مدل شلوار جین زنانه و دخترانه با طرح های مد سال

مدل شلوار جین زنانه و دخترانه با طرح های مد سال


منبع: آرگا

259

1400/4/22

10:03


در این مطلب با انواع مدل شلوار جین زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال مخصوص خانم ها و دختران شیک پوش و مدگرا آشنا خواهید شد.

شلوار لی از انواع مدل شلوارهای محبوب و پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید بهتر است این مدل شلوارها را برای پوشیدن انتخاب کنید، در ادامه مطلب مدل شلوار جین را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

شلوار زنانه و دخترانه جین در انواع مدل های مختلف ساده و طرح دار موجود است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع از شلوارهای جین مناسبی برای مکان های مختلف استفاده کنید.

شلوار دخترانه جین

مدل شلوار جین با جدیدترین طرح های مد سال

مدل شلوار لی اگر بدرستی انتخاب شود ظاهر و فرم اندام شما متناسب و زیباتر به نظر می رسد. در ادامه تصاویری از انواع مدل های شلوار لی زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

شلوار جین کره ای دخترانه

مدل های شلوار دخترانه با پارچه لی

شلوار لی دخترانه و زنانه در انواع طرح های مختلف تنگ و راسته و دمپا و آزاد و … موجود است که بهتر است شما برای انتخاب این مدل شلوارها به فرم اندام و شخصیت خود توجه کنید. طرح های متنوع شلوار لی برای اندام های مختلف مناسب است و بهتر است خانم ها و دختران جوان این مدل شلوار را با مانتو و یا لباس مناسبی بپوشند.
شلوارهای جینی که از قسمت زانو با پایین گشاد هستند برای خانم هایی که فرم اندام آن ها مستطیل شکل است انتخاب مناسب و ایده آلی هستند. شلوار لی آزاد که از قسمت کمر به پایین آزاد است برای دختران جوان و خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب است. شلوار لی راسته از انواع شلوارهای پرطرفدار و جذاب در بین خانم ها است و این مدل شلوار برای خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب است. شلوارهای لی دم پا نیز برای خانم هایی که دارای فرم اندام گلابی شکل هستند می تواند یک انتخاب ایده آل و مناسب باشد.

مدل شلوار جین زنانه

مدل شلوار لی دخترانه

شلوار جین رنگ تیره

مدل شلوار لی زیبا و شیک

شلوار جین خاکستری

شلوار خاکستری لی

شلوار جین جذب دخترانه

شلوار زنانه لی جدید

شلوار جین تنگ

مدل شلوار لی تنگ

شلوار جین زیبا

مدل شلوار اسپرت و شیک

مدل شلوار جین رنگ تیره

مدل شلوار دخترانه

شلوار جین دم پا

مدل شلوار دم پا با پارچه لی

شلوار جین رنگ روشن

شلوار لی شیک دخترانه

مدل شلوار اسپرت و جین

شلوار دخترانه لی

مدل شلوار جین آبی

شلوار دخترانه لی شیک و جذاب

مدل های شلوار لی زنانه

علاوه بر طرح و برش شلوار زنانه لی باید به رنگ آن نیز توجه کنید. شلوارهای لی در انواع رنگ های مختلف تیره و روشن موجود است که انتخاب رنگ این مدل شلوارها به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.

شلوار لی رنگ تیره برای خانم هایی که دارای اندامی چاق و درشت هستند انتخاب مناسبی است همچنین اگر شما تمایل دارید شلوار لی در مقابل شستشو مقاوم باشد بهتر است از رنگ های تیره این مدل شلوار استفاده کنید. خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب می توانند از انواع شلوارهای لی با رنگ روشن و تیره استفاده کنند.

مدل شلوار لی دخترانه

مدل شلوار لی شیک و زیبا

مدل شلوار جین با رنگ تیره

شلوار زنانه لی رنگ تیره

شلوار جین دخترانه

مدل شلوار شیک و زیبا لی

 

مدل شلوار لی

شلوار لی طرح دار

    

شلوار جین رنگ روشن

مدل شلوار لی رنگ روشن زنانه

   

مدل شلوار جین دم پا

شلوار جدید لی دم پا

 

شلوار جین طرح دار و شیک

شلوار مجلسی زنانه لی

مدل شلوار زیبا و اسپرت

مدل شلوار شیک زنانه

مدل شلوار طرح دار جین

مدل شلوار زیبا و شیک زنانه

مدل شلوار طرح دار جین

شلوار لی زنانه

مدل شلوار زنانه جین

شلوار زنانه لی دم پا و رنگ روشن

شلوار جین شیک

مدل شلوار لی شیک و جدید زنانه

مدل شلوار جین طرح دار

شلوار با پارچه لی سایه دار زنانه

مدل شلوار جین سایه دار

مدل شلوار کره ای لی

مدل شلوار جین

مدل های جدیدتری از شلوار لی زنانه

همانطور که می دانید شلوار جین جزو شلوار های پرطرفدار در بین اکثر خانم ها و آقایان است که در رنگ و طرح های مختلفی دوخته می شود و دارای انواع مختلفی هستند که بسته به سلیقه تان می توانید هر نوع شلوار جینی را خریداری کنید، انواع شلوار های جین در قرن نوزدهم به دنیای مد و طراحی معرفی شد و تا به امروز جزو پر فروش ترین شلوار های زنانه و مردانه است که اکثر افراد علاقه زیادی به پوشیدن این نوع شلوار ها دارند زیرا ،پوشیدن شلوار جین ظاهری شیک و زیبا به فرد می دهد و همچنین برای مهمانی و دور همی ها و …. نیز بسیار مناسب است.

شلوار جین دخترانه بسیار شیک

تنوع شلوار های لی زنانه به نسبت شلوارهای لی مردانه بیشتر می باشد و اکثر خانم ها بسته به نوع مانتوی که می پوشند شلوار جین مورد نظر آن را نیز خریداری می کنند، در ادامه مطلب مدلهایی از شلوار جین زنانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن بتوانید بسیار شیک پوش و زیبا به نظر آیید، بنابراین اگر به دنبال مدلی شیک و زیبا از شلوار جین هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

شلوار لی شیک و جذاب زنانه

شلوار اسپرت دخترانه

شلوار لی مجلسی

شلوار لی دخترانه زیبا

شلوار لی چسب دخترانه

شلوار لی شیک دخترانه

شلوار لی اسپرت و شیک

شلوار زنانه لی جدید

مدل شلوار جین دخترانه

مدل شلوار جین زیبا و شیک زنانه

مدل شلوار جین زنانه

مدل شلوار لی اسپرت و شیک

مدل شلوار لی شیک و زیبا

مدل شلوار لی شیک زنانه

در این مطلب تصاویری از انواع مدل شلوار لی با طرح و رنگ های متنوع را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید، جهت آشنایی با انواع مدل شلوار می توانید بر روی لینک کلیک نماید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو