بیوگرافی و عکس های محمد ابراهیمی بازیکن فوتبال

بیوگرافی و عکس های محمد ابراهیمی بازیکن فوتبال


منبع: بیتوته

140

1400/4/24

09:54


بیوگرافی و عکس های محمد ابراهیمی بازیکن فوتبال



بازی های ملی محمد ابراهیمی, افتخارات محمد ابراهیمی, محمد ابراهیمی بازیکن فوتبال

محمد ابراهیمی بازیکن فوتبال با سابقه بازی در تیم ملی 

 

بیوگرافی محمد ابراهیمی + عکس محمد ابراهیمی و همسرش  

محمد ابراهیمی بازیکن توانای فوتبال متولد دهم آبان 1363 زاده کازرون است. ابراهیمی مهاجم باشگاه فوتبال اکسین البرز است. برای اولین بار به واسطه کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

چکیده ای از بیوگرافی محمد ابراهیمی  

نام: محمد ابراهیمی

تاریخ تولد: 10 آبان 1363

محل تولد: شهر کازرون استان فارس

پست: مهاجم

وضعیت تاهل: متاهل

 

گل های محمد ابراهیمی, محمد ابراهیمی, بیوگرافی محمد ابراهیمی

محمد ابراهیمی فوتبالیست

 

بیوگرافی محمد ابراهیمی

 

محمد ابراهیمی, بیوگرافی محمد ابراهیمی, محمد ابراهیمی فوتبالیست

عکس های محمد ابراهیمی

 

محمد ابراهیمی در 10 آبان ماه سال 1363 در شهرستان کازرون متولد شد. محمد برای اولین بار فعالیتش در زمینه فوتبال را از تیم جوانان شهر کازرون آغاز کرد. او در همان تیم دوران سربازی اش را سپری کرد.

وقتی که دوران خدمت سربازی را به اتمام رساند توجه باشگاه پیام شیراز و سرمربی این تیم یعنی جمشید غدیری به سمت محمد ابراهیمی معطوف شد و به این ترتیب به این تیم در شیراز منتقل شد.

 

محمد به مدت دوسال در تیم پیام شیراز فعالیت داشت و با همین تیم موفق شد در مسابقات لیگ دو و صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران یعنی جام آزادگان به قهرمانی برسد.

در گروه دوی لیگ آزادگان به علت توانایی ها و استعداد هایش به او لقب آقای گلی دادند و همین عنوان سبب شد تا در آن زمان مورد توجه فراز کمال وند سرمربی باشگاه تیم تراکتور سازی تبریز قرار بگیرد و در نهایت در سال 1388 به این تیم ملحق شود.

 

تاثیر و نقش محمد ابراهیمی در موفقیت و صعود تیم تراکتور سازی تبریز به لیگ برتر فوتبال ایران بسیار قابل توجه است. او در 32 بازی برای این تیم توانست 9 گل به ثمر برساند.

سابقه حضور محمد ابراهیمی در باشگاه تراکتور سازی تبریز به مدت هفت فصل و در دو مقطع زمانی بوده است.

 

لقب f14 به محمد ابراهیمی

هواداران محمد ابراهیمی که یکی از محبوبترین بازیکنان تیم ملی است به او لقب اف 14 داده اند. علت کسب چنین عنوانی سرعت بی نظیر او در اجرای تکنیک های فردی است. او اولین بار در سال 1391 توسط کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

 

لقب آقای گلی محمد ابراهیمی

 

محمد ابراهیمی فوتبالیست, محمد ابراهیمی و همسرش, محمد ابراهیمی بازیکن پیکان

محمد ابراهیمی موفق به کسب لقب آقای گلی نیز شده است

 

زمانی که محمد ابراهیمی لقب آقای گلی می گیرد در گروه دوی لیگ آزادگان مورد توجه سر مربی تیم تراکتور سازی تبریز واقع می شود و به این تیم منتقل می شود. سپس به واسطه همین تیم به تیم ملی راه می یابد. همین کسب موفقیت ها و افتخار آفرینی های او برای تیم تراکتور باعث ایجاد یک علاقه دو طرفه او با مردم آنجا شده است.

 

ارتباط صمیمانه دو طرف با هواداران

 

بازی های ملی محمد ابراهیمی, افتخارات محمد ابراهیمی, محمد ابراهیمی بازیکن فوتبال

تصویری از رقص آذری محمد ابراهیمی

 

بازی بسیار با وجدان و مخصانه ابراهیمی برای تیم تراکتور سبب شد تا هوادارن و مردم آذربایجان او را مورد تحسین و ستایش قرار دهند و از او  به عنوان یک بازیکن باغیرت یاد کنند.

او در زمان تمدید قرار داد با تراکتور در سال 1391 می گوید: زمانی که فهمیدم خیلی ها به تیم تراکتور و حضور من در این تیم حسادت و دشمنی می کنند و منتظر بودند تا من از این تیم جدا شوم با شنیدن این شایعات بسیار عذاب وجدان گرفتم و تصمیم گرفتم به خاطر مردم آذربایجان و طرفداران پرشور این تیم قرار دادم را تمدید کنم و این تیم را ترک نکنم.

 

مردم تبریز به گردن من حق دارند. زمانی که وضعیت سرمربی این تیم نا مشخص بود من این کار را انجام دادم تا یک مشت محکم در دهان دشمنان باشد و امیدوارم در سه جبهه لیگ برتر و جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای مردم تبریز افتخار آفرینی کنم.

 

ابراهیمی عشق و علاقه خاصی به مردم آذربایجان نشان داده و رابطه بسیار صمیمانه ای با هواداران تیمش دارد. او برای نشان دادن این حس علاقه و همبستگی اش با مردم آذربایجان و هواداران آذری اش رقص آذری را یاد گرفت و بعد از هر بار گل زدن با اجرای این رقص به شادی می پردازد.

 

محمد ابراهیمی در دوران فوتبالی 

 

بازی های ملی محمد ابراهیمی, افتخارات محمد ابراهیمی, محمد ابراهیمی بازیکن فوتبال

محمد ابراهیمی بازیکن سابق تیم ملی ، برای 5 فصل در تراکتور بازی کرد

 

اولین دوره حضور محمد ابراهیمی در جمع پرشور هوادارانش به مدت پنج فصل طول کشید. در این پنج فصل او موفق شد در 150 بازی برای تیم تراکتور حضور داشته باشد و در این بازی ها موفق شد 32 گل به ثمر برساند.

به خاطر موفقیتش و به ثمر رساندن تعداد گل های زیادش مورد توجه و محبوبیت قرار گرفت و به یکی از دوست داشتنی ترین بازیکنان تی تی ها تبدیل شد و در همین جا بود که هوادارانش به او لقب اف 14 دادند.

 

او بعد از پنج فصل حضور موفقیت آمیز در تیم تراکتور سازی در سال 1393 به یکی دیگر از تیم های معروف تبریز یعنی گسترش فولاد راه یافت. او در این تیم آبی و سفید پوشان نیز موفق به افتخار آفرینی شد و با همان روند پیشین به گل زنی ادامه داد و توانست در 42 بازی 13 گل به ثمر برساند.

 

ابراهیمی مجددا و بعد از دو سال دوری از تیم تراکتور در سال 95 به این تیم برگشت و تا سال 97 در این تیم به بازی ادامه داد.

البته حضور مجدد او در تیم تراکتور مانند قبل بسیار پر ثمر نبود و توانست در طول مدت دو فصل تنها 6 گل به ثمر برساند.

 

افتخار آفرینی های محمد ابراهیمی

 

 محمد ابراهیمی, بیوگرافی محمد ابراهیمی, محمد ابراهیمی فوتبالیست

بیشترین افتخار افرینی های محمد ابراهیمی به حضورش در تراکتور بر می گردد

 

تقریبا تمام افتخارات به دست آمده توسط محمد ابراهیمی به واسطه حضورش در تیم تراکتور سازی تبریز بوده است. از جمله این افتخار آفرینی ها در این باشگاه مقام قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران در سال 1393 و همچنین دو نائب قهرمانی در فصل های 90-91 و 91-92 بوده است.

 

ابراهیمی در سال 97 و برای مدت یک نیم فصل به تیم گل ریحان البرز ملحق شد. او در این تیم در 13 بازی حضور داشت و موفق شد 5 گل به ثمر برساند.

محمد ابراهیمی در تیم سپاهان اصفهان نیز حضور داشت. او در نیم فصل دوم 97-98 به این تیم معروف پیوست اما در این تیم درخشش و موفقیت پیشین را نداشت و به علت مصدومیت های پی در پی توان گل زنی و افتخار آفرینی از او گرفته شد.

ابراهیمی پس از حضور ناموفقش در تیم سپاهان به تیم پارس جنوبی جم پیوست و تا الان در این تیم حضور دارد.

 

بازی های ملی محمد ابراهیمی

در سال 91 همان طور که قبلا اشاره کردیم ابراهیمی توسط کارلوس کیروش به تیم ملی ایران دعوت شد و در یک دیدار دوستانه به بازی در مقابل آلبانی پرداخت.

از دیگر بازی های ملی این بازیکن حضور او در بازی مقابل ازبکستان و در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 و همچنین دیدار دوستانه مقابل اردن بود.

 

بازی های ملی محمد ابراهیمی, افتخارات محمد ابراهیمی, محمد ابراهیمی بازیکن فوتبال

تصویر محمد ابراهیمی در کنار همسر و فرزندش

 

گردآوری : بخش ورزشی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو