حمله افراد ناشناس به تکنسین‌های اورژانس

منبع: برترین ها

114

1400/4/23

22:41


رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس شیراز توسط سه فرد ناشناس خبر داد.

فارس: رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس شیراز توسط سه فرد ناشناس خبر داد.

محمدجواد مرادیان در این زمینه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۰ دقیقه بامداد امروز پیرو تصادف یک موتورسیکلت با یک خودرو در کمربندی کوزه گری و اعلام دو مصدوم بیهوش به مرکز ١١۵ اورژانس، بلافاصله پس از آن تکنسین‌های اورژانس با دو دستگاه آمبولانس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: متاسفانه با رسیدن آمبولانس به محل حادثه، ناگهان تکنسین‌ها مورد حمله سه فرد ناشناس قرار گرفتند و آمبولانس اورژانس نیز خسارت جدی وارد شد.

مرادیان اظهار داشت: با هماهنگی نیروی انتظامی و حراست بیمارستان شهید بهشتی مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

او با اشاره به اینکه با این حمله صدمات زیادی به شیشه‌های اطراف و بدنه آمبولانس وارد کردند، ادامه داد: مراتب پس از رسیدن پلیس صورت‌جلسه شد و موضوع برای برخورد قانونی و اطلاع به مقامات قضایی، در حال پیگیری است.

رئیس اورژانس استان فارس با بیان اینکه تکنسین اورژانس از ناحیه زانو و شانه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت، گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی از بیمارستان ترخیص شدند و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از مهاجمان ناشناس است.

مرادیان یادآور شد که زمان رسیدن آمبولانس به محل حادثه ساعت ۲:۴۷ دقیقه بوده است و این دسته حوادث باعث اختلال در امر حیاتی امدادی رسانی و تاخیر در مأموریت‌های بعدی می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو