زن چینی برای انتقام از نامزد خیانتکارش با خودروی او ۵۰ چراغ قرمز را رد

منبع: روزیاتو

321

1400/4/27

17:06


یک زن چینی و همدست مردش به جرم عبور از نزدیک به ۵۰ چراغ قرمز با خودروی شریک عاطفی سابق زن دستگیر شده اند. هدف آن ها از این کار انتقام از شریک عاطفی زن به خاطر خیانت به وی بوده است.

به گفته ی رسانه های چینی، هفته ی گذشته مأموران پلیس استان چجیانگ ِ چین زنی به نام لو و همدست مردش به نام ژو را به اتهام رانندگی با سرعت غیر مجاز و بروز مشکل در عبور و مرور بازداشت کردند.

گفته می شود ژو پس از بازداشت به مأمورین پلیس گفته او و لو این خودرو را از مردی به نام چن گرفتند که آن را به اسم خودش از شریک عاطفی سابق لو کرایه کرده بود. به ادعای ژو، او و لو پس از گرفتن سوییچ، با خودروی شریک عاطفی سابق لو از چراغ قرمز خیابان ها گذشتند تا جریمه ی سنگینی برای او ثبت شود.

به گفته ی رسانه های چینی، در مجموع ۵۰ تخلف رانندگی برای آن ها ثبت شده که ۴۹ تای آن ها رد کردن چراغ قرمز و یکی رانندگی با سرعت بالاتر از حد مجاز است.

به گفته ی ژو، جدایی تلخ لو و شریک عاطفی سابقش انگیزه ی آن ها برای این کار شد. اینطور که گفته می شود لو به قدری از خیانت شریک عاطفی سابقش عصبانی بود که ژو را برای اجرای این نقشه به کار گرفت. به ادعای ژو، او به این دلیل به این کار تن داد که لو به او قول داده بود در صورت موفقیت آمیز بودن نقشه شان با او به یک قرار عاشقانه خواهد رفت.

رسانه های چین همچنین گفتند لو و ژو به خاطر رانندگی با سرعت غیر مجاز بازداشت شده اند و اینطور که گفته می شود در مجموع ۴۹ چراغ قرمز را رد کرده بودند.

نقشه ی لو برای شریک عاطفی سابقش یکی از جدیدترین اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره ی زنان و مردان طرد شده ای است که سعی در لطمه زدن به شریک عاطفی سابق خود داشته اند. ماه گذشته نیز در شبکه اجتماعی تیک تاک، زنی اقرار کرد کاری کرده بود از سال ۲۰۱۶ برای ایمیل شریک عاطفی سابقش ایمیل های اسپم ارسال شود.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو