خبر آدم ربایی دو شهروند مریوانی تکذیب شد

منبع: برترین ها

81

1400/4/22

04:46


فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از تکذیب خبر آدم ربایی دو شهروند مریوانی خبر داد و گفت: شهروندان خبرهای موثق را از منابع معتبر دریافت کنند.

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از تکذیب خبر آدم ربایی دو شهروند مریوانی خبر داد و گفت: شهروندان خبرهای موثق را از منابع معتبر دریافت کنند.

سرهنگ کامبیز رستم نیا در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: صبح امروز خبری در فضای مجازی مبنی بر ربوده شدن دو شهروند مریوانی منتشر شد که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تلاش بی وقفه و اقدامات میدانی دریافتند این دو شهروند طی هماهنگی های به عمل آمده قبلی با یکی از آشنایان خود در تهران و بدون هماهنگی و اطلاع با خانواده خود از محل زندگیشان در شهرستان مریوان با گرفتن بلیط اتوبوس به سمت استان تهران سفر کردند.

سرهنگ رستم نیا بیان کرد: جست و جو برای پیدایش این دو شهروند ادامه داشت تا در نهایت مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی هر دو نفر را در سلامت کامل پیدا و تحویل خانواده دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: شهروندان به ویژه والدین ضمن ایجاد فضای صمیمی با فرزندان خود، خبرهای درج شده در فضای مجازی را با استفاده از سواد رسانه ای مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و خبرهای موثق را از طریق کانال ها و خبرگزاری های رسمی دریافت و پیگیری کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو