واکنش ربیعی به نشست مجازی منافقین

منبع: برترین ها

53

1400/4/22

13:26


علی ربیعی گفت: این مایه شرمساری آمریکا و اروپاست که وزیر امور خارجه سابق و بدنام آمریکا و چندین مقام رسمی دیگر آمریکایی و اروپایی، بخاطر نفرت پراکنی و البته بخاطر مشتی دلار، نه تنها خرید و فروش می شوند بلکه دوشادوش یک فرقه ورشکسته تروریستی و عاملان قتل عام هزاران ایرانی بیگناه می ایستند و بی شرمانه به این جنایت ها افتخار می کنند.

انتخاب: سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که گروهک تروریستی منافقین به مدت سه روز نشست مجازی برگزار کرد و شماری از اعضای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا و برخی شخصیت‌های اروپایی در این نشست حضور داشتند. ارزیابی شما از سیاست حقوق بشری غرب چیست؟ گفت: گردهمایی فرقه یا گروهک تروریستی منافقین فرصتی برای شناسایی و رسوایی سیاستمداران ریاکار آمریکایی است که برخلاف شعارهای تکراری، کمترین اعتنایی به مبانی و تاریخچه تروریسم ونقض حقوق بشر در سایر کشورها ندارند.

البته ما هیچ وقت از آنهایی که طی سالیان اخیر با طراحی و پشتیبانی از تحریم، جنگ و ترور علیه مردم ایران که نام «سیاست فشار حداکثری» بر آن نهاده بودند، انتظار نداشتیم که راه خود را از گروهک های تروریستی منافقین جدا کنند.

علی ربیعی افزود: اما این مایه شرمساری آمریکا و اروپاست که وزیر امور خارجه سابق و بدنام آمریکا و چندین مقام رسمی دیگر آمریکایی و اروپایی، بخاطر نفرت پراکنی و البته بخاطر مشتی دلار، نه تنها خرید و فروش می شوند بلکه دوشادوش یک فرقه ورشکسته تروریستی و عاملان قتل عام هزاران ایرانی بیگناه می ایستند و بی شرمانه به این جنایت ها افتخار می کنند.

وی ادامه داد: نشست های این فرقه مطرود، نمایشی بی نقاب از بدخواهی و کینه توزی علیه ملت ایران است. طبیعتاً آنهایی که وقیحانه در کنار تروریست ها می ایستند کمترین صلاحیتی برای سخن گفتن از ابتدایی ترین مبانی حقوق بشر و تظاهر به صلح جویی و نیک خواهی برای مردم ایران و هیچ مردم آزاده دیگری را در جهان ندارند‌.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو