اهواز و دزفول در میان شهرهای برتر کنکور

منبع: برترین ها

72

1400/4/28

00:34


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پنج شهر کشور به عنوان شهرهای برتر در برگزاری آزمون سراسری معرفی شدند که در این میان دو شهر اهواز و دزفول رتبه دوم و پنجم را به دست آوردند.

ایسنا: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پنج شهر کشور به عنوان شهرهای برتر در برگزاری آزمون سراسری معرفی شدند که در این میان دو شهر اهواز و دزفول رتبه دوم و پنجم را به دست آوردند.

کوروش مودت امروز (۲۷ تیر) در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری کنکور سراسری را با بیش از ۵۴ هزار داوطلب با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی برگزار کردیم. در این فرصت، پنج شهر کشور به عنوان شهرهای برتر در برگزاری آزمون سراسری معرفی شدند که دو شهر اهواز و دزفول رتبه دوم و پنجم را به دست آوردند.

اهواز و دزفول در میان شهرهای برتر کنکور

وی افزود: در طرح هدایت یا همان تهیه تبلت نیز استان خوزستان به عنوان استان برتر با تهیه ۱۰ هزار و ۴۰۰ تبلت، معرفی شد و امیدواریم تعهدات نیز اجرایی شوند. در جذب خیرین مدرسه ساز و طرح آجر به آجر نیز رتبه اول را داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد: میانگین کشوری در توسعه سنواتی کار و دانش ۳۵ است و میانگین استان ۳۰ درصد است. بنابراین تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که امسال به نرم کشوری برسیم. در حال حاضر ۳۱۳ فضای فنی و حرفه ای و کار دانش دولتی و ۸۲ فضای غیر دولتی داریم. بنا بر این است که تا چهار سال آینده توسعه رشته‌های فنی و حرفه ای و کاردانش به ۵۰ درصد برسد که اگر بخواهیم به این عدد برسیم نیاز به ۸۰ فضای آموزشی فنی و حرفه ای داریم و امیدواریم که دستگاه های اجرایی نیز کمک کنند تا به این میانگین برسیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو