تخت‌های بیمارستان‌های مرجع و سطح شهر بندرعباس بیش از ۱۰۰ درصد اشغال هستند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر فاطمه نوروزیان ، افزود: تخت‌های بیمارستان‌های مرجع و سطح شهر بندرعباس بیش از ۱۰۰ درصد اشغال هستند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۵۰۱ نفر افزایش یافت.


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: متوسط اشغال تخت‌های بیمارستانی هرمزگان بیش از ۹۶ درصد است و به دلیل اینکه همه بخش‌های بیمارستان شهید محمدی به بخش کووید تبدیل شده اند با کمبود شدید تخت روبرو هستیم و پزشکان مجبور به بستری کردن بیماران در راهروها بیمارستان هستند.


نوروزیان با اشاره به اینکه با جان باختن سه نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۵۰۱ نفر افزایش یافت، تصریح کرد: روز گذشته ۱۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و در مجموع تاکون ۷۷۵ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.
وی در پایان اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۸۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۹ نفر از آن‌ها وخیم است.




مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو