بی‌رحمی یک زن و دخترش در قتل شوهر

منبع: برترین ها

105

1400/4/25

06:25


رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: مادری که با همدستی دخترش و با انگیزه های مالی پس از بیهوش کردن شوهر، او را به قتل رسانده بودند توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شدند.

رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: مادری که با همدستی دخترش و با انگیزه های مالی پس از بیهوش کردن شوهر، او را به قتل رسانده بودند توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شدند.

پدرکشی در کرج این بار توسط زن بی رحم با همدستی دخترش رخ داد. در پرونده پدرکشی کرج این مادر و دختر برای تصاحب اموال دست به این جنایت بزرگ زدند. در پرونده پدرکشی کرج دختر و مادر به نحوه کشتن این مرد اعتراف کردند . دختر جوان با نقشه مادرش دست به این پدرکشی زدند . پرونده پدرکشی به مراجع قضایی منتقل شده و این مادر و دختر دستگیر شدند.

بی‌رحمی یک زن و دخترش در قتل شوهر

زنی که با همدستی دخترش، شوهرش را به قتل رسانده بود دستگیر شد و اعتراف کرد.

سرهنگ محمد نادربیگی بیان داشت: با اعلام عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر اینکه خانمی در رابطه با فقدانی همسرش اعلام می دارد وی برای کوهنوردی به شهرستان آبیک رفته و پس از آن مراجعتی به منزل نداشته است بررسی موضوع در دستورکار اداره جرائم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی ، مشخص شد گزارشی از کشف جسدی در شهرستان آبیک از توابع فرماندهی انتظامی استان قزوین ثبت شده که با تطبیق موضوع مشخص گردید جسد متعلق به همسر این زن بوده که به قتل رسیده است.

قتل فجیع مرد کرجی توسط زن و دخترش

سرهنگ نادربیگی ادامه داد: شناسائی عامل یا عاملین جنایت و کشف حقیقت در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با جمع بندی مدارک گردآوری شده احتمال اینکه قتل توسط همسر شخص مقتول صورت گرفته باشد قوت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در تحقیقات اولیه کارآگاهان از همسر و دختر متهم تناقض گویی دراظهارات آنان ظن مامورین را به آنان معطوف که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی هر دو متهم بازداشت و تحت نظر قرار گرفتند.

این مقام انتظامی بیان داشت: همسر مقتول پس از دستگیری با مشاهده مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نیافت و عنوان کرد: شوهر وی وضعیت مالی خوبی داشته اما هیچوقت برای خانواده خود هزینه نمی کرد که من و دخترم با انگیزه تصاحب اموال وی نقشه قتل او را طراحی کردیم.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت:این زن قاتل در تشریح نحوه قتل همسر خود اظهار داشت؛ ابتدا ۲۰ عدد قرص خواب تهیه و در شب قبل از حادثه قرص ها را در محلولی مخلوط کردیم و در داخل آب طالبی ریخته و به مقتول دادیم.

وی گفت: شوهرم در داخل خانه به خواب رفته و تقریباً بی هوش بود که در حوالی صبح روز بعد دیدیم که او درحال به هوش آمدن است و با همدستی دخترم تصمیم گرفتیم که او را خفه کنیم .

بازداشت زن قاتل / دختر پدرکش اعتراف کرد

سرهنگ نادربیگی بیان داشت:این زن قاتل در ادامه اظهارات خود گفت : طناب را دور گردن همسرم انداخته و دخترم نیز طناب را آنقدر کشید که نهایتاً نفس وی قطع و فوت کرد و سپس جسد او را داخل پتو پیچیده و در صندوق عقب ماشین پژو پارس مقتول گذاشته و به کوه های سمت زیاران انتقال و همانجا او را رها کردیم.

وی ادامه داد: با طرح و نقشه قبلی با مراجعه به کلانتری محل ، خودمان فقدانی او را اعلام کردیم که در بازجوئی ها پلیس متوجه اصل ماجرا شد و دستگیر شدیم.

رئیس پلیس آگاهی استان در انتها با بیان اینکه مراتب و نحوه و چگونگی وقوع قتل با حضور متهمان در صحنه وقع جرج بررسی شد گفت: پس از بازسازی صحنه قتل متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو