شرایط وام ازدواج 70 تا 100 میلیون+ تسهیلات جدید مسکن

منبع: ناز وب

69

1400/4/22

21:52


شرایط وام ازدواج 70 تا 100 میلیون+ تسهیلات جدید مسکن

جزییات پرداخت اقساط وام ازدواج

 

به گزارش نازوب شهرزاد دانشمندی امروز در نشستی به مناسبت آغاز هفته ازدواج در وزارت ورزش و جوانان که با حضور معاون جوانان این وزارتخانه برگزار شد، در خصوص تعویق سه ماهه اقساط وام ازدواج پس از پاندمی کووید 19، اظهار کرد:

پرداخت این اقساط به پایان مدت زمان Full loan repayment پرداخت کامل وام موکول شد و مردم می‌توانند در صورتی که شعبات اصرار به دریافت اقساط وام خلاف روند ذکر شده را دارند، شکایات خود را در سامانه بانک مرکزی ثبت کنند تا در صورت وجود مستندات، مساله پیگیری شود.

 

شرایط وام ازدواج 70 تا 100 میلیون+ تسهیلات جدید مسکن

 

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی همچنین گفت: تسهیلات قرض الحسنه سه ماهه آخر 1398 تا پایان اردیبهشت 1399 تعویق شد ولی بعد از آن تعویقی نداشتیم. مردم می‌توانند موارد خلاف و مشکلات را در بخش رسیدگی به شکایات سامانه بانک مرکزی ثبت و کد پرونده و کد شعبه متخلف را برای رسیدگی درج کنند و اگر مستنداتی وجود داشته باشد حتما بررسی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از سال 1388 سامانه ازدواج راه اندازی شد و تمام جوانان می‌توانند به این سامانه دسترسی و با ثبت نام از خدمات بانکی بهره‌مند شوند، تصریح کرد:

از سال 1388 تا کنون 12 میلیون و 635 هزار متقاضی از تسهیلات وام ازدواج به مبلغ 144هزار میلیارد تومان بهره‌مند شده‌اند. علیرغم وجود شرایط پاندمی کرونا 242 هزار متقاضی از تسهیلات وام ازدواج به مبلغ 207 هزار و 453 میلیارد ریال بهره مند شده و 351 هزار نفر در نوبت وام هستند.

به گفته دانشمندی، پیش بینی می‌شود در سال جاری حدود یک میلیون نفر متقاضی دریافت وام داشته باشیم. در سال گذشته نیز 80 هزار نفر درصف وام بودند که به علت افزایش سقف وام، چون مدارک را دیرتر ارایه داده‌ بودند، تسهیلات خود را دیرتر دریافت کردند یا هنوز دریافت نکرده اند. این آمار به معنای حداقل بودن افراد در صف ازدواج است.

همچنین سه برابر شدن تسهیلات مسکن که در ادامه به آن اشاره می کنیم:
عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: براساس سیاست‎‌های دولت تمرکز در اجرای پروژه‌‎های عمرانی بیشتر بر طرح اقدام ملی مسکن است طوریکه با اصلاح آیین نامه اجرایی این طرح در دولت تسهیلات بانکی آن از ۵۰ به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش نازوب، میرمحمد غراوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در شهرجدید عالیشهر استان بوشهر افزود: سهمیه‌‍‌ای که از محل طرح اقدام ملی مسکن برای شهرهای جدید کشور اختصاص یافته بود در دست اجرا است و همه شرکت‏‌ها در سراسر کشور روند نام نویسی و پایش اطلاعات متقاضیان را به سرانجام رسانده اند.

 

شرایط وام ازدواج 70 تا 100 میلیون+ تسهیلات جدید مسکن

 

وی اضافه کرد: هم اکنون 100 هزار واحد مسکن ملی در شهرهای جدید کشور در دست احداث است و پروژه‎‌های مسکن مهر نیز به طور تقریبی پایان یافته و چیزی از آن نمانده است.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید یادآور شد: افرادی که آورده خود را فراهم و در بانک نام نویسی کردند مسکن ملی آنها وارد فاز اجرایی شده است.

غراوی ادامه داد: در شهرهای جدید کشور اکنون پروژه‌هایی مهم در دست احداث است که مهم‌ترین آن تکمیل خط مترو بهارستان-اصفهان و آزادراه سهند-تبریز است که به مرحله بهره‏‌برداری کامل رسیده است.

وی اظهار داشت: شهر عالیشهر یکی از موفق‎ترین شهرهای جدید کشور است زیرا علاوه بر جذب مشارکت استان بوشهر در اجرای پروژه‌‎ها توانسته فضای عمومی موردنیاز شهروندان مانند فضاهای سبز، آموزشی، مسجد و سایر موارد مشابه به میزان قابل توجهی تامین کند.

غراوی بیان کرد: شاید در این بین یک سری کاستی‌‏ها نیز وجود داشته باشد ولی عملکرد شهرجدید عالیشهر در چهار سال گذشته جای قدردانی دارد که این رویکرد منجر شده تا از لحاظ تامین اعتبار در شرکت عمران شهرهای جدید نیز نگاه ویژه‌‏تری به عالیشهر شود.

وی افزود: امیدواریم با اتمام روند احداث پروژه‌های نیمه تمام شهرهای جدید سطح رفاه عمومی و آسایش شهروندان این شهرها به سطح مطلوب‌تری ارتقا پیدا کند. و وضعیت مسکن برای مردم و جامعه روز به روز بهبود پیدا کند.

 

پول سازترین شغل دنیا/ معرفی پردرآمدترین کسب و کار

زیبا و جوانترین میلیاردر و سوپر پولدارهای جهان + تصاویر

رشته پولساز اما نا آشنا در ایران! بهترین انتخاب رشته

ویژگی بچه هایی که تمایل بیشتری به پولدار شدن دارند؟ شخصیت شناسی

 
شرایط وام ازدواج 70 تا 100 میلیون+ تسهیلات جدید مسکن
Marriage loan terms 70 to 100 million + new housing facilities

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو