اینکه انتخاب رنگ‌ها و کوچک‌ترین جزئیات می‌تواند محیط منزل شما را به‌ فضایی شیک و زنده تبدیل کند؟ اصلاً به نظر شما مهم‌ترین قسمت خانه که خیلی روی روح و روان ما تاثیر می‌گذارد کجاست؟ 

البته این سوال خیلی نیاز به‌ فکر کردن ندارد! جواب یک کلمه است: آشپزخانه! 

شرط می‌بندیم که اگر آشپزخانه شما یک دکوراسیون فوق‌العاده‌ داشته باشد، از صبح تا شب از آنجا نخورید! یکی از مهم‌ترین عواملی که روی زیبایی و نمای آشپزخانه تاثیر می‌گذارد، کاشی بین کابینتی است. اگر شما هم به‌دنبال باکیفیت‌ترین و شیک‌ترین کاشی آشپزخانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید. فقط اول بیایید چند نکتۀ مهم را برای خرید کاشی آشپزخانه باهم مرور کنیم.

چند نکتۀ مهم برای خرید کاشی آشپزخانه (کاشی بین کابینتی)

برای انتخاب کاشی دیوار آشپزخانه چند نکتۀ حیاتی وجود دارد، نکاتی هرچند کوچک، اما با تاثیرات بزرگ که می‌توانند روی زیبایی آشپزخانه شما تاثیر به‌سزایی داشته باشند.

تناسب را فراموش نکنید 

نکتۀ خیلی مهمی که معمولاً در دکوراسیون آشپزخانه‌ها به‌ چشم می‌خورد و در بعضی مواقع حتی چشم‌ را هم می‌زند، عدم تناسب رنگ کابینت‌ها با کاشی بین کابینتی است. مثلاً اگر کابینت‌های شما مدرن هستند به‌سراغ کاشی‌هایی با تم سفید، مشکی و یا خاکستری بروید. اگر کابینت‌های شما سبک چوب هستند، انتخاب کاشی‌هایی با رنگ‌های گرم می‌تواند جلوۀ زیبایی داشته باشد. کابینت‌های ام‌دی‌اف و یا هایگلاس سفید-قهوه‌ای، کاشی‌هایی با همین طیف رنگی برایشان مناسب‌تر است.

درنظر گرفتن بودجه 

برخی افراد به‌ اشتباه فکر می‌کنند که هرچقدر هزینۀ بیشتری را برای خرید چیزی صرف کنند، خانه‌شان نمای بهتری می‌گیرد. باید بگوییم که سلیقه هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد! شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجۀ مورد‌نظر خودتان ابتدا بهترین ترندهای کاشی سال جدید را مشاهده کنید و بعد بر اساس آنها مناسب‌ترین کاشی را انتخاب کنید.

کاشی در ساختمان

بعضی مدل‌ها خیلی زود قدیمی می‌شوند

پیشنهاد می‌کنیم که اگر آدم حساسی هستید و از طرفی دوست دارید که همیشه با مُد روز پیش بروید، حواستان را در هنگام انتخاب کاشی به‌شدت جمع کنید! چراکه بسیاری از مدل‌ها (آنهایی که معمولاً با رنگ‌ و طرح‌های عجیب‌وغریبی هستند) خیلی زود از عرصۀ رقابت حذف می‌شوند و شما به‌ناچار مجبور می‌شوید که آن‌ها را تعویض کنید. پیشنهاد ما انتخاب کاشی‌های مدرن با فرم و اندازۀ استاندارد است.

اگر آشپزخانه کوچک دارید، این نکته برای شما است 

اگر آشپزخانه‌تان کوچک است، می‌توانید با انتخاب کاشی‌هایی که عرض بیشتری دارند، کاری کنید که فضای آشپزخانه کمی بزرگتر به‌نظر برسد.

کیفیت حرف اول را می‌زند

هنگام خرید کاشی بین کابینتی تنها به‌ رنگ و مدل آن دقت نکنید، بلکه حواس‌تان به کیفیت و متریال تشکیل‌دهندۀ آن هم باشد. این موضوع به‌خصوص در مورد کاشی‌هایی که بالای گاز نصب می‌شوند خیلی اهمیت پیدا می‌کند؛ چراکه اگر کاشی در محدودۀ دمایی بالا، استحکام و استقامت لازم را نداشته باشد بعد از مدتی تغییر رنگ می‌دهد و دیگر آن جلوه و کیفت اولیه را ندارد.

معرفی 10 مدل کاشی بین کابینتی مدرن

خب نوبتی هم باشد می‌رسیم به معرفی جدیدترین و به‌روزترین کاشی‌ های بین کابینتی.

کاشی آرت دکو

این محصول با سطح صاف و در رنگ‌های سفید و نقره‌ای می‌تواند در کاشی کاری یک آشپزخانه مدرن بهترین انتخاب باشد.

طرح کاشی

کاشی دیاموند

این محصول که از سنگ طبیعی به‌دست می‌آید، یکی از رایج‌ترین کاشی‌های بین کابینتی است که نصب آن در آشپزخانه طرفداران بسیار زیادی دارد.

کاشی آتلانتا

اگر طرفدار سبک‌های کلاسیک هستید، کاشی آتلانتا در رنگ‌های خاکستری، سرمه‌ای و سفید می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

کاشی کرافت

این محصول مناسب افرادی است که به‌دنبال سبک‌های ساده برای کاشی کاری هستند، کرافت در رنگ خاکستری در عین سادگی، زیبایی خاصی را به آشپزخانه شما می‌بخشد.

کاشی سندیگو

این محصول در رنگ‌های سفید، خاکستری و کرم از سنگ طبیعی به ‎وجود آمده است و برای افرادی که در طراحی دکوراسیون منزل خود به‌ویژه آشپزخانه از سنگ طبیعی استفاده کرده‌اند، بسیار مناسب است.

کاشی لیانا

یکی دیگر از بهترین کاشی‌های کلاسیک، کاشی لیاناست. کاشی لیانا در رنگ‌های آبی و کرم برای استفاده در کاشی کاری بین کابینت‌ها بسیار رایج است.

کاشی وودن

اگر به‌ سبک‌های چوبی علاقه‌مند هستید، اصلاً از انتخاب این محصول باکیفیت پشیمان نمی‌شوید. کاشی وودن در دو رنگ سفید و قهوه‎ای انتخاب را برای شما راحت کرده است.

کاشی وال استریت

کاشی وال‌استریت در رنگ‌های متفاوت خاکستری، کرم، مشکی، سفید، گرافیتو و کوتر یکی از پرطرفدارترین کاشی‌های بین کابینتی مدرن به حساب می‌آید.

کاشی پلاستر

این محصول از سنگ طبیعی به‌دست می‌آید و در رنگ‌های آنترازیت و خاکستری یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای کاشی کاری آشپزخانه است.

کاشی مولیس

پیشنهاد آخر ما برای شما استفاده از این محصول است. کاشی مولیس در رنگ‌های سفید، خاکستری و کرم انتخابی شیک و مدرن برای آشپزخانه شماست. تمام کاشی هایی که در بالا معرفی کردیم در سایت کاشی تبریز موجود هستند. برای اینکه بیشتر با این گروه و نحوۀ خرید محصولاتش آشنا شوید، پاراگراف بعدی را بخوانید.

کاشی تبریز

گروه صنعتی کاشی تبریز؛ ارائه دهندۀ بهترین کاشی و سرامیک در ایران

باوجود اینکه این روزها رقابت زیادی بین شرکت‌های مختلف در بازار وجود دارد، گروه صنعتی کاشی تبریز با داشتن سابقه‌ای درخشان در اخذ گواهی‌نامه‌ها، استانداردها، جوایز، افتخارات و همینطور ارائه قیمت مناسب، خیلی خوب توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را به‌دست بیاورد. 

اگر قصد خرید کاشی آشپزخانه دارید و به‌دنبال شرکتی معتبر می‌گردید، گروه صنعتی کاشی تبریز با بیش از 20 سال سابقه در تولید کاشی و سرامیک مرغوب، یک انتخاب باکیفیت و مناسب برای شماست. این شرکت صنعتی با کمک تکنولوژی‌ نوین، پرسنل مجرب و محصول باکیفیت توانسته یکی از بهترین ارائه‌دهنده‌های کاشی و سرامیک در ایران باشد. 

برای مشاهدۀ بقیۀ مدل‌ها و همینطور اطلاع از قیمت محصولات، می‌توانید همین حالا سری به سایت کاشی تبریز به آدرس   tabriztilegroup بزنید یا با شمارۀ  0414177 تماس بگیرید.