چرا استاد شجریان داستان زندگی‌اش را به رایان نگفت؟

منبع: ایران آرت

76

1400/4/22

07:58


رایان شجریان از روزی نوشت که از پدر خود استاد محمدرضا شجریان درخواست کرده داستان زندگی‌اش را برای او بگوید اما استاد شجریان تنها به آغوش کشیدن رایان بسنده کرده است.

ایران آرت: رایان شجریان، فرزند استاد محمدرضا شجریان، چند ماه پس از درگذشت پدرش، متنی را به همراه تصویری دو نفره از خود و خسروی آواز ایران در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. رایان در این مطلب از روزی نوشته که او از پدر خواسته داستان زندگی‌اش را برای فرزند خود بگوید اما خسروی آواز ایران تنها به آغوش کشیدن رایان بسنده کرده است.

به گزارش ایران‌آرت، رایان که فرزند محمدرضا شجریان و کتایون خوانساری و برادر کوچکتر همایون شجریان است، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "چند وقت پیش دوستی با من تماس گرفت. چند سالی بود با این فرد تماسی نداشتم. بعد از چند ثانیه زد به گریه و گفت میدونی چی از همه بیشتر دلم رو میشکونه، گفت دلم از این میشکنه که تو پدرت رو از دست ندادی، نزدیک ترین دوستت، صمیمی ترین دوستت رو از دست دادی.

چند روزی گذشت و این عکس رو پیدا کردم. یاد روزی افتادم که این عکس گرفته شد. اون روز از پدر پرسیدم که بابا جان داستان زندگیت رو برام تعریف کن، گفت بیا با هم بریم راه بریم. در حیاط یکی از دوستان خوبمون بودیم، درخت بریده شده‌ای رو دیدیم و نشستیم. منو در اغوش گرفت و هیچی نگفت. حال این عکس شرح حال اون دقایقه.

به این فکر افتادم که چرا به جای داستان های تعریف شده از طرف اطرافیان و طرفداران هیچ وقت نتونستم داستان زندگی پدرم رو از زبان خودش بشنوم.

همیشه میگند که داستان ها شروع و پایانی دارند ، اما تلخی داستان این است که پایان، جزیی از داستان است...

شاید پایان ها رو خودمون مینوشتیم بهتر میشد. شاید اماده نبود برام تعریف کنه، اما اگه پایان رو هم خودش تعریف میکرد، شاید شاید درک میکردم.

شاید یکم دیر و زود بشه ولی یک روزی تو همون باغ، رو همون درخت بریده شده.... دوباره میشینیم و این دفعه شاید برام تعریف کردی."


01

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو