ثبت نام واکسن کرونا + شرایط و مراحل ثبت نام

112

1400/4/22

11:02


وزارت بهداشت از مردم خواسته است که بدون نوبت برای دریافت واکسن به مراکز درمانی مراجعه نکنند. در حالی که طی دو ماه گذشته، سالمندان و برخی گروه ها و اقشار نوبت اول واکسن را دریافت کرده اند و منتظر دوز دوم آن هستند و برخی دیگر در انتظار اعلام گروه سنی خودشان نشسته اند، از دیروز، دوشنبه، 21 تیرماه 1400 واکسیناسیون 68 ساله‌ها آغاز شده است.

ثبت نام واکسن کرونا + شرایط و مراحل ثبت نام

سامانه ثبت نام  واکسن کرونا
به گزارش بهداشت نیوز، وزارت بهداشت از مردم خواسته است که بدون نوبت برای دریافت واکسن به مراکز درمانی مراجعه نکنند. در حالی که طی دو ماه گذشته، سالمندان و برخی گروه ها و اقشار نوبت اول واکسن را دریافت کرده اند و منتظر دوز دوم آن هستند و برخی دیگر در انتظار اعلام گروه سنی خودشان نشسته اند، از دیروز، دوشنبه، 21 تیرماه 1400 واکسیناسیون 68 ساله‌ها آغاز شده است. بدین منظورم و جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت، لازم است که پیش از حضور در مراکز درمانی و پایگاه های واکسیناسیون، در سامانه ثبت نام واکسن کرونا، نام نویسی کنید.

شرایط ثبت نام واکسن کرونا
تمامی افراد 68 سال به بالا که در شهرهای بیش از بیست هزار نفر جمعیت زندگی می کنند، باید در سامانه ثبت نام واکسن، نام نویسی کرده و منتظر پیامک از طرف این سامانه باشند. تنها شرط نام نویسی در این سامانه این است که فرد متولد 1335 و سالهای قبل از آن باشد.
جهت ثبت نام در این سامانه به کد ملی 10 رقمی، تاریخ تولد و شماره موبایل احتیاج است.


آموزش مراحل ثبت نام واکسن در سامانه واکسیناسیون
جهت ثبت نام به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کنید. همانطور که در عکس زیر می بینید با دو گزینه روبرو می شوید؛ «ثبت نام در سامانه تزریق واکسن» و «ورود به سامانه ثبت عوارض واکسن» در این صفحه یادآوری شده است که تنها متولدین 1335 و قبل از آن امکان ثبت نام دارند.

ثبت نام واکسن کرونا + شرایط و مراحل ثبت نام



پس از انتخاب گزینه‌ی «ثبت نام در سامانه تزریق واکسن» به صفحه‌ای که در زیر می بینید هدایت خواهید شد. در این صفحه اطلاعات شما، اعم از کد ملی، تاریخ تولد و شماره موبایل شما ثبت خواهد شد. پس ثبت این مراحل منتظر پیامک تأییدی که به موبایلتان ارسال می شود، بمانید.

ثبت نام واکسن کرونا + شرایط و مراحل ثبت نام



 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو