وقتی صدف بیوتی خالی‌بندی می‌کند

منبع: برترین ها

72

1400/4/22

23:55


نوشین زرگری روزنامه نگار در صفحه اینستاگرامی خود به ادعای صدف بیوتی، بلاگر مشهور ایرانی درباره دریافت جایزه از جشنواره کن 2021 واکنش نشان داد.

برترین‌ها: نوشین زرگری، روزنامه نگار به ادعای صدف بیوتی، بلاگر مشهور ایسران درباره دریافت جایزه اینفلوئنرس از جشنواره کن 2021 واکنش نشان داد.

وی در این باره در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

مراسم «ویبا» صرفن در شهر کن فرانسه همزمان با فستیوال فیلم کن برگزار می‌شود و ربطی به فستیوال فیلم کن ندارد و تین طور که این بلاگر به فالوئرهاش القا کرده! اون «برنده شدم» و نه «برنده شدیم» هم دغلکاری و بازی با کلمات در راستای القای اول شدن به دنبال‌کننده‌ها است.

وقتی صدف بیوتی خالی‌بندی می‌کند

مراسم «ویبا» از سال 2019 شروع به کار کرده که بلاگرهای بالای صد هزار فالوئر در سایت این کمپانی ثبت نام و هزینه رو پرداخت کرده و در ایونت مذکور شرکت و تندیس رو بعنوان یادگاری دریافت می کنند.

امسال این ایونت پولی در لابی هتل مارتینز برگزار شد و حداقل به ده بلاگر این تندیس داده شد و یک کودک حدوداً دوازده ساله هم بین آنها بود.

وقتی صدف بیوتی خالی‌بندی می‌کند

«ویبا اوارد» را در گوگل سرچ کنید تا اگر شک و شبهه‌ای هم مانده برطرف شود، تا دروغ دونگ هر مشاطه‌گری را باور نکنید تا سال بعد با یه مجسمه حلبی عکس نگیرد و بگوید اینجانب «اسکار بردم» و در گلدن گلوب پیشنهاداتی به بنده داده شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو