از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان، تا به حال میلیون‌ها نفر به دلیل این بیماری از بین رفته‌اند. با وجود تمامی راهکار‌ها و پیش بینی‌هایی که برای جلوگیری و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا معرفی شده، اما همچنان جهش‌های ویروس، مرزها را پشت سر می‌گذارد. ویروس کرونا دلتا، جدیدترین جهش و واریانت کرونا است که ایران را تهدید می‌کند.

جهش کرونا دلتا 

واریانت کرونا دلتا همان تاثیرهای بیماری اولیه را در فرد ایجاد می‌کند. تنگی نفس، درگیر شدن ریه‌ها و شش‌ها، خستگی، حالت تهوع و سرفه‌های پی در پی از جمله نشانه‌هایی است که می‌تواند ابتلا به کرونا دلتا را نشان دهد.

با تقویت سیستم ایمنی می‌توانید در مواجهه و مقابله با این ویروس پیروز شوید. اما قبل از آن اهمیت دارد که شناخت کافی را نسبت به واریانت دلتا پیدا کرده باشید. واریانت دلتا بسیار سریع‌تر از کرونا منتقل می‌شود و می‌تواند روی سلول‌های فرد بیمار اثر بگذارد.

کوچک‌ترین غفلت در مواجهه با فرد بیمار می‌تواند باعث انتقال ویروس شود. خرید محصولات تقویت سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین یا هر جای دیگری، اولین راهکاری است که افراد برای جلوگیری از ابتلا انجام می‌دهند، اما رعایت کردن اصول اولیه در پیشگیری از بیماری‌های تنفسی مهم‌تر از خرید محصولات تقویت سیستم ایمنی است.

کرونا دلتا، ۵۰% سریع‌تر از کرونا آلفا که بریتانیا را درگیر کرده بود، منتقل می‌شود. کرونا دلتا اولین بار در هند مشاهده شد و پس از آن در کشورهایی مانند انگلستان، آلمان، آمریکا و ایران بیمارانی با نشانه‌های کرونا دلتا بستری شدند.

جهش کرونا دلتا پلاس نیز بر پایه این واریانت اتفاق افتاده است. از نشانه‌های اولیه سویه دلتا می‌توان به سرفه خشک، تب، سر درد و خارش گلو اشاره کرد.

هنوز درصد مرگ با کرونا دلتا به طور دقیق مشخص نیست اما با در نظر گرفتن درصد بالای شیوع و سرعت انتقال، انتظار مرگ و میر بالاتر نسبت به کرونا اولیه می‌رود.

با در نظر گرفتن این موضوعات، نقش تقویت سیستم ایمنی بیش از پیش خود را نشان می‌دهد. افرادی که در معرض و ارتباط با بیماران هستند یا در جاهای شلوغ و پر رفت و آمد کار می‌کنند، باید به تقویت سیستم ایمنی بدن خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

راه‌های مقابله با کرونا دلتا 

اولین قدم در مقابله با کرونا دلتا، پیشگیری از آن است. شستن دست‌ها، استفاده از ماسک استاندارد، محلول‌های ضدعفونی کننده و قرار نگرفتن در جاهای شلوغ و پُر رفت و آمد از جمله بهترین کارهایی است که می‌توانید برای جلوگیری از ابتلا به نوع دلتا انجام دهید.

در مقابل تقویت سیستم ایمنی، بدن شما را در هنگام ورود ویروس تا حد زیادی واکسینه می‌کند. بسیاری از کسانی که در اثر این بیماری زمین گیر شدند، سیستم ایمنی مقاومی نداشتند.

خواب کافی

بسیاری از افراد از نقش مهم و تاثیر گذار خواب در تقویت سیستم ایمنی بی خبر هستند. با داشتن خواب کافی در طول روز، گلبول‌های سفید بدن شما در سطح استاندارد قرار می‌گیرند و توانایی بدنتان در هنگام ورود باکتری و ویروس بالاتر خواهد رفت.

رژیم غذایی سالم

بدون غذای خوب، بدن در مقابل تمامی بیماری‌ها آسیب پذیر خواهد بود. رژیم غذایی سالم شامل تمامی گروه‌های  سبزیجات، غلات، کربوهیدرات، پروتئین، ویتامین و میوه می‌شود.

ویتامین ث، ویتامین د، ویتامین آ و… برای بدن ضروری است. خوردن مکمل‌های تقویت کننده سیستم ایمنی می‌تواند بخشی از نیازهای شما را تامین کند. شما می‌توانید انواع مکمل‌های غذایی را از داروخانه آنلاین به راحتی سفارش دهید.

محصولات تقویت سیستم ایمنی بدن

حتی بهترین رژیم غذایی نمی‌تواند تمامی ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن شما را به حد استاندارد تامین کند. استفاده از محصولات تقویت کننده سیستم ایمنی، به شما کمک می‌کند تا همه مواد مغذی مورد نیاز را در سریع‌ترین زمان ممکن برای بدن تامین کنید.

بدون مکمل‌های غذایی و دارویی، بدن شما در مقابل بیماری‌ها آسیب پذیر خواهد بود. از جمله مفیدترین محصولات تقویت سیستم ایمنی بدن که می‌توانید آن را از داروخانه آنلاین سفارش دهید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شربت مولتی سانستول زینک
  • قرص ویتامین D3 1000 هلث اید
  • قرص جوشان ویتامین سی‌های هلث
  • قرص اکتی وومن لیبرتی سوئیس
  • قرص اولترا ویتامین D3 ویتابیوتیکس
  • کپسول ب کمپلکس داروسازی دانا

کاهش استرس

استرس و اضطراب می‌تواند سیستم ایمنی بدن در مقابل انواع بیماری‌ها ضعیف کند. بسیاری از افرادی که در مواجهه با ویروس کرونا تسلیم شدند، استرس و اضطراب داشتند.

همه ما می‌دانیم که ترس، برادر مرگ است. داشتن زندگی سالم و بدون ترس و اضطراب، برای سلامت جسمی نیز مهم است. کرونا دلتا مانند تمامی بیماری‌های دیگرقابل درمان است و نباید از آن بترسید.

تزریق واکسن

با وجود واکسن‌های زیادی که تاکنون از سمت کشورهای مختلف معرفی شده، شما می‌توانید برای تزریق واکسن اقدام کنید. هر دوز واکسن به مواد تشکیل دهنده و تکنولوژی مورد استفاده برای تولید آن، توانایی مقابله با واریانت‌های مختلف از ویروس کرونا را دارد.

اینکه کدام واکسن در مقابل کرونا دلتا، بهتر عمل می‌کند، هنوز مشخص نیست. اما یقیناً تزریق واکسن معتبر و شناخته شده، می‌تواند درصد مرگ و میر افراد یا حتی ابتلا به سطح دشوار و سخت کرونا را کاهش دهد.

تاکنون تنها توصیه به تزریق دو دوز واکسن می‌شد اما با بروز سویه‌های جدیدی از ویروس کرونا، امکان تزریق دوز سوم (یک سال پس از دوز دوم) نیز وجود دارد.

خرید انواع محصولات تقویت سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین دارودراگ

خرید انواع محصولات تقویت سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین دارودراگ می‌تواند دردسرهای پیدا کردن مکمل‌های غذایی را در فروشگاه‌های سطح شهر از بین ببرد. دارودراگ بهترین و رایج‌ترین محصولات تقویت کننده سیستم ایمنی را عرضه می‌کند.

خرید از فروشگاه دارودراگ، علاوه بر سهولت در پیدا کردن مکمل‌های غذایی و مقایسه آن ها، امکان خرید با بهترین و مناسب‌ترین قیمت را نیز برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر آن می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام، برای دریافت راهنمایی بیشتر با مشاوران داروخانه آنلاین دارودراگ در ارتباط باشید.

خرید اینترنتی محصولات تقویت سیستم ایمنی، راه آسانی برای مقابله با واریانت دلتا یا هر جهش دیگری است. تمامی محصولات موجود در سایت دارودراگ، دارای برچسب اصالت از سازمان غذا و دارو هستند و هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید. علاوه بر آن دارودراگ تضمین می‌کند که همه کالاها و محصولات، در بسته بندی مناسب و سلامت تحویل شما شوند.