سرویس خواب چستر با مدل های زیبای مدرن و کلاسیک

سرویس خواب چستر با مدل های زیبای مدرن و کلاسیک


منبع: دکوراسیون

521

1400/4/26

13:51


سرویس خواب چستر

مدل سرویس خواب چستر از انواع طرح های زیبا و خاص می باشد و مهم ترین ویژگی این سرویس خوابها لمسه دوزی روی پارچه های آن ها می باشد و در برخی از مدل ها نیز در قسمت لمسه دوزی برای جذابیت بیشتر از نگین و دکمه های براق استفاده می شود که در این صورت زیبایی سرویس خواب چند برابر می گردد.

مدل های سرویس خواب چستر

برای طراحی تختخواب چستر از ترکیب چوب و پارچه استفاده می شود به همین دلیل این طرح تختخواب ها نسبت به تختخواب ام دی اف گران تر می باشند. در ادامه تصاویری از انواع مدل های سرویس خواب چستر را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل سرویس خواب چستر

کهن استیل

طرح های سرویس خواب شیک و زیبا

سرویس خوابهای چستر دارای طرح و رنگ هایی متنوع می باشند و شما می توانید از آن ها در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک استفاده نمایید همچنین این طرح سرویس خوابها اغلب به دلیل ترکیب استفاده از چوب و پارچه در ساختارشان طیف وسیعی از رنگ ها را در برمی گیرند از این رو اگر شما تمایل دارید اتاق خواب تان رنگارنگ به نظر برسد این طرح ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند همچنین در قسمت تاج تختخواب از لمسه دوزی و نگین های تزیینی استفاده می شود که در این صورت نمایی متفاوت در فضای اتاق خواب ایجاد می شود. اگر تمایل دارید تختخواب لاکچری و زیبا به نظر برسد بهتر است طرحی را انتخاب نمایید که در طراحی آن از ترکیب چرم و چوب استفاده شده باشد.

در هنگام انتخاب این طرح سرویس خواب بهتر است به ابعاد و اندازه تخت خواب و تاج تخت و ابعاد سایر اقلام موجود در سرویس خواب توجه داشته باشید و در صورتی که فضای اتاق خواب شما کوچک می باشد برخی از اقلام غیر ضروری را حذف کنید و تختخواب را از بین طرح های ظریف و کوچک تر انتخاب کنید.

چاپ دی

در صورت تمایل می توانید به جای خریداری سرویس خواب کامل فقط تختخواب چستر را خریداری کنید تا هزینه کمتری را پرداخت نمایید همچنین می توانید از مبلمان تختخواب شو با طرح چستر در فضای اتاق های کوچک استفاده نمایید.

سرویس خواب چستر شیک

طرح سرویس خواب چستر

سرویس خواب چستر

تخت خواب چستر شیک

سرویس خواب چستر چرم

سرویس خواب زیبا چستر

سرویس خواب چستر شیک

مدل تخت خواب چستر

سرویس خواب چستر شیک و مدرن

طرح سرویس خواب چستر

تخت خواب چستر شیک

تخت خواب کلاسیک چستر

اجرای دکوراسیون داخلی

توجه داشته باشید که در زمان انتخاب این مدل سرویس خواب ها بهتر است از کیفیت و مرغوب بودن بخش پارچه ای تختخواب مطمئن شوید همچنین کیفیت ام دی اف یا چوب به کار برده شده در طراحی سرویس خواب نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد زیرا این طرح سرویس خواب ها به صورت ترکیبی ساخته می شوند و اگر از مرغوبیت بالایی برخوردار نباشند ممکن است شما مجبور شوید که در عرض مدت زمان کوتاهی دوباره برای تهیه سرویس خواب دو نفره مدرن یا سرویس خواب کلاسیک اقدام کنید.

اگر تمایل دارید هزینه سرویس خواب را کاهش بدهید می توانید طرح هایی را انتخاب نمایید که در قسمت تاج تخت یا قسمت روی پاف یا صندلی میز آرایش از لمسه دوزی استفاده شده باشد.

 

سرویس خواب چستر کلاسیک و شیک

تخت خواب چستر زیبا و خاص

تختخواب شیک چستر

 

تخت خواب چستر شیک

سرویس خواب چستر شیک و زیبا

تختخواب چستر رنگ روشن

تختخواب چستر

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح سرویس خوابهای چستر جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها تغییرات مثبتی را در فضای اتاق خواب خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو