چرا حراج تهران به تعویق افتاد؟

منبع: برترین ها

67

1400/4/20

18:08


چهاردهمین دوره از «حراج تهران» به علت آنچه از سوی برگزارکنندگان وضعیت قرمز پایتخت به دلیل شیوع کرونا عنوان شده‌ است، به تعویق افتاد.

ایسنا: چهاردهمین دوره از «حراج تهران» به علت آنچه از سوی برگزارکنندگان وضعیت قرمز پایتخت به دلیل شیوع کرونا عنوان شده‌ است، به تعویق افتاد.

روابط عمومی «حراج تهران» در اطلاعیه برگزاری این دوره آورده است که با توجه به تشدید همه‌گیری ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری چهاردهمین دوره از حراج تهران به تاریخ دیگری موکول شده است.

چرا حراج تهران به تعویق افتاد؟

بنا بر این اعلام، با حصول اطمینان از کاهش همه‌گیری، تاریخ جدید متعاقباً اعلام خواهد شد.

«حراج تهران» همچنین ضمن ادای احترام به جامعه پزشکی و خدمتگزاران حوزه سلامت، درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان به علت کرونا را تسلیت گفته است.

سال گذشته هم سیزدهمین دوره «حراج تهران» که قرار بود در تابستان برگزار شود، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور چندین بار به تعویق افتاد و در نهایت عصر جمعه (۲۶ دی ماه) با ارائه ۱۱۰ اثر به صورت آنلاین و با اجرای حسین پاکدل برگزار شد. مجموع فروش این حراج ۸۷ میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان اعلام شد. گران‌ترین‌ اثر این حراجی به قیمت ۱۲ میلیارد تومان متعلق به آیدین آغداشلو بود که حواشی زیادی را هم به همراه داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو