رکورد استخدام مشاور توسط مدیر این اپراتور شکسته شد!

منبع: برترین ها

88

1400/4/22

11:07


یکی از کانال‌های غیررسمی که معمولا اخباری نیمه محرمانه و افشاگرانه منتشر می‌کند از اسخدام‌های نجومی مدیر یک اپراتور خبر داده است. به نوشته این کانال، آقای «...»، مدیر اپراتور تلفن همراه، تعداد بالایی مشاور با حقوق نجومی و بدون حضور در این مجموعه استخدام کرده است.

برترین‌ها: یکی از کانال‌های غیررسمی که معمولا اخباری نیمه محرمانه و افشاگرانه منتشر می‌کند از اسخدام‌های نجومی مدیر یک اپراتور خبر داده است. به نوشته این کانال، آقای «...»، مدیر اپراتور تلفن همراه، تعداد بالایی مشاور با حقوق نجومی و بدون حضور در این مجموعه استخدام کرده است.

بر اساس این خبر، آقای مدیرعامل با صدور ۴۰حکم مشاور با کف حقوق ۱۷میلیون تومان در ماه سعی کرده افراد پرنفوذ را به نوعی مدیون خود کند.

از جمله افرادی که حکم مشاور برای وی صادر شده یکی از سیاستگذاران اصلی فضای مجازی است که در مجموعه این اپراتور حضور نداشته ولی حقوق بالا دریافت می کند.

کانال مزبور نوشته:«خاصه خرجی «...» برای مشاوران خود، در ماه هزینه ۶۸۰میلیون تومانی را به خزانه این اپراتور تحمیل می کند که در سال بیش از ۸میلیارد تومان می شود.

دقیقا معلوم نیست 40 مشاور آقای مدیرعامل چه مقدار به رشد و بهبود کیفیت خدمات این اپراتور کمک کرده اند و بود و نبود آنها فایده برای مشترکان این اپراتور دارد یا نه. اما شاید نکته حیرت‌انگیز این باشد که نام جناب مدیرعامل به عنوان نامزد اصلی پست وزارت ارتباطات دولت رییسی هم دیده می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو