بهترین راه های تمیزکاری و شستشو چمن مصنوعی

بهترین راه های تمیزکاری و شستشو چمن مصنوعی


منبع: دلگرم

68

1400/4/28

03:39


بهترین راه های تمیزکاری و شستشو چمن مصنوعی

با این حال ، این بدان معنی نیست که چمن مصنوعی کاملاً بدون تعمیر و نگهداری است. برای اینکه چمن مصنوعی به بهترین شکل خود را حفظ کنید و بیشترین لذت را از سرمایه خود ببرید ، باید کمی نظافت و نگهداری منظم انجام دهید.

چگونه می توان چمن مصنوعی را تمیز و نگهداری کرد ؟

اینکه چند بار نیاز به انجام کارهای نگهداری چمن مصنوعی داشته باشید ، به شرایط خاص شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر حیوانات خانگی ، کودکان ، یا درختان و درختچه های زیادی در فضای باز دارید ، احتمالاً بیشتر از صاحبان خانه که این عوامل را ندارند ، باید چمن مصنوعی خود را تمیز کنید. اگر در منطقه ای به ویژه گرد و غبار زندگی می کنید ، این امر ممکن است شما را وادار کند که چمن های مصنوعی خود را بیشتر مرتب بشویید.

برعکس ، در ماه های بارانی ، می توانید این کار را به باران و بارندگی بسپارید. به دلیل عوامل مختلفی که وضعیت شما را منحصر به فرد می کند مثلا مثل اینکه چمن مصنوعی شما در باغ تالار یا در مدرسه یا تراس باشد ، پیشنهاد برنامه نگهداری زیر را در نظر بگیرید و آن را متناسب با نیاز خود اصلاح کنید.

چمن مصنوعی

تعمیر و نگهداری هفتگی چمن مصنوعی

بیشتر صاحبان خانه باید هفته ای یک بار چمن های مصنوعی خود را به راحتی بشویند. با پاشیدن آب به چمن با فشار شلنگ ، گرد و غبار و بقایای کوچک دیگری که بین نخ ها جمع شده است از بین می رود یا اگر کارواش دارید هم میتوانید این کار را با آن حرفه ای تر انجام بدهید.

روش ماهانه نگهداری چمن مصنوعی

یک تمیزکاری دقیق تر چمن مصنوعی ، که به صورت ماهانه انجام می شود ، به سبز ، تمیز و جذاب نگه داشتن چمن شما کمک می کند ایران چمن این نکته را خیلی زیاد توسیه میکند.

نحوه انجام تعمیرات ماهانه چمن مصنوعی

گرد و غبار ، خاک و برگها را با یک برس سفت پاک کنید.

نظافت چمن مصنوعی

از جارو یا برس دسته دار استفاده کنید و بر روی نخ های چمن جارو بزنید تا آنرا در حالت قائم قرار دهید.برای از بین بردن گرد و غبار ، آلودگی ، برگ و سایر ذرات ، از یک چنگک انعطاف پذیر چمن ، جارو با موی سفت یا برس سفت استفاده کنید. اگر استفاده از برس سفت را انتخاب کردید ، مطمئن شوید که مویی با تارهای فلزی را انتخاب نکرده باشد ، که می تواند به چمن های مصنوعی آسیب برساند.

تمیز کردن چمن های خود به این روش نیز یک روش موثر برای حفظ حالت ایستاده هر نخ چمن است. به خاطر داشته باشید که اگر حیوانات خانگی دارید یا در فصلی که درختان و درختچه ها برگ خود را از دست می دهند یا شکوفه می دهند ، ممکن است لازم باشد این سطح از نگهداری را بیشتر انجام دهید خصوصا در پائیز.

هنگامی که چمن خود را کاملا تمیز کردید ، ممکن است متوجه شوید که آنطور که می خواهید نخ های چمن شما قائم نیست. بعد از خوابیدن یا نشستن شما یا یکی از اعضای خانواده یا حیوان خانگی روی آن ، ممکن است متوجه شوید که چمن های شما در برخی مناطق ایستاده نیستند. درست کردن ساده چمن های خود با استفاده از جارو یا برس دسته دار که دارای نخ های سفتی باشندد بهترین راه برای ایستاده و سرزنده تر کردن چمن میباشند و همین کار را می توانید برای بعد از برنامه ها و تفریحات و حتی جشن های خود داشته باشید البته باید این کار را به کاردان خود سپرد به این دلیل که شاید آن فرد خیلی محکم این کار را انجام دهد و با انبوهی از نخ های کشیده شده روبرو شده شوید.

اگر به خانه ای با چمن مصنوعی نقل مکان کرده اید که به درستی نظافت نشده باشد و یا نتوانسته اید نظافت نخ ها را داشته باشید ، توصیه می شود چمن خود را به طور حرفه ای آراسته کنید تا دوباره به جلوه و جلال قبلی خود برگردد. سپس می توانید برای تمیز کردن و نگهداری از چمن خود برنامه فوق را دنبال کنید.

چگونه مواد زائد حیوانات اهلی را از چمن مصنوعی پاک کنیم ؟

چمن مصنوعی گزینه ای دوستانه برای حیوانات خانگی است و صاحبان حیوانات خانگی می توانند اطمینان داشته باشند که برای زیبا جلوه دادن به چمن هایشان ، تعمیر و نگهداری اضافی کمی لازم است.طبق این مطلب بهترین راه حل ها نگهداری اعلام شده است

چگونه مواد زائد حیوانات اهلی را از چمن مصنوعی پاک کنیم ؟

زباله های جامد را با استفاده از دستکش و حتی کمی مواد ضد عفونی پاک کنید. نکته مهم معمولا در دستشویی حیوانات مملو از تخم انگل میباشد مگر مرتب از دارو استفاده کرده باشند که باز هم بسیار زیاد هستند تخم انگل ها و کرم هایی که هنوز شناخته نشده اند پس اگر هم کودک دارید حتما از این موضوع آسان نگذرید

و بعد کل آنجا را با آب و شلنگ بشوئید.

در محل هایی که حیوانات خانگی ادرار می کنند حداقل هفته ای یک بار مواد ضد عفونی اسپری کنید و بشورید.

برای از بین بردن فضولات حیوانات اهلی از چمن ، به سادگی از روش ترجیحی خود برای از بین بردن مواد زائد جامد حیوانات خانگی استفاده کنید. به عنوان مثال این می تواند یک کیسه پلاستیکی یا اسکرابر باشد.

برخی از دارندگان حیوانات خانگی تصمیم می گیرند فضای دستشویی جداگانه ای برای حیوانات خانگی خود ایجاد کنند تا نگهداری از چمن های مصنوعی را ساده تر کنند. این می تواند یک گوشه ای خاکی یا شنی در بخشی از حیاط باشد. اغلب می توان به سگها آموزش داد که از این مناطق جداگانه استفاده کنند و این گزینه مناسبی برای صاحبان خانه است که نمی خواهند دستشویی حیوانات اهلی را از چمن مصنوعی خود تمیز کنند. به خاطر داشته باشید که این واقعاً ضروری نیست ، زیرا چمن مصنوعی برای صاحبان حیوانات خانگی یک گزینه ایده آل است ، خصوصاً وقتی با چمن طبیعی مقایسه می شود. هنگام تعیین وقت نصب ، حتماً به نصب کننده خود اطلاع دهید که حیوانات خانگی دارید. تا بخشی را برای دستشویی حیوان در نظر بگیرد.

نحوه تمیز کردن چمن مصنوعی: نشت هر گونه مواد، آدامس ، خون و سایر موارد ناخوشایند

قرار است انسانها روی این چمنها زندگی و تفریح کنند ، این بدان معناست که ممکن است نوشیدنی ریخته شود ، آدامس یا آب نبات بریزد ، در خانه می توان کمی ساندویچ یا کباب درست کرد آن هم در فضای زیبای چمن مصنوعی و شاید ممکن باشد کمی روغن حین کباب درست کردن بر روی چمن بچکد یا حتی سس ها و دیگر موارد این چنینی

چمن مصنوعی در برابر لکه ها مقاوم است ، و تمیز کردن همه این لکه ها بسیار آسان است ، می توانید از یک صابون یا مایع شتشو فرش و با کف ملایم با آب گرم یا مخلوطی از نصف و نیم سرکه و آب استفاده کنید که گزینه مناسبی برای از بین بردن باکتری ها است.

نکته اصلی برای از بین بردن چکه مایعات و چربی ها ، از بین بردن این موارد راحت تر است وقتی که هنوز به شکل مایع هستند و به راحتی قابل شستشو است تا زمانی که دیگر سفت شده اند که البته باید با آب گرم و اسکاج این کار را انجام داد.

آدامس ، آب نبات و سایر مواد چسبنده را می توان فقط با برداشتن آنها با دست پاک کرد. با این حال ، اگر برداشتن یک قطعه آدامس به سختی دشوار است ، می توانید آدامس را با یک تکه یخ سرد کنید تا برداشت کامل آن آسان تر شود.

شما همچنین می توانید از چاقوی کمی کل یا پلاستیکی یا ابزار مشابهی برای جدا کردن استفاده کنید. اگر این مورد لازم است ، اطمینان حاصل کنید که از یک جسم غیر تیز استفاده می کنید که چمن مصنوعی را نمی برد و پاره نمی کند. برای از بین بردن نشت یا مواد چسبنده از چمن خود از مواد شیمیایی یا حلال های سخت استفاده نکنید.

چگونه می توان باکتری ها را از علف مصنوعی حذف کرد ؟

تجمع باکتری ها به طور کلی در چمن مصنوعی مسئله ای ایجاد نمی کند (مخصوصاً اگر نخ با روکش اکریلیک ضد میکروبی را انتخاب کنید ، که بسیار توصیه می شود) که اغلب تمیز می شود و به درستی نگهداری می شود خرید چمن مصنوعی ارزان با بهترین قیمت و کیفیت عالی از کارخانه چمن مصنوعی نیوساد امکان پذیر می باشد

تولید و پخش تخصصی چمن مصنوعی

با این حال ، اگر فکر می کنید باکتری وجود دارد ، می توانید از مخلوط نصف و نیم سرکه و آب برای از بین بردن تجمع هاگ یا باکتری استفاده کنید. اگر منطقه کوچک باشد ، مانند محلی که حیوان خانگی شما مرتبا ادرار می کند ، می توانید از این مخلوط در یک بطری اسپری استفاده کنید. اگر می خواهید کل چمن خود را پاک کنید ، می توانید از پمپ های کوچک باغبانی استفاده کنید


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو