چگونه لوستر ارزان و باکیفیت انتخاب کنیم؟

منبع: دلگرم

127

1400/4/22

10:08


چگونه لوستر ارزان و باکیفیت انتخاب کنیم؟

صنایع لوستر چشمه نور، یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی در زمینه لوستر، لوازم تزئینی و لوکس منزل می باشد، که با سابقه بیش از ۲۳ سال هر روز بهتر و مصمم تر از پیش در ارائه محصولات خود به مشتریان گام بر می دارد..

مبنای فعالیت‌های متنوع چشمه ی نور ،جلب رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان است و توجه به نیاز و خواست مشتری، بهینه‌سازی مصرف و افزایش توان رقابتی شاکله اصلی برنامه‌های این مجموعه می‌باشد. بخش‌های مختلف این مجموعه، هر یک در راستای اعتلای روزافزون این صنعت در کشور در تلاش‌اند.کارخانه چشمه نور هدف خود را توسعه و ترویج محصولات لوکس ایرانی تعریف نموده است و به دنبال ارائه طرح های متناسب با سلیقه بازار می باشد.

چگونه لوستر ارزان و باکیفیت انتخاب کنیم؟

بررسی ۲۰ مدل از زیباترین و ارزان ترین لوسترها

لوستر فلزی a856 لوستر فلزی ۵ شعله کد A856/5G-O طلایی

این لوستر از نوع پنج شعله بوده و دارای لاله های به سمت بالا می باشد .اگر به دنبال لوستری به جنس فلزی هستید ، که علاوه بر زیبایی سبک نیز باشد این لوستر ارزان و زیر مجموعه های آن با وزن ۳.۵ کیلوگرم بهترین انتخاب است. چرا که علاوه بر زیبایی دارای قیمت مناسب در رنج ۲۰۰ تومن به بالا است.

لوستر چوبی ۳ شعله G562/3BR قهوه ای

محصول فوق دارای ساختی فوق العاده می باشد چرا که به کارگیری هم زمان چوب و شیشه در کنارهم به آن نمایی زیبا داده است . این محصول به خاطر دارا بودن حباب هایی رو به پایین انتخاب مناسبی برای فضاهایی است که شما به نور زیاد احتیاج دارید . وهمچنین یکی از بهترین انتخاب ها برای محیط هاو فضا های باز است چرا که چوب به کار رفته در آن القا کننده ی حس طبیعت می باشد. این محصول را می توان از رنج ۲۰۰ تومن به بالا در بازار خریداری کرد.

لوستر چوبی

لوستر لهستانی سه شعله کد A811/3-C کروم

این محصول از جنس فلز آبکاری شده می باشد که در دو طرح آبکاری با طلا و کروم وجود دارد . این آبکاری باعث براق شدن محصول می شود . همچنین این لوستر دارای لاله هایی به سمت بالا است ومناسب محیط هایی است که به نور زیاد احتیاج ندارند . ازاین لوستر میتوان در آشپزخانه و پذیرایی و اتاق خواب ها استفاده کرد .این مدل ۵ شعله است و آن از قیمت ۶۰۰ تومن در بازار موجود است.

لوستر سقفی کریستالی کد ۶۶۳۸/۳۰A آنتیک

این محصول از یک صفحه ی گرد به همراه آویز های کریستالی درست شده است . و در دو رنگ زیتونی و کروم موجود می باشد . این لوستر مناسب فضا هایی با دکوراسیون کلاسیک است . و بهترین اتاق برای فضلاهایی است که سقف آنجا ارتفاع کمی دارد . این لوستر به علت داشتن کریستال ها قادر است نور را مانند منشور منعکس کرده و جلوه ی فوق العاده ای به فضا شما بدهد. لوستر کد۶۶۳۸ از قیمت ۶۰۰ تومن در بازار موجود است.

لوستر سقفی

لوستر چوبی ۳ شعله کد G560/3-BR قهوه ای

این محصول به جنس چوب می باشد . و دارای حباب هایی از جنسش شیشه به سمت پایین است . در تایپ های سه شعله و پنج شعله وجود دارد بیشتر مورد کاربرد فضاهایی استه که به نورکم احتیاج دارد. این لوستر از قیمت پایه ی ۲۰۰ تومن به بالااست و بسته به تعداد شعله ها قیمت آن تغییر می کند.

لوستر چوبی ۴ شعله کد G560/3-1-BR قهوه ای

این محصول نیز به جنس چوب و شیشه است . و دارای تایپ های چهار تا نه شعله است . و بیشترین کاربرد آن آشپزخانه و اتاق خواب هاست .و ازقیمت ۳۰۰تومن ،قیمت آن شروع می شود.

لوستر سقفی برنزی ۵ شعله کد C2637/5A آنتیک

این محصول به خاطر طراحی که دارد بسیار مناتسب فضاهایی با ارتفاع کم است و می توان از آن در پذیرایی هایی که مساحت کمی دارند و راهرو ها و حتی اتاق خواب نیز استفاده شود . و دارای قیمت حدودی ۵۰۰ هزارتومن می باشد.

لوستر سقفی برنزی ۵ شعله کد C2542/B برنز

اگر به دنبال لوستری کوچک و سبک هستید این لوستر انتخاب خوبی است . این لوستر دارای وزن حدودی ۳ کیلوگرم است و پنج شعله ی باشد .این مدل مناسب راهرو ها ،آشپزخانه و فضاهای بسیار کوچک پذیرایی است و ارتفاع معادل ۲۰ سانتی متر دارد و به رنگ برنزی موجود می باشد و قیمت آن در بازار حدود ۶۰۰ تومن است.

لوستر چوبی ۳ شعله مدل G573/3H-BR قهوه ای

این لوستر به جنس چوب با حباب هایی می باشد . ارتفاع آن ۷۰ سانتی متر است و دارای تعداد شعله های متفاوت است. از میتوان برای پذیرایی هایی به سبک روستیک، سنتی و حتی فضا های باز و اتاق خواب و آشپزخانه نیز استفاده کرد . این مدل دارای سه شعله و قیمت ۱۹۹ تومن می باشد.

لوستر سقفی برنزی ۹ شعله کد C2637/9A آنتیک

این لوستر به جنس برنز می باشد و مدل آن سقفی و ۹ شعله است که نور کافی را برای محیط شما تامین می کند و قیمت حدودی آن از یک میلیون و دویست هزار تومان می باشد.

لوستر سقفی کریستالی کد A6638/30-30-S-G طلایی

در این محصول از کریستال هایی هم رنگ بدنه استفاده شده است و این مدل سقفی است که کریستال ها از آن آویزان هستند این طراحی باعث می شود که کریستال ها همانند منشور نور را منعکس کرده و نور بیشتری به محیط بدهند.

لوستر چوب و استیل۳ شعله کد ۲۵۴۰/۳WT-G طلایی

این محصول دارای تعداد شاخه های متنوعی سه تا هفت شعله است و وزن حدودی ۵ کیلوگرم دارد . از همین نوع لوستر دیوار کوب نیز موجود است . این لوستر با قیمت تقریبی ۳۰۰ تومن در بازار موجود می باشد . قیمت این کار در بازار از ۸۰۰ تومن شروع می شود.

لوستر فلزی ۴ شعله کد A2207/4-PUR بنفش

این مدل بسیار مناسب اتاق خوابه و راهرو است . جنس آن از فلز است و وزنی معادل ۲ کیلوگرم ،ارتفاع ۶۰ سانتی متر و طو ل و عرض ۶۰*۵۰*۵۰ دارد . در رنگ های متنوعی وجود دارد و قیمت آن از ۳۰۰ تومان شروع می شود.

لوستر سقفی کریستالی کد ۶۶۳۸/۴۰A آنتیک

صورت دایره ای و سقفی است و ۴۰ سانتی متر ارتفاع و ۴۰*۴۰ طول و عرض دارد و به رنگ زیتونی موجود می باشد و بسیار مناسب فضاهای پذیرایی می باشد . و قیمت آن از ۹۰۰ تومن شروع می شود.

لوستر دایکاست آلومینیوم۱۰ شعله کد S3559/5A آنتیک

این لوستر از طرح دایکاست می باشد . درواقع لوستر های دایکاست ،لوستر های طرح برنزی می باشند که از جنس آلمینیوم آبکاری شده هستند و وزن و قیمتی کم تر نسبت به مدل برنزی خود دارند . این لوستر دارای طول و عرض ۶۵ سانتی متر و ارتفاع ۸۵ سانتی متر است . دارای ۱۰ شعله می باشد و به خاطر ارتفاع آن مناسب سقف های بلند و فضاههایی با متراژبزرگ است. و قیمت حدودی آن ازیک میلیون و ششصد شروع می شود.

لوستر سقفی برنزی ۶ شعله کد C2180/6A

این لوستر سقفی و ۶ شعله ی شاخه دار است و دارای ارتفاع ۳۵ سانتی متر و طول و عرض ۶۵ سانتی متر است و این لوستر به خاطر این شاخه های رو به پایین دارد نور بیشتری را به فضا می دهد و مناسب استفاده در پذیرایی آشپزخانه و اتاق خوای ها است .جنس آن از برنز است و از دسته سی لوستر های گران قیمت می باشد. قیمت حدودی آن یک میلیون و پانصد هزارتومن می باشد.

لوستر لهستانی ۶ شعله مدل H2610/6A آنتیک

این مدل لوستر از جنس فلز می باشد و در تعداد شعله های متفاوت وجود دارد و داری حباب های شیشه ای می باشد . ارتفاع آن ۷۴ سانتی متر است و مناسب سقف های بلند پذیرایی می باشد البته از آن میتوان در آشپزخانه ها و اتاق خواب نیز استفاده کرد و قیمت تقریبی آن یک میلیون و سیصد هزارتومن می باشد.پ

لوستر لهستانی سه شعله مدل H2623/3A آنتیک

این لوستر جدید دارای ارتفاع ۶۳ سانتی متر است و از جمله لوستر های مدرن است که جنس آن فلزی است و وزنی معادل ۲ کیلوگرم دارد و در تعداد شعله ای متفاوت وجود دارد از آن می شود در راهرو ها، آشپزخانه و اتاق خواب ها و پذیرایی هایی با دکوراتیو مدرن استفاده کرد. قیمت آن معادل ۸۲۲ تومن است که باغ افزایش شعله ها قیمت زیاد تر می شود.

امروزه ممکن است به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد؛ یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی را برایتان ایجاد کرده دکورشاپ می باشد.

شرکت دکور شاپ زیر مجموعه ی کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله می باشد؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه می باشند.

البته دکور شاپ همچنین برای راحتی بیشتر شما، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو