با وجود امکانات و بودجه نباید بیماران زیر پنکه بخوابند/با افراد برخورد جدی خواهم کرد

68

1400/4/21

15:43


با وجود امکانات و بودجه نباید بیماران زیر پنکه بخوابند/با افراد برخورد جدی خواهم کرد

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد از عملکرد برخی مسوولان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با وجود امکانات و بودجه موجود نباید بیماران زیر پنکه بخوابند و حتما من در برگشت از این سفر با افرادی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند برخورد جدی خواهم کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا سعید نمکی ۲۱ تیرماه در نشست بررسی وضعیت کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان که در فرمانداری سراوان برگزار شد اظهارکرد: مردم همواره در زمینه‌های مختلف از جمله کرونا همراهی لازم را داشته‌اند اما بی‌توجهی برخی مسوولان و کوتاهی برخی افراد در این زمینه سبب شده تا فشار مضاعفی به همکارانم در حوزه سلامت وارد شود.

وی ادامه داد: مسوولان و بزرگان طوایف و نمایندگان باید در مناطق مختلف مردم سیستان و بلوچستان را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن کرونا تشویق کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تامین واکسن کرونا برای سیستان و بلوچستان افزود: این استان اولین استانی است که واکسن را از ۵۰ سالگی آغاز کردیم و این منطقه نخستین دروازه ورود ما به سن‌های پایین‌تر است.

وی بیان کرد:هر چقدر واکسن تزریق شود مقدار بیشری واکسن به سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

نمکی تصریح کرد: از هیچ بیمار کرونایی در منطقه سراوان نباید پول اخذ شود و این امر به جدیت پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: این نقطه از ایران اسلامی شاید محرومترین و نیازمند ترین نقطه کشور بوده و امروز با دیدن بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی سراوان احساس غرور می‌کنم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: احداث چنین مجموعه‌ای با ۶ اتاق عمل و بخش‌هایی مانند سی تی اسکن و ام آر آی با وجود تحریم‌های دشمنان باعث افتخار است.

وی ادامه داد: برخی بیمارستان‌ها به عنوان بیمارستان جایگزین طراحی شده‌اند و این امر به این معنی است که نیروی انسانی و امکانت بیمارستان قبلی به فضای جدیدی منتقل می‌شود.

نمکی با انتقاد از عملکرد برخی مسوولان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با وجود امکانات و بودجه موجود نباید بیماران زیر پنکه بخوابند و حتما من در برگشت از این سفر با افرادی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند برخورد جدی خواهم کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو