چراغ سبز فرانسه به واکسن آسترازنکا هند

منبع: برترین ها

58

1400/4/26

21:38


فرانسه روز شنبه اعلام کرد مسافران خارجی که واکسن آسترازنکا تولید هند را دریافت کرده اند، مجوز ورود به این کشور را دارند.

ایرنا: فرانسه روز شنبه اعلام کرد مسافران خارجی که واکسن آسترازنکا تولید هند را دریافت کرده اند، مجوز ورود به این کشور را دارند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرانسه در حالی به مسافرانی که واکسن آسترازنکا تولید هند دریافت کرده اند اجازه ورود به این کشور می دهد که در حال حاضر اتحادیه اروپا تنها واکسن های آسترازنکا تولید اروپا را به رسمیت می شناسد.

چراغ سبز فرانسه به واکسن آسترازنکا هند

پذیرش واکسن آسترازنکا تولید هند در حالی صورت می گیرد که طبق بیانیه نخست وزیری فرانسه، این کشور از روز شنبه در حال کنترل دقیق مرزها برای جلوگیری از شیوع ویروس دلتا و محافظت از بیمارستان ها است.

دولت فرانسه همچنان روند واکسیناسیون توسط واکسن های چین و روسیه را به رسمیت نمی شناسد و تنها گواهی ارائه شده توسط سازمان های اتحادیه اروپا برای واکسن های فایزر، مادرنا، آسترازنکا و جانسون را معتبر می داند.

با شیوع و افزایش مبتلایان کرونا در فرانسه این کشور از روز یکشنبه از تمام شهروندان انگلیس، اسپانیا، پرتغال، هلند، یونان یا قبرس که خواهان عبور از مرزهای این کشور هستند، خواستار داشتن آزمایش منفی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته است.

به دنبال شیوع کرونا در فرانسه تا کنون بیش از پنج میلیون و ۸۴۴ هزار نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند و ۱۱۱ هزار و ۴۵۱ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

شمار افراد بهبود یافته نیز پنج میلیون و ۶۵۶ هزار نفر گزارش شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو