طرح‌های مدرن جدید میز تلویزیون

طرح‌های مدرن جدید میز تلویزیون


منبع: تالاب

100

1400/4/21

04:01


طرح‌های مدرن جدید میز تلویزیون

با روی کار آمدن تلویزیون‌های LCD و LED میزهای تلویزیون مختلفی نیز ساخته و روانه بازار شدند. طرح‌های مختلف آن‌ها باعث میشد که به سادگی بتوانید بهترین و متناسب‌ترین گزینه را با دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید. اگر دکوراسیون خانه شما کلاسیک باشد، بدون شک انتخاب میز تلویزیون کلاسیک گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود، اما اگر فضای داخلی خانه شما دکوراسیونی مدرن و جدید دارد، در این صورت انتخاب میز تلویزیون کلاسیک چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد و شما ملزم به انتخاب طرح‌های مدرن جدید میز تلویزیون هستید.

 

تنوع میز تلویزیون‌های مدرن امروزه به حدی زیاد شده که انتخاب را برای خریداران دشوار ساخته است. اگر خانه شما هم دکوراسیونی مدرن و امروزی دارد و به دنبال خرید طرح‌های مدرن جدید میز تلویزیون هستید، این مطلب برای شما مفید خواهد بود. پس در ادامه با ما همراه باشید تا 5 نکته اصلی که به هنگام خرید میز تلویزیون مدرن باید در نظر بگیرد را با شما در میان بگذاریم.

 

اندازه طرح‌های مدرن جدید میز تلویزیون

بدون شک یکی از اصلی‌ترین نکاتی که به هنگام انتخاب میز تلویزیون مدرن باید در نظر بگیرید، اندازه آن است. میز تلویزیون‌های مدرن در اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند و دست خریداران را در انتخاب بهترین گزینه باز می‌گذارند. اگر می‌خواهید میز تلویزیونی با اندازه‌ای کاملا متناسب با تلویزیونتان خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما این است که یک متر بردارید و تلویزیونتان را اندازه‌گیری کنید. می‌توانید میز تلویزیون مدرن‌تان را طوری انتخاب کنید که دقیقا هم اندازه تلویزیون و یا فقط کمی عریض‌تر از آن باشد.

طرح‌های مدرن جدید میز تلویزیون

میز تلویزیون‌های مدرن به لحاظ طولی و قد نیز در طول‌های مختلفی موجود هستند. می‌توانید میز تلویزیون با قد مناسب را با توجه به صندلی‌ها یا مبلمانی که روی آن‌ها و در مقابل تلویزیون می‌نشینید انتخاب کنید، تا تماشای تلویزیون برایتان ساده‌تر و البته جذاب‌تر شود.

 

متریال به کار رفته در میز تلویزیون مدرن

امروزه میز تلویزیون‌های مدرن به دو جنس چوبی و فلزی موجود هستند. هر یک از این دو نوع به نوبه خود دارای مزایا و معایبی هستند و بدیهی است که شما برای انتخاب گزینه مناسب باید مسائلی مانند سبک دکوراسیون منزلتان را در نظر بگیرید. میز تلویزیون چوبی حالتی روستیک و سنتی به دکوراسیون خانه شما می‌بخشد، این در حالی است که میز تلویزیون‌های فلزی بیشتر برای خانه‌های مدرن و امروزی مناسبند. البته لازم است بدانید که تنوع میز تلویزیون‌های چوبی بسیار بالاست و از میان آن‌ها می‌توانید گزینه‌های مدرن میز تلویزیون چوبی را انتخاب نمایید تا با دکوراسیون مدرن منزلتان همخوانی داشته باشند.

طرح‌های مدرن جدید میز تلویزیون

برای ساخت میز تلویزیون‌های مدرن چوبی معمولا از چوب درختان گیلاس، بلوط و درخت افرا استفاده می‌کنند. همین تنوع در چوب‌ها نیز سبب می‌گردد که شما حق انتخاب بیشتری داشته باشید و متناسب با بودجه‌تان مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

سبک میز تلویزیون‌های مدرن جدید

اینکه دکوراسیون خانه شما چه سبکی داشته باشد می‌تواند در انتخاب سبک میز تلویزیون شما نیز تاثیرگذار باشد. میز تلویزیونی را انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با سبک دکوراسیون خانه‌تان داشته باشد. فرقی نمی‌کند که سبک دکوراسیون خانه‌تان بوهمی باشد یا مدرن یا هر سبک دیگری، به هر حال می‌توانید میز تلویزیونی متناسب با سبک را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید میز تلویزیون‌تان حالتی کلاسیک داشته باشد و هرگز قدیمی نشود، می‌توانید از میز تلویزیون‌های کلاسیک چوبی کمک بگیرید، اما اگر دوست دارید اتاق نشیمن‌تان امروزی‌تر به نظر برسد، بهتر است از طرح‌های مدرن جدید میز تلویزیون استفاده کنید.

 

طرح‌های مدرن جدید میز تلویزیون

ویژگی‌های خاص‌تر میز تلویزیون مدرن

طبقات، درب‌های شیشه‌ای و قفسات کشویی رایج‌ترین ویژگی‌های خاص و اضافی میزهای تلویزیون هستند که معمولا در طرح‌های مدرن بیشتر به چشم می‌خورند. هر مدلی را که نهایتا انتخاب کردید، مطمئن شوید که در آن مدل فضای کافی برای قرار گرفتن دستگاه‌های دیجیتالی که باید نزدیک تلویزیون باشند، وجود دارد. اگر بتوانید تمام لوازم دیجیتالی مرتبط با تلویزیون خود را در میز تلویزیون جای دهید، بدون شک این ویژگی مثبتی خواهد بود.

طرح‌های مدرن جدید میز تلویزیون

در مدل‌های امروزی و مدرن میز تلویزیون معمولا درب‌های شیشه‌ای و قفسه‌های کشویی به کار می‌روند. همین آپشن‌ها نیز سبب می‌گردند که لوازم دیجیتالی و صوتی تصویری خود را به خوبی در میز تلویزیون مخفی کنید تا کمتر به چشم آیند.

 

در نتیجه تنها تلویزیون و میز آن هستند که به چشم می‌آیند و بدون شک جذابیت خانه و دکوراسیون را نیز افزایش می‌دهند. اگر می‌خواهید میز تلویزیون مدرن با درب شیشه‌ای خریداری کنید، مطمئن شوید که شیشه‌های آن نشکن و مقاوم هستند تا دوام میز تلویزیون افزایش یابد و مدت زمان بیشتری بتوانید از آن استفاده کنید. اگر شیشه‌های میز تلویزیون آسیب ببینند لازم است اقدام به جایگزین کردن شیشه‌ها و حتی در برخی شرایط اقدام به تعویض میز تلویزیون کنید. که این چندان مناسب و البته مقرون به صرفه نیست.

 

رنگ میز تلویزیون مدرن و جدید

نکته بسیار مهم دیگری که به هنگام انتخاب میز تلویزیون باید به آن دقت کنید، رنگ میز تلویزیون مدرن است. میز تلویزیون‌های مدرن در رنگ‌های متنوع‌تری از میز تلویزیون‌های کلاسیک موجود هستند و همین موضوع نیز سبب می‌گردد که انتخاب بهترین گزینه دشوارتر گردد. یک میز تلویزیون مدرن چوبیس می‌تواند به رنگ تیره یا روشن موجود باشد و انتخاب رنگ آن تماما بستگی به نوع و سبک دکوراسیون خانه شما و صد البته سلیقه شما دارد.

 

از آن جایی که اکثر میز تلویزیون‌های امروزی چوبی هستند، بدیهی است که اصلی‌ترین رنگ آن‌ها رنگ قهوه‌ای است. البته همین رنگ قهوه‌ای می‌تواند طیف‌های مختلفی داشته باشد. از روشن گرفته تا تیره می‌توانید انتخاب مناسب را متناسب با رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید. بدون شک رنگ دیگر لوازم چوبی شما می‌تواند به شما در انتخاب رنگ مناسب میز تلویزیون مدرن، کمک شایانی کند.

طرح‌های مدرن جدید میز تلویزیون

رنگ چوب مشکی نیز می‌تواند بسیار جذاب باشد. به خصوص اگر خانه شما دکوراسیونی مدرن و امروزی دارد، طیف‌های تیره رنگ قهوه‌ای و رنگ مشکی می‌تواند انتخاب مناسب شما باشد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که مدام فکر تغییر دکوراسیون را در ذهن خود می‌پرورانید، رنگ مشکی و رنگ‌های تیره قهوه‎‌ای مناسب شما و دکوراسیون منزلتان است. رنگ‌های روشن‌تر نیز می‌توانند در میز تلویزیون شما به کار گرفته شوند، اما همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم انتخاب رنگ مناسب تماما بسته به سلیقه شما و رنگ‌های به کار رفته در خانه‌تان است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو