جشنواره “بازم تابستون اومد” پلازیو  آغاز شد

منبع: آرگا

72

1400/4/22

11:36


فروشگاه اینترنتی پلازیو، بستر خرید و فروش آنلاینی است که از اسفندماه سال ۱۳۹۹ مصادف با ولادت حضرت علی (ع) فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با معرفی کالاهای برتر ایرانی و خارجی و ارائه خدمات نوینی مانند خرید خارجی و بی‌واسطه، از جدیدترین خدمات فروش محصول رونمایی کرده است.

اصالت کالا و انتخاب محصول از به‌نام‌ترین برندها در اولویت فروشگاه آنلاین پلازیو قرار دارد؛ چنانکه همه محصولات خارجی پلازیو از ضمانت و گارانتی معتبر برخوردار بوده و از مجاری قانونی و بدون هیچ دخل و تصرفی وارد کشور می‌شود. امکان خرید بین‌المللی از هر جای دنیا، حمل و نقل سریع بین مرزی

و دامنه انتخاب متنوع از خدماتی است که پلازیو برای مشتریان خود فراهم کرده است. گستردگی کالاهای داخلی و خارجی باعث شده تا پلازیو ظرف مدت کوتاهی بتواند تبدیل به یک مرجع قابل اعتماد خرید و فروش شود. با این حال، پلازیو تنها به این ویژگی بسنده نکرده و در حوزه ارائه خدمات پس از فروش نیز به بهترین شکل وارد شده است.

جشنواره

با خرید از پلازیو مشتری این اختیار را دارد که براساس ضمانت هفت روزه بازگشت و تعویض کالا در صورتی که از محصول رضایت کافی نداشت محصول را به پلازیو ارجاع نماید. چنین ضمانتی موجب جلب اطمینان مشتریان شده و فضای قابل اعتمادی را برای خریداران فراهم می‌کند. تحویل آسان محصول، اطلاع‌رسانی به موقع درباره نحوه انتقال کالا و دادن حق انتخاب به مشتری از خدمات پلازیو به خریداران است.

پلازیو در این مسیر فروشندگان را نیز فراموش نکرده و با دریافت کمترین کارمزد و تسویه حساب سریع، روز به روز دایره اعتماد فروشندگان را وسیع‌تر می‌کند. اعتماد و دلگرمی بزرگترین مزیت رقابتی است که اساس فروشگاه اینترنتی پلازیو بر آن بنا شده و در واقع کوتاه‌کننده فاصله بین مشتریان و فروشندگان است.

انبارداری رایگان برای فروشنده‌های بزرگ و دریافت کمترین هزینه‌های حمل و نقل نیز از دیگر اقداماتی است که پلازیو بر آن اصرار دارد. به حداقل رسیدن هزینه انبارداری و بهبود کیفیت خدمات لجستیک از اهدافی است که پلازیو قصد دارد طی چند ماه آینده با تحقق آن به یکی از تامین‌کنندگان شایسته در بین فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شود. قطعا پلازیو از طریق این راهکارها و خدمات می‌تواند موقعیت ممتازی را برای فروشندگان فراهم کند تا کالاهای خود را به بازار داخلی و کشورهای حوزه منا معرفی کنند.

خریدهای خارجی و بی‌واسطه نیز از دیگر خدمات قابل توجه این فرروشگاه اینترنتی است. این خدمات به خریدارانی که دارای کارت بانکی بین‌المللی نیستند کمک می‌کند تا به کمک این فروشگاه خرید خود را انجام دهند.

تلاش‌های پلتفرم پلازیو با هدف به حداقل رساندن فاصله بین فروشندگان و خریداران در سراسر ایران و جهان همچنان ادامه دارد. این مجموعه برنامه‌های بسیاری را در رسیدن به این هدف بنا کرده است. یکی دیگر از این برنامه‌ها، برگزاری جشنواره‌های ویژه‌ فروش است؛ جشنواره‌ای است که بتواند یادآور نیازهای مشتریان به آن‌ها و البته  عرضه محصولات باکیفیت باشد. جدیدترین جشنواره تابستانی پلازیو با عنوان “بازم تابستون اومد” از ۱۹ تیرماه آغاز شده و تا ۱۷ مردادماه ادامه دارد.

این کمپین تابستانی با ارائه قیمت‌های رقابتی و تخفیف‌دار یکی از بی‌نظیرترین فرصت‌ها را برای مشتریان علاقه‌مند به استایل‌های خاص و مشتاقان سفر و گردشگری فراهم کرده است.

فرصت را از دست ندهید!

با آغاز روزهای گرم تابستان حتما شما نیز به فکر افتاده‌اید تا از فرصت کوتاه گشت و گذار بهره ببرید؛ لباس‌های جذاب فصل گرما را بپوشید، به دل طبیعت بزنید و به ورز‌ش‌های ساحلی بپردازید. ملزومات گردشگری و لباس‌های خنک از ضروری‌ترین وسایل این فصل است. جشنواره تابستانی پلازیو با فروش متنوع‌ترین محصولات از تیشرت و لباس‌های خنک، اکسسوری‌ها، کفش و کتانی، عینک آفتاب، خوشبوکننده و دئودورانت، کرم و ضد آفتاب و هزاران مدل از محصولات تابستانی دیگر آغاز شده است. این جشنواره با بیشترین تنوع کالاهای اصل و تولیدی برندهای مطرح فرصت طلایی برای مشتریانی است که بهترین‌ها و به‌روزترین‌ها حرف اول را در سبد خرید آن‌ها می‌زند.

جشنواره

از پرطرفدارترین لباس‌های تابستانی، شومیز زنانه است. شومیز از کلمه فرانسوی  Chemise  گرفته شده است و همه لباس‌های زنانه از جمله تیشرت، تونیک، بلوز و ژاکت را شامل می‌شود. عموما آنچه از شومیز در ذهن بسیاری از بانوان نقش می‌بندد، لباسی تونیک‌مانند و نرم و لطیفی است که می‌توان آن را در فصل بهار و تابستان پوشید.

شومیزهای زنانه در طرح‌های متنوع و برای کاربری‌های مختلف دوخته می‌شوند. شما می‌توانید شومیز دلخواه خود را از بین مدل‌های بسته یا جلو باز، کوتاه یا بلند، ساده یا طرح‌دار و جذب یا آزاد انتخاب کنید.

جنس شومیز، یکی دیگر از نکاتی است که هنگام خرید لازم است به آن توجه کنید. پارچه‌ای که در دوخت شومیز به کار می‌رود نباید دچار آب‌رفتگی شود. همچنین بهتر است الیاف پارچه دارای حداقل مواد پلاستیکی و نایلون باشد؛ زیرا نایلون علاوه بر تعریق و ایجاد بوی نامطبوع، ظاهر بی‌کیفیتی نیز به لباس می‌دهد. بهترین پارچه‌های مناسب دوخت شومیز، از جنس ابریشم، ساتن، نخ، کتان، لنین بوده و درصد کمی از الیاف مصنوعی را در بافت خود دارند.

شومیز نخی: شومیزهای نخی، سبک بوده و شست‌وشوی راحتی دارند. با توجه به ماندگاری قابل قبول پارچه‌های نخی، بانوان می‌توانند مدت بیشتری از این لباس استفاده کرده و آن را با شلوار یا دامن ست کنند.

شومیز ابریشمی: ابریشم از پارچه‌های مرغوب و ظریفی است که شست‌وشوی آن وقت و دقت بالایی لازم دارد. این شومیز برای مهمانی‌های رسمی بسیار مناسب است.

شومیز پلی‌استری: این شومیز نسبت به مدل‌های نخی و ابریشمی ماندگاری طولانی‌تری دارد. پارچه حریر نیز نوعی پارچه پلی‌استری و دارای درصدی الیاف مصنوعی است؛ اما به دلیل ظاهر شفافی که دارد از آن در دوخت شومیزهای مجلسی استفاده می‌شود.

در کنار جنس و مدل شومیز توجه به اندازه و فرم اندام نیز می‌تواند شما را در انتخاب بهترین شومیز زنانه یاری کند.

اگر دارای اندام سیبی شکل هستید و قسمت بالا تنه حجیمی دارید، شومیزی را انتخاب کنید که کمر پهنی داشته و در قسمت شانه‌ها و پایین لباس، حالت جذب داشته باشد. شومیزهای ساده با رنگ‌های متمایل به تیره می‌توانند با ایجاد خطای دید، از بزرگی بالاتنه بکاهند.

اگر اندام گلابی‌شکل دارید، شومیزهایی که قسمت پایین‌تنه آن‌ها پهن‌تر از بالاتنه طراحی شده‌ است، انتخابی ایده‌آل است. البته بهتر است که این شومیز به کمک کمربند جمع شود.

افرادی که دارای اندام ساعت شنی هستند، لازم است شومیزی را انتخاب کنند که در قسمت شانه و ران حالت آزادتری داشته و در قسمت کمر جذب باشد. اغلب شومیزهای ساده را می‌توان تنها با اضافه کردن یک کمربند به فرم مناسب اندام ساعت شنی درآورد.

در اندام مستطیلی، به دلیل یک‌دستی قسمت بالاتنه و پایین تنه، لازم است از یک اِپل در قسمت شانه استفاده کنید تا یکدستی را از اندام شما دور کند. همچنین شومیزهای مجلسی کار شده در قسمت سینه نیز از یکدستی اندام خواهد کاست.

توجه داشته باشید که شومیز مانند هر لباس دیگری، نباید خیلی تنگ یا گشاد انتخاب شود. اندازه ایده آل برای شما سایزی است که به هنگام بستن دکمه در حرکات خود احساس آرامش داشته باشید.

برای خرید لباس‌های زنانه و محصولات جذاب تابستانی با قیمت‌های ویژه‌ جشنواره‌ای می‌توانید به صفحه جشنواره تابستانی پلازیو مراجعه کنید و خبرهای مربوط به کمپین را از صفحه اینستاگرام پلازیو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو