انصراف نیکلاس کیج از بازی در نقش ببر پادشاه

منبع: ایران آرت

89

1400/4/23

15:56


نیکلاس کیج، بازیگر آمریکایی برنده اسکار اعلام کرد در نقش جو اگزوتیگ در سریال جدید کمپانی آمازون بازی نخواهد کرد.

ایران آرت: نیکلاس کیج» که در طول فعالیت هنری خود در نقش های عجیب زیادی بازی کرده و هم اکنون نیز برای نقش آفرینی در فیلم «PIG» مورد تحسین قرار گرفته، اعلام کرده قصد ندارد در نقش «جو اگزوتیک» معروف به «تایگر کینگ» در سریال برنامه ریزی شده کمپانی آمازون حضور پیدا کند. 

«جو اگزوتیک» کسی است که زندگی عجیبش با پخش مستند سریالی «تایگر کینگ» از شبکه نتفلیکس مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت و کمپانی آمازون قصد داشت یک سریال داستانی درباره همین شخصیت بسازد که گفته می شود با کناره گیری «نیکلاس کیج» ساخت این پروژه را از دستور کار خارج کرده است. 


مستند تایگر کینگ

به گزارش ایسنا، «کیج» در گفتگو با ورایتی اظهار کرده: «دو فیلمنامه فوق العاده خواندم که بسیار عالی بودند اما فکر می کنم کمپانی آمازون در نهایت احساس کرد این فیلمنامه ها قدیمی شده اند؛ چراکه زمان زیادی صرف گرد هم آمدن آن شده و احتمال موفقیت آن کم است و با فاصله گرفتن از پروژه حضور در آن دیگر برای من منتفی است». 

«نیکلاس کیج» که تاکنون هرگز از بازی در نقش های مهم و دشوار فراری نبوده، قرار است به زودی در نقش شخصیتی به نام خودش در فیلم «وزن تحمل ناپذیر یک استعداد شگرف» به کارگردانی «تام گورمیکان» بازی کند. او در این فیلم در نقش بازیگری ظاهر خواهد شد که قرار است به عنوان بخشی از عملیات CIA در جشن تولد یک سوپر میلیاردر نقش آفرینی کند. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو