دانلود مجله Real Crime – شماره ۷۸

دانلود مجله Real Crime – شماره ۷۸


منبع: دانلود ها

102

1400/4/25

03:06


Real Crime – جرم‌های واقعی

| شماره ۷۸ اضافه شد |

مجله-Real-Crime

مجله Real Crime برای آن دسته از مخاطبینی تهیه شده است که علاقه زیادی به خواندن ماجراهای وحشتناک و جنایی دارند. در این شماره‌ها، قرار است که با ماجراهای اوباش‌ها و قاتل‌ها همراه شده و داستان‌های هیجان انگیز قاتل‌های سریالی را نیز بخوانید. بزرگ‌ترین مجله جنایی جهان در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید با ویژگی‌های نفس گیر آن همراه شوید. مصاحبه‌های بی نظیری در این مجله وجود دارد و می‌توانید از عکس‌ها و تصاویر خاصی هم دیدن کنید. البته به شما توصیه می‌کنیم که حتما به روحیات خود توجه کرده در نظر داشته باشید که قرار است تصاویر جنایی و وحشتناک را در کنار مطالب این چنینی ببینید و بخوانید.

شماره ۷۷

در این شماره قرار است که به قاتلی در غرب آمریکا پرداخته و داستان قتل‌های وی را بخوانیم. از زنی خواهیم شنید که توسط پدرش به قتل رسیده و داستان بسیار عجیبی داشته است. از کابین قطاری خواهیم شنید که به طرز عجیبی در آتش گرفتار شده است.

مجله-Real-Crime

شماره ۷۸

این شماره قرار است که به قاتلی موسوم به Toy Box بپردازد. این قاتل که دیوید پارکر نام دارد، به شیوه خاصی قتل‌های خود را انجام داده و در سرتاسر آمریکا شناخته شده است. در ادامه به سراغ مستر منسون رفته و از فرشته مرگ خواهیم شنید.

مجله-Real-Crime

info

With everything from mobsters to murderers, cold cases to serial killers, Real Crime is the world’s premier true crime magazine. Every issue is packed with breathtaking features, incisive interviews with people on both sides of the law, eye-popping photos and illustrations, and more.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله Real Crime

دانلود شماره ۷۸ – با حجم ۶۵ مگابایت (جدید)

دانلود شماره ۷۷ – با حجم ۶۸ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو