قیمت بیت کوین سقوط کرد

منبع: برترین ها

52

1400/4/25

15:15


افزایش توجه به ایده ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی، ارزش بیت کوین و سایر ارزهای مجازی را پایین آورده است.

تسنیم به نقل از بلومبرگ نوشت: افزایش توجه به ایده ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی، ارزش بیت کوین و سایر ارزهای مجازی را پایین آورده است.

روند کاهش قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه شدت گرفت و آن را به سمت 31 هزار دلار پیش برد.

بزرگترین سرمایه دیجیتال دنیا با 4.1 درصد کاهش به 31472 دلار رسیده که پایین ترین رقم طی سه هفته گذشته است. سایر ارزهای مجازی هم کاهش قیمت داشته‌اند. اتر و لایت کوین بیش از 5 درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند. شاخص ارز مجازی گلکسی بلومبرگ که برخی از بزرگترین ارزهای مجازی را ردیابی می‌کند، 4.6 درصد سقوط کرده است.

این کاهش قیمت در شرایطی رخ داده که ارزهای مجازی و مفهوم ارز دیجیتال با پشتوانه بانک های مرکزی یک بار دیگر سر زبان‌ها افتاده است. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا بر لزوم رسیدن به این نوع از ارزهای مجازی تاکید کرده است. در این بین، بانک مرکزی اروپا هم با تصویب مرحله بررسی و تحقیقات، قدم دیگری در جهت رسیدن به یوروی دیجیتال برداشته است که احتمالاً باعث اجرایی شدن آن از اواسط دهه حاضر می شود.

گفتگوی بانک‌های مرکزی در مورد ایده ارزهای دیجیتال باعث شده سرمایه گذاران به این نتیجه برسند که رقابت زیادی در این فضا وجود دارد که می تواند ارزش سرمایه های دیجیتال فعلی را به خاطر بی‌ثباتی بالا پایین بیاورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو