خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

منبع: فرزند

179

1400/4/22

13:31


خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

امروزه خرید و فروش ارز دیجیتال به حدی برای کاربران ایرانی و تریدرها دارای اهمیت شده است که بسیاری از آنها تلاش می‌کنند تا بتوانند با یک صرافی معتبر همانند مهران بیت آشنا شوند

و به منظور خرید و فروش ارز دیجیتال خود از آن استفاده کند. اما آنچه که در این رابطه برای ما مهم است شناسایی معیارهایست که می توان به واسطه آن به سنجش صرافی ها پرداخت و در نهایت بهترین صرافی ها را شناسایی کرد.
بین صرافی های متعددی که در تمام دنیا وجود دارد تفاوت های بسیار زیادی دیده می شود و نباید انتظار داشته باشیم که تمامی صرافی‌ها همانند یکدیگر باشند و کارکرد آنها یکسان باشد، به همین جهت هر صرافی با توجه به سیاست‌ها و توانایی‌هایی که داشته به کار خود عمل می‌کند و تفکر صرافی‌ها و توانایی افراد مختلف در صرافی ها با یکدیگر می‌توانند متفاوت باشند مثلاً برخی از صرافی‌ها تنها به خرید و فروش چند ارز دیجیتال می‌پردازند ولی در صرافی‌های مثل مهران بیت تمامی تلاش بر این است که لیست تمام ارزهای دیجیتال را پوشش بدهند.

ویژگی صرافی ارز دیجیتال مطمئن

در برخی از صرافی‌ها فقط می‌توانند خدمات خودشان را در قالب وب سایت به کاربران ارائه بدهد اما صرافی های دیگری همچون مهران بیت برای اینکه بتوانند کاربران بیشتری را به خود جذب کنند و رضایت کاربران را به دست بیاورند و همواره در دسترس باشند و کاربران بتوانند معامله های ارز دیجیتال خود را انجام بدهند علاوه بر اینکه به صورت وب سایت خدمات خود را ارائه می دهند بلکه دارای یک اپلیکیشن اندرویدی می باشد که به راحتی کاربران می توانند از طرق مختلف برای دانلود آن اقدام کنند و این اپلیکیشن اندرویدی را بر روی گوشی و تبلتشان نصب نماید و سپس به انجام خرید و فروش و معاملات بپردازند.
یک صرافی ارز دیجیتال معتبر باید شامل مواردی چون پشتیبانی ۲۴ ساعته، پرداخت راحت و آسان، پرداختی ایمن، فروش ارز دیجیتال بدون نیاز به احراز هویت، نرخ تبادل عالی و خرید و فروش آنلاین و آنی باشد که تمامی موارد گفته شده به عنوان اصلی ترین ویژگی های صرافی ارز دیجیتال مهران بیت می باشند. شما در این صرافی می توانید در هر ساعت از شبانه روز تصمیم به خرید ارز دیجیتال دارید یا میخواهید ارزتان را بفروشید قادر به انجام معاملات هستید و نرخ تبادل عالی و کمترین کارمزد خرید ارز دیجیتال نیز برای کاربران عزیز مهیا می باشد.
بعضی از کاربران احراز هویت را خسته کننده می دانند که مهران بیت در این رابطه به شما این اختیار را داده است تا بتوانید به منظور فروش ارز دیجیتال احراز هویت را نیاز نداشته باشید و برای شارژ حساب خود از درگاه های امن استفاده کنید و هیچ نگرانی در خصوص انجام معاملات نداشته باشید و اگر با مشکل روبرو شده اید به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی صرافی مهران بیت آماده است تا به سوالات شما پاسخ بدهد و شما را در این رابطه همراهی نمایند. در هر صورت صرافی مهران بیت با دارا بودن چنین ویژگی‌هایی توانسته است به عنوان یکی از بهترین ها معرفی شود که قطعاً نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند.

آشنایی با امکانات وب سایت صرافی ارز دیجیتال مهران بیت

به منظور استفاده از وب سایت صرافی مهران بیت کافیست به نشانی اینترنتی www.mehranbit.com مراجعه کنید.
شما به محض ورود به وب سایت مهران بیت با گزینه های متفاوتی روبرو هستید که شامل موارد زیر می باشد:
در بخش اخبار جدیدترین خبرهای که مرتبط با ارز دیجیتال می باشد برای شما به صورت لحظه‌ای و به‌روز می گردد و موضوع موجب می شود تا شما بتوانید در خرید و فروش های خود با اطلاعات بیشتری اقدام کنید و در نهایت برای افرادی که وارد عرصه ارز دیجیتال شده‌اند آگاهی از اخبار بروز امری بسیار مهم به شمار می رود.
در قسمت مقالات برای کاربران عزیز و تازه کار مقالات متعددی درج گردیده است که این مقالات به آنها کمک می‌کند تا با دنیای ارز دیجیتال و ابعاد مختلف با آن آشنایی کاملی داشته باشد.
در قسمت ارزنامه نیز دارای اطلاعات خوبی در خصوص انواع ارز رمزنگاری شده می باشد که یک گزینه عالی برای افراد تازه کار است و همچنین در قسمت قیمت ارز شما میتوانید از قیمت دقیق و لحظه ای انواع ارز دیجیتال مطلع گردید که قطعاً برای هر کاربری بسیار مهم است؛ اما به منظور اطلاع از قیمت ارز ها نیازی به ثبت نام در وبسایت نخواهد بود و شما می توانید بدون داشبورد معاملاتی روزانه انواع قیمت ارز را به صورت دقیق مشاهده کنید.

صرافی ارز دیجیتال مهران بیت در یک نگاه ….

صرافی مهران بیت مشکل کاربران ایرانی را برطرف کرده و آنها را با یک صرافی مطمئن و معتبر آشنا می کند که خدمات بسیار خوبی را به آنها ارائه می دهد و با ایجاد یک محیط امن برای کاربران ایرانی دغدغه شان را در خصوص ارز دیجیتال و خرید و فروش آن از بین برده است. در صرافی مهران بیت پشتیبانی دقیق و مداوم، پرداخت امن و راحت، فروش ارز دیجیتال بدون نیاز به انجام احراز هویت، نرخ تبادل عالی و خرید و فروش لحظه ای در نظر گرفته شده است اما برای اینکه شما از امکانات وبسایت مهران بیت استفاده کنید باید در این وب سایت ثبت نام کنید پس از اختصاص یک یوزر نیم و پسورد به شما قادر خواهید بود تا از امکانات مختلف این صرافی استفاده کنید و پس از وارد کردن یوزرنیم و پسورد با یک داشبورد معاملاتی روبه‌رو هستید که بسیار ساده و روان است و نیاز به تخصص آنچنانی به منظور کارکرد با آن وجود ندارد.
علاوه بر تمامی موارد فوق شما می توانید برای خدماتی مثل پرداخت آنلاین پی پال، ویزا کارت، مستر کارت و غیره نیز از صرافی مهران بیت استفاده کنید. پس از تایید اطلاعات کاربری شما درخواست های مختلف تان را در سایت ثبت کرده کرده و حتی میتوانید فاکتور ریالی حاصل از فروش ارزتان را مشاهده کنید.
در نهایت یک نکته مهم در خصوص صرافی مهران بیت این است که با دارا بودن یک حساب بانکی از بانک آینده مبالغ حاصل از فروش ارز دیجیتال را میتوانید به صورت آنی دریافت نمایید و تمامی خدمات با سرعت قابل توجه و کیفیت فوق العاده ای به شما عرضه خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو