عواملی که باعث سوراخ شدن حوله خشک کن می شوند

منبع: دلگرم

98

1400/4/20

16:12


عواملی که  باعث سوراخ شدن حوله خشک کن می شوند

شاید برایتان سوال باشد که چه کاربردهایی می تواند داشته باشد؟ در اینجا به دو مورد از مهمترین آنها اشره می کنیم. این رادیاتورها برای خشک کردن لباس ها و حوله ها بسیار مناسب هستند و این ویژگی به خصوص برای خانه های کوچک می تواند یک مزیت باشد ودیگر لازم نیست یک بنده رخت جاگیر برای آویزان کردن لباس ها داشته باشید و فضای خانه را اشغال کنید. کاربرد دیگر آن قارچ هایی است که به دلیل رطوبت به وجود می آیند وسلامتی ما را به خطر میندازد. ولی این حوله خشک کن ها گاهی هم دچار آسیب دیدگی می شوند. با ما دراین مقاله از فروشگاه اینترنتی لوتوس همراه باشید.

حوله خشک کن و خوردگی

همان طور که میدانید حوله خشک کن ها بیشتر در حمام و سرویس های بهداشتی هستند یعنی دقیقا مکان هایی که رطوبت وجود دارد. پس می توان گفت اگر جنس حوله خشک کن با کیفیت و دارای جنس خوب نباشد بعد از مدتی که فلز درمجاورت رطوبت قرار بگیرد دچار یک واکنش شیمیایی می شود که به آن خوردگی می گویند حالا اگر این خوردگی عمیق تر شود موجب پوسیدگی وسوراخ شدن می شود. انتخاب حوله خشک کن آلومینیوم می تواند گزینه خوبی باشد ودوام و ماندگاری بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

دلایل سوراخ شدن حوله خشک کن

دلایل زیادی ممکن است برای سوراخ شدن حوله خشک کن وجود داشته باشد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم

سفت نکردن شیرها و نشتی

تصور کنید شیر ها به طور کامل کیپ نشده باشند و دائما روی سطح رادیاتور آب جمع شود خوب مشخص است که در طولانی مدت دچار سوراخ شدن حوله خشک کن شود. ولی نگران نباشید با آوردن لوله کش می توانید جلوی نشتی را بگیرید.

جلوی خوردگی داخلی را بگیرید

امروزه مایعات بسیاری وجود دارند که با ریختن آنها در داخل رادیاتور می توانید تا از خوردگی داخلی جلوگیری کنید زیرا این مواد بازدارنده هستند و باعث جلوگیری از واکنش های شیمیایی می شوند.

محافظت دربرابر ضربه فیزیکی

یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث سوراخ شدن حوله خشک کن شود وارد شدن ضربه است. باید هنگام نصب حوله خشک کن ارتفاع استاندارد را درنظر بگیرید تا جای مناسبی قرار بگیرد که نه آنقدر بالا باشد که در دسترس نباشد ونه آنقدر پایین که احتمال ضربه خوردن آن بالا باشد

نکاتی برای پیشگیری از خوردگی

عواملی که  باعث سوراخ شدن حوله خشک کن می شوند

اولین نکته انتخاب حوله خشک کن با کیفیت است به طور مثال از مزایای حوله خشک کن استیل این است که از استیل ساخته شده و ضد زنگ است و مقاومت آن در برابر رطوبت مثال زدنی است. پس ازهمان ابتدا یکبار برای یم حوله خشک کن خوب هزینه کنید و یک عمر راحت باشید و نگران خرابی آن نباشید. نکته دیگر شستشوی لوله ها است هر بار که سرویس سالیانه انجام می دهید لوله ها را تمیز کنید تا از خوردگی آن جلوگیری کنید

خرید بهترین حوله خشک کن ها

برای خرید متنوع ترین حوله خشک کن ها در رنگ ها، طرحهای مختلف کافیست به سایت ما یعنی لوتوس رادیاتور ببروید تا با مشاهده خرید ارزان ترین حوله خشک کن کروم، قرمز، آبی، زرد و ....نسبت به سایر فروشگاه ها و مقایسه با آنها با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. تمام حوله خشک کن های ما دارای گارانتی وتضمین کیفیت هستند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو