بیوگرافی آزاده زارعی و ۳۷ تصویر متفاوت از وی

بیوگرافی آزاده زارعی و ۳۷ تصویر متفاوت از وی


منبع: آرگا

149

1400/4/24

13:18


در این مطلب برای شما دوستان عزیز گالری عکس ها و بیوگرافی آزاده زارعی را به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم از خواندن و تماشای گالری عکس ها نهایت لذت را ببرید.

خواندن بیوگرافی و تماشای گالری عکس های بازیگران و هنرمندان از دسته کار های مورد علاقه عموم می باشد از این رو در این مطلب گالری از جدیدترین عکسها و بیوگرافی آزاده زارعی بازیگر جوان و تازه نام ایرانی به اشتراک گذاشته ایم.

آشنایی با بیوگرافی آزاده زارعی

آزاده زارعی در ۱۰ خرداد ماه سال ۱۳۶۸ در اصفهان در خانواده ای ۴ نفره چشم به جهان گشود. وی هنر قلم زنی روی مس، نقره، برنج و طلا را از پدر خود که در اصفهان مغازه قلم زنی دارد به ارث برده و آثار خود را در نمایشگاه های ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته است.

مدرک تحصیلی در رشته سینما را دارد و به صورت حرفه ای و آکادمیک وارد عرصه بازیگری شده است، بازیگر جوان ایرانی کاملا حرفه ای و منطبق با رشته تحصیلی خود وارد عرصه هنرپیشگی شده و اولین کار خود را با فیلم ” آمین خواهیم گفت” با کارگردانی سامان سالور در نقش “اصغر فرشته” با گریمی متفاوت و در نقش یک پسر آغاز کرد و ورود خود به عرصهٔ سینما را با یک نقش خاص و سخت به رخ کشید.

گریم متفاوت آزاده زارعی

وی با بازی در سریال “آوای باران” لقب “سیندرلای سینمای ایران” را گرفت و با بازی در نقش :بااران” به عنوان کارکتر اصلی این سریال به شهرت رسید او در این سریال با بازیگرانی چون: سام درخشانی، الهام چرخنده، مهران رنجبر، حمید رضا پگاه، سیاوش خیرابی، مهران احمدی، سپیده خداوردی و… همبازی بود و بی خوبی درخشید.

او فیلم های کوتاهی را کارگردانی کرده و جوایز گوناگونی را نصیب خود کرده است وی همچنین دستی به قلم دارد و شعر نیز می گویید.

در بیوگرافی آزاده زارعی خبری از ازدواج این بازیگر جوان نبوده و مجرد می باشد.

او در تیم فوتسال هنرمندان بازی می کند و گفته است که عاشق حیوانات وحشی می باشد.

گالری عکس های آزاده زارعی

عکس های آزاده زارعی که در زمان های متفاوت با ژست های متفاوت گرفته شده است را در ادامه ملاحظه می فرمایید.

بیوگرافی آزاده زارعی

آزاده زارعی در کنار سام درخشانی و سیاوش خیرابی

بیوگرافی آزاده زارعی

آزاده زارعی و مهران رنجبر

آزاده زارعی و بهنوش بختیاری

آزاده زارعی و بهنوش بختیاری

سلفی آزاده زارعی در تیم فوتسال

سلفی متین ستوده و آزاده زارعی در تیم فوتسال

آزاده زارعی و نرگس محمدی

نرگس محمدی و آزاده زارعی

سمیرا حسن زاده و آزاده زارعی

عکس های آزاده زارعی

فیلم ها و سریال های آزاده زارعی

  • برف روی شیروانی داغ (منشی صحنه) ۱۳۸۹
  • آمین خواهیم گفت ۱۳۸۹
  • اکباتان ( منشی صحنه) ۱۳۹۰
  • عملیات مهد کودک (منشی صحنه) ۱۳۹۱
  • آوای باران ۱۳۹۲

عکس های آزاده زارعی

علایق آزاده زارعی

این بازیگر پرطرفدار به فوتبال علاقه زیادی داشته و طرفدار تیم استقلال است همچنین از بین تیم های خارجی به تیم بارسلونا نیز علاقه دارد، آزاده زارعی علاقه شدید به هنر قلم زنی بر روی نقره، طلا، مس و برنج دارد.

شهرت آزاده زارعی در آوای باران

در سال ۱۳۹۲ اولین بازی آزاده زارعی در سریال آوای باران بود که به ایفا نقش باران در این سریال پرداخت و طرفداران زیادی را به خود جذب کرد و در مورد طریقه حضور خود در این سریال می گوید:

دستیاران آقای سهیلی زاده من را به او معرفی کردند بعد از گذراندن چندین مرحله تست سخت، در نهایت برای حضور در این سریال انتخاب شد .تا روزی که فیلمبرداری آغاز شد، نمی دانستم به صورت قطعی انتخاب شده ام، در این سریال با سیاوش خیرابی، سام درخشانی و حمیدرضا پگاه همبازی بودم.

بیوگرافی آزاده زارعی به همراه تصاویر

حضور در عرصه کارگردانی و منشی صحنه

آزاد زارعی علاوه بر بازیگری فعالیت های زیادی در عرصه منشی صحنه و کارگردانی نیز دارد و در فیلم سینمایی برف روی شیروانی داغ و اکباتان به عنوان منشی صحنه فعالیت کرده است همچنین، به کارگردانی چند فیلم کوتاه نیز پرداخته است که جوایز گوناگونی دریافت کرده است، در ادامه مطلب عکس های جدیدی از آزاده زارعی را مشاهده نمایید.

عکس جدید آزاده زارعی

بیوگرافی آزاده زارعی بازیگر خوش چهره ایرانی

آشنایی با بیوگرافی آزاده زارعی

تصویر زیبای آزاده زارعی

سرگذشت آزاده زارعی

سرگذشت بازیگر جوان آزاده زارعی

عکس جالب آزاده زارعی

تصویر جالب آزاده زارعی

زندگینامه آزاده زارعی بازیگر ایرانی

زندگینامه آزاده زارعی

زندگینامه بازیگر خوش چهره آزاده زارعی

زندگینامه آزاده زارعی

تصویر جالب از آزاده زارعی

در این بخش با بیوگرافی آزاده زارعی آشنا شدید و گالری از عکس های جدید و جذاب وی را با شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم که ایمدواریم لذت برده باشید، با آرزوی سلامتی و درخشش روز افزون این بازیگر خوش چهره و تازه کار ایرانی در صورت تمایل برای دنبال کرده اخبار مربوط به آزاده زارعی کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو