بهترین دیدنی های رایگان دبی برای گشت و گذار کم هزینه اما جذاب

بهترین دیدنی های رایگان دبی برای گشت و گذار کم هزینه اما جذاب


منبع: آرگا

114

1400/4/27

10:12


دیدنی های رایگان دبی از جذابیت های زیادی برخوردار هستند این شهر توریستی و لاکچری با جاذبه های مدرن و ویژه ای همراه است و از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است اما این جاذبه ها گران قیمت است و شما تنها می توانید از جاذبه هایی بازدید کنید که ارزان قیمت می باشند.

بهترین دیدنی های رایگان دبی برای گشت و گذار کم هزینه اما جذاب

دبی یکی از شهرهای توریستی پر جاذبه و لاکچری است شهری که با وجود جاذبه های مدرن خود در میان گردشگران شناخته شده است این شهر محبوب و پرطرفدار از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است. این شهر در میان گردشگران آسیایی و اروپایی بسیار جذاب و محبوب است شما علاقه مندان برای گذراندن تعطیلات خود می توانید این منطقه توریستی را انتخاب کنید. یکی از مشکلات بزرگی که در سفر به دبی با آن مواجه هستید هزینه های هنگفت برای سفر است این منطقه دارای تفریحات لاکچری و به روز است این تفریحات هزینه های زیادی دارند و اغلب گردشگران نیز دوست دارند تا از جاذبه های آن دیدن کنند برخی از دیدنی های رایگان در دبی هزینه های شما را کاهش می دهند. تورهای مسافرتی در این منطقه جذابیت های زیادی دارند و با استفاده از این تورهای مسافرتی می توانید هزینه های کمتری در طی سفر خود داشته باشید. همانطور که می دانید دبی از جذابیت های زیادی برخوردار است و یکی از معروف ترین دیدنی های این شهر می توان به برج خلیفه دبی اشاره کرد که در این بخش با آن ها آشنا می شوید.

دیدنی های رایگان دبی را بشناسید:

همانطور که می دانید دبی یکی از شهرهای توریستی و پر جاذبه در کشور امارت است این شهر جاذبه های مدرن و به روزی دارد و یکی از شهرهای لاکچری و گران قیمت برای گردشگران است این شهر هزینه های زیادی برای سفر دارد به همین دلیل توصیه می کنیم برای کاهش هزینه های سفر خود به این شهر از تفریحات و جاذبه های رایگان آن استفاده کنید در این صورت می توانید سفری لذت بخش داشته باشید. در راهنمای سفر به دبی شما می توانید اطلاعات گردشگری زیادی را کسب کنید تجربیات ویژه ای داشته باشید و از مناظر زیبا و بکری دیدن کنید.

 

شاید برای شما تعجب آور باشد که شهری توریستی و لاکچری همچون دبی دارای جاذبه های رایگان نیز باشد اما برخی از جاذبه های این شهر به طور رایگان و با هزینه های کم برای گردشگران ارائه می شوند. جاذبه هایی همچون موزه ها و میراث فرهنگی در این شهر می توانند جذابیت های زیادی داشته باشد نمایشگاه های سفالی، صنایع دستی، بافندگی و … از جمله نمایشگاه های هنری است که می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد.

بازدید رایگان از میراث فرهنگی:

از جمله جاذبه های فرهنگی و پر جاذبه در این شهر می توان به نمایشگاه های هنری آن اشاره کرد نمایشگاه های بافندگی، صنایع دستی، سفال و نمایشگاه های غواصی مروارید از تجربه هایی است که در این شهر می توانید از آن ها لذت ببرید. میراث دبی که در یکی از مناطق تاریخی آن قرار دارد بسیار جذاب است و یکی از تفریحات رایگان در این شهر محسوب می شود. این نمایشگاه ها از شنبه تا پنجشنبه و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ شب آماده خدمات رسانی به گردشگران است این موزه از دیدنی های رایگان دبی می باشد.

جذابیت تاریخی دبی

موزه شتر:

یکی دیگر از جاذبه های رایگان در شهر دبی موزه شتر است این موزه نیز در منطقه تاریخی شندغه واقع شده است قسمت های مختلفی که در این موزه جود دارد دارای جذبیت است و مورد توجه گردشگران قرار  می گیرد از جذابیت های این موزه می توان به ارتباط فرهنگی شترها و مردمان این منطقه اشاره کرد همچنین نژادهای مختلفی از شترها در این موزه بررسی شده است. شما برای بازدید از این موزه دیدنی می توانید یکشنبه تا پنجشنبه ۸ صبح تا ۸ شب به موزه بروید.

دیدنی های ارزان دبی

آکواریوم دبی:

اگر می خواهید جاذبه های به روزتری ببینید بهتر است سری به آکواریوم دبی بزنید این بزرگ بزرگ ترین گونه های ماهیان را در معرض دید عموم قرار داده است و آب های آن از مخازن دبی تامین می شوند این آکواریوم از جذابیت های زیادی برخوردار است و مورد توجه گردشگران زیادی است.

دیدنی های رایگان دبی

فواره دبی:

یکی دیگر از چشم اندازهای رایگان در شهر دبی فواره دبی است این فواره یکی از جاذبه های محبوب است که با نمایش آن می توانید از زیبایی های زیادی دیدن کنید موسیقی ۳۰ دقیقه ای که با فعال شدن فواره به گوش می رسد تماشای مناظر را دیدنی تر کرده است در نزدیکی این قواره نیز مناظر دیگری وجود دارد که باید از آن ها دیدن نمایید.

فواره دبی

ساحل کورنیش جیمرا:

این ساحل زیبا با چشم اندازهای طبیعی خود از مهم ترین دیدنی های رایگان دبی به شمار می آید این ساحل در لیست زیباترین جاذبه های دنیا است و دارای امکانات تفریحی و گردشگری بسیار زیاد است. از مهم ترین جاذبه های تفریحی در این ساحل می توان به پارک و آلاچیق هایی اشاره کرد که برای گردشگران امکانات مناسبی را ارائه می دهد و موجب راحتی آن ها می شود.

سفر به دبی

از تماشای فیلم غافل نشوید:

یکی دیگر از تجربه هایی به طور رایگان در اختیار شما قرار می گیرد دیدن فیلم های رایگان در زیر نور ستاره ها است عصرهای یکشنبه در این شهر فیلم های رایگان وجود دارد دیدن این فیلم ها مجانی است و در زیر نور خورشید زیبایی های آن بسیار بیشتر است و می تواند به شدت جلب توجه کند. مجتمع پشت بامی هرمی از مجموعه هایی است که در ان فیلم های رایگان ارائه می شود.

دیدنی ارزان دبی

از دیگر مکان های دیدنی دبی می توان به برج خلیفه و دیگر جاذبه های آن اشاره کرد همانطور که می دانید هر یک از این جاذبه ها هزینه های زیادی را برای شما گردشگران خواهند داشت بنابراین توصیه می کنیم تا حد امکان از تفریحات رایگان در این منطقه استفاده کنید.

بالا رفتن از ارتفاعات کوه جبل حفیت نیز یکی دیگر از چشم اندازهایی است که در سفر به این منطقه می توانید از آن دیدن کنید این چشم اندازها نیز به طور رایگان برای گردشگران می باشد و می توانند از مناظر آن بازدید نمایند. باغ های روی بام نیز از دیگر مناظر رایگانی است که در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد همچنین گشت و گزار در مال دبی می تواند مورد توجه باشد و جذابیت های زیادی به خود اختصاص می دهد. تماشای آب نماهای موزیکال از دیگر تجربه هایی است که در اختیار شما قرار می گیرد و می تواند بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد شما با بازدید از سواحل زیبای جیمرا نیز می توانید شاهد مناظر زیبا و دیدنی در این منطقه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو