واکنش خواننده فیلم "قهرمان" به درخشش اصغر فرهادی

منبع: ایران آرت

67

1400/4/27

12:12


بیژن بیژنی (خواننده "نهانخانه دل") که در تیتراژ پایانی فیلم از موسیقی آن بهره گرفته شده است، پیام تبریکی را خطاب به اصغر فرهادی، کارگردان فیلم نوشت.

ایران آرت: در پی کسب جایزه بزرگ هیات داوران از هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن توسط "قهرمان"، بیژن بیژنی (خواننده "نهانخانه دل") که در تیتراژ پایانی فیلم از موسیقی آن بهره گرفته شده است، پیام تبریکی را خطاب به اصغر فرهادی، کارگردان فیلم نوشت.

به گزارش ایسنا، خواننده قطعه "نوایی نوایی" در متنی که منتشر کرده، آورده است: "فیلم قهرمان به کارگردانی و نویسندگی استاد اصغر فرهادی 
برنده جایزه بزرگ هیأت داوران جشنواره کن امسال شد.
او تنها فیلمساز ایرانی است که در کارنامه‌اش اسکار گرفته است.
نگاه ظریف و هنرمندانه جناب فرهادی به مسائل فرهنگی و اجتماعی ایران و همین طور شناخت خوب و دقیق او از سینما او را در جهان پرآوازه کرده.
من بسیار خرسندم که تیتراژ پایانی فیلم قهرمان از موسیقی "نهانخانه دل" کار مشترک منِ کمترین با موسیقی درخشان استاد روشن‌روان استفاده شده، صمیمانه ترین تبریکاتم را تقدیم استاد بی بدیل سینمای ایران جناب اصغر فرهادی می کنم و آرزو می کنم که همواره در عرصه های سینمای بین المللی بدرخشید.
با مهر و ستایش - بیژن بیژنی 

۱۴۰۰/۴/۲۷"

به گزارش ایسنا،  آلبوم "نهانخانه دل" سال ۶۹ با صدای بیژن بیژنی و آهنگسازی کامبیز روشن روان به عرصه موسیقی کشور عرضه شد.

مراسم اختتامیه هفتاد و چهارمین دوره جشنوار کن شامگاه ۲۶ تیر ماه در سالن "گرند لومیر" کاخ جشنواره کن برگزار شد و فیلم "قهرمان" که به نمایندگی از سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی این رویداد، حضور داشت در نهایت موفق به کسب جایزه بزرگ هیات داوران، ارزشمندترین جایزه پس از نخل طلا شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو