ایده های بافت پادری با کاموا بسیار شیک و زیبا

ایده های بافت پادری با کاموا بسیار شیک و زیبا


منبع: آرگا

353

1400/4/22

09:38


برای تهیه و بافت پادری از مواد و الیاف خاصی استفاده می شود. الیاف طبیعی مانند کاموا گزینه مناسبی برای تهیه یک پادری با دوام می باشد. لطفاً ما را با مجموعه ای از ایده های بافت پادری با کاموا دنبال بفرمایید.

ایده های بافت پادری با کاموا نیز از جمله ایده های خاص و متفاوت برای تهیه پادری می باشد. کامواها به دلیل اینکه اغلب از پشم ساخته می شوند، قابلیت شست و شو دارند و به راحتی قابل استفاده هستند.

ایده های عالی بافت پادری با کاموا

فلسفه حضور و رواج پادری در منازل مسکونی اندکی پیچیده است. امروزه در دکوراسیون داخلی اتاق خواب، اتاق نشیمن، فضای داخلی حمام و… از پادری های مختلف استفاده می شود و پادری فقط در جلوی درب ورودی منزل قرار نمی گیرد.

با ظهور کف پوش سرامیکی، کم کم فرش ها از دکوراسیون حذف شده اند و بیشتر در مرکز خانه یعنی اتاق پذیرایی به کار گرفته شدند. در بسیاری از منازل نیز این سبک چیدمان به طور کلی تغییر کرده و تقریباً فرش حذف شده است.

تهیه پادری های نخی

پادری کاموایی با طرح رنگی

پادری

پادری کاموایی با بافت ظریف

پادری متفاوت و زیبا

طرح ساده پادری کاموایی

بافت زیبای پادری

طرح رنگی پادری کاموایی

پادری کاموایی جذاب

بافت ایده آل پادری کاموایی

بافت پادری زیبا با کاموا

پادری ساده بافتنی

بافت زیبای پادری کاوایی

پادری بافتنی زیبا

پادری کاموایی عالی

پادری زیبا و ساده

پادری ایده آل با کاموا

بافت ساده پادری

پادری عالی و متفاوت

پادری ها، هم زمان با جمع شدن فرش ها بیشتر برای ترتیب خاص در محیط منزل وارد دکوراسیون شدند و در بسیاری از نقاط منزل استفاده می شوند. بیشترین و مرسوم ترین استفاده از این پادری ها، در محیط های مرطوب مانند حمام، آشپزخانه و… است. استفاده از پادری حمام بیشتر به خاطر تعویض کفش و تمیز ماندن حمام انجام می شود، اما در محیط داخلی آشپزخانه، پادری به علت اینکه سبک و راحت است و محیط آشپزخانه نیز محیطی قابل شست و شو می باشد، استفاده می شود.

پادری عالی و زیبا

تهیه پادری با طرح رنگی

بافت پادری رنگارنگ برای اتاق

پادری زیبا با طرح رنگی

پادری زیبا با طرح پاندا

پادری زیبا با طرح پاندا

پادری شیک کاموایی

بافت زیبای پادری آبی

طراحی زیبای پادری با کاموا

بافت ساده پادری

بافت پادری متفاوت با کاموا

بافت عالی و منظم پادری

پادری با کاموا

پادری زیبای سفید رنگ

پادری ایده آل برای کف پوش اتاق

پادری شیک و زیبا

پادری عالی حمام

پادری زیبا با طرح قلب

پادری کاموایی برجسته

ساخت پادری زیبا به وسیله کاموا

پادری زیبا و برجسته

پادری بافتنی زیبا

پادری با طرح جغد

بافت پادری با طرح جغد

پادری حمام

پادری ها را گاهی به عنوان کف پوش اتاق استفاده می کنند و برای موارد خاصی در نظر گرفته می شوند. پادری ها با تنوع رنگ، در دکوراسیون منازل بسیار مورد توجه اند. کامواها از مواردی هستند که برای بافت پادری مورد استفاده قرار می گیرند. کامواها از تنوع رنگی زیادی برخوردارند و از نظر بافت نیز بسیار نرم و لطیف هستند.

تهیه کاموا از پشم به عنوان الیاف طبیعی باعث می شود که این سازه های کاموایی بافت ایده آل داشته باشند و بعد از شست و شو نیز همچنان کیفیت اولیه خود را حفظ کنند.

انواع پادری های منگوله ای و شیک

استفاده از منگوله ها یا توپک های کاموایی که به آنها پوم پوم نیز گفته می شوند، ایده جذابی برای ساختن پادری های نرم و دوست داشتی برای فضا های مختلف منزل می باشند. منگوله های کاموایی یا پوم پوم کاربرد زیادی دارند و از آنها علاوه بر ساخت پادری، رو مبلی کاموایی و رو صندلی های زیبا می توان به منظور تزیین شال و روسری، لباس، کلاه و کیف نیز مورد استفاده قرار داد، در ادامه مدلهای متنوعی از پادری منگوله ای را ملاحظه می کنید که هریک از آنها می توانند ایده جذابی برای ساخت پادری فانتزی با بافت نرم و لطیف باشند.

پادری نرم از کاموا

خلاقیت ساخت پادری منگوله ای کار چندان سختی نمی باشد و بعد از ساختن تعداد زیادی پوم پوم یا منگوله از رنگ های متنوع و جذاب می توانید با کنار هم قرار دادن آنها، پادری های دوست داشتنی و زیبایی به وجود آورید، البته حتما لازم نیست از توپک های یکدست استفاده کنید، بلکه انتخاب توپک ها در اندازه های متنوع کوچک و بزرگ در کنار هم می تواند زیبایی پادری را دوچندان نماید. حال در صورتی که علاقمندید در دکور منزلتان از هنر و خلاقیت خود استفاده کنید، می توانید با الگوگیری از این ایده ها و ساخت پادری های زیبا، دکوراسیون شیکی در فضای خانه تان به وجود آورید.

انواع پادری کاموایی

مدل جدید پادری از کاموا

مدل پادری شیک از کاموا

تصاویر پادری کاموایی

طراحی پادری از کاموا

مدل پادری زیبا از کاموا

پادری با کاموا منگوله ای

پادری جذاب از کاموا

مدلی از پادری با کاموا

پادری شیک از کاموا

پادری قلبی از کاموا

پادری زیبا از کاموا

پادری به وسیله کاموا

ساخت پادری با کاموا

در این مطلب با ایده های متفاوت و جذابی از بافت پادری با کاموا آشنا شدید. امیدواریم به کمک این ایده ها بتوانید یک پادری مناسب و زیبا برای محیط منزل خود تهیه بفرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو