دکوراسیون اتاق خواب زرد و خاکستری

دکوراسیون اتاق خواب زرد و خاکستری


منبع: پرشین وی

207

1400/4/21

15:28


ما در این مطلب گلچینی از دکوراسیون اتاق خواب زرد و خاکستری و کاربرد رنگ زرد در دکوراسیون داخلی منزل  را برایتان به اشتراک خواهیم گذاشت

رنگ زرد ترکیب جالبی با رنگ خاکستری می تواند داشته باشد
ما در این مطلب از پرشین وی برای شما عزیزان گلچینی از
زیباترین دکوراسیون اتاق خواب زرد و خاکستری و همچنین
نکات مهم در دکوراسیون اتاق خواب زرد و خاکستری را برایتان
به اشتراک خواهیم گذاشت

اتاق خواب زرد و خاکستری

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیبی از رنگ زرد و خاکستری
دکوراسیون اتاق خواب با ترکیبی از رنگ زرد و خاکستری می تواند پیشنهادی مناسب برای ایجاد اتاقی با ثبات و
متعادل و در عین حال دارای انرژی کافی و تناسبات بصری باشد.

رنگ زرد در میان رنگ های موجود دارای بیشترین میزان انرژی است و رنگ خاکستری دارای ارزش رنگی کمتر و
رنگ ای خنثی می باشد.

اتاق خواب زرد و خاکستری

اتاق خواب زرد

بیشتر بدانید از رنگ زرد در دکوراسیون داخلی و تاثیر آن بر ذهن

زرد یکی از سه رنگ اصلی در چرخه رنگ است. طیف رنگی زرد میان نارنجی و سبز قرار می‌گیرد. نکته جالبی در مورد این رنگ وجود دارد: در میان حشرات قابل رویت ترین رنگ شناسایی شده است. مانند سایر رنگ های موجود در طبیعت، زرد نیز ویژگی هایی منحصر به فرد دارد. رنگی شادی آفرین که حتما باید آن را در گوشه ای از اتاق داشته باشید. وسایل و لوازم زرد رنگ یا یک دیوار آکسان زرد، هیچ فرقی نمی‌کند. رنگ زرد در دکوراسیون از مثبت ترین رنگ ها به حساب می‌آید. نمی‌توانید از یک درِ زرد رنگ وارد منزل شوید و لبخند به لب نداشته باشید. هنوز متقاعد نشدید که باید یک جای خانه، بالکن یا حتی راهروی ورودی خانه را به این رنگ خوش یمن اختصاص دهید؟

اتاق خواب زرد و خاکستری

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیبی از رنگ زرد و خاکستری

طلوع خورشید در خانه
این رنگ، متعلق به خورشید است. از یک کودک بخواهید تا با رنگ زرد برایتان نقاشی بکشد، او یک خورشید ترسیم خواهد کرد. زرد انرژی بخش است و بر عملکرد سیستم عصبی مغز تاثیرات مثبت می‌گذارد. خلاقیت را شکوفا می‌کند و باعث تقویت حافظه می‌شود. وجود این رنگ در فضا توان برقراری ارتباط را در افراد بهبود می‌بخشد.

استفاده فکر شده از رنگ زرد در دکوراسیون داخلی فضایی فریبنده ایجاد می‌کند. با توجه به اینکه کدام یک از سایه های زرد را انتخاب می‌کنید، می‌توانید بازتاب خورشید را تداعی کنید یا از آن دور شوید. سایه ای را انتخاب کنید که بیشتر مورد پسند شما است. زرد مایل به نارنجی، زرد مایل به سبز یا ترکیب آن با مقدار کمی مشکی.

اتاق خواب زرد و خاکستری

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیبی از رنگ زرد و خاکستری

کاربرد رنگ زرد در دکوراسیون داخلی منزل

جای فرد غمگین در خانه زرد رنگ نیست
ترکیب زرد با سفید، سایه ای روشن از این رنگ تشکیل می‌دهد که برای بزرگ دیده شدن اتاق مناسب است. دیوار آکسان را با زرد مایل به نارنجی و سایر دیوار ها را با سایر تناژهای زرد از جمله کرم و نخودی رنگ آمیزی کنید، به این شکل اتاقی با نمای گرم خواهید داشت که غم و سردی را از شما دور می‌کند. لوازمی به رنگ سرمه ای یا طوسی انتخاب کنید تا به تعادل دمای بصری برسید و دچار تحرکات عصبی بیش از حد نشوید.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اتاق خواب با ترکیبی از رنگ زرد و خاکستری

رنگ زرد در اتاق خواب
استفاده از رنگ زرد پر رنگ به عنوان رنگ غالب در تمام اتاق، باید با احتیاط صورت گیرد. چرا که زرد منبع انرژی و تحرک است و به همین دلیل حجم بالای آن، افزایش شدید ضربان قلب را در پی خواهد داشت. به همین دلیل بهتر است در اتاق خواب از رنگ زرد برای ایجاد کنتراست یا به عنوان طرح کاغذ دیواری با پس زمینه ای از رنگ های روشن تر استفاده شود.

لایه زرد را به عنوان رنگ غالب برای اتاق هایی که زمان زیادی در آن سپری می‌کنید انتخاب نکنید، زیرا با افزایش ضربان، اضطراب و ترس در فرد ایجاد می‌شود. انتخاب یک یا دو وسیله به رنگ زرد کافی است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اتاق خواب

دکو بوم /deltapayam

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو