دانلود مجله British Chess Magazine – جولای ۲۰۲۱

دانلود مجله British Chess Magazine – جولای ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

102

1400/4/28

16:13


مجله British Chess Magazine – شطرنج بریتانیایی

| شماره جولای ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-British-Chess-Magazine

مجله British Chess Magazine را می‌توانید به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجله‌های انگلیسی تهیه کرده و از خواندن آن لذت ببرید. این مجله برای اولین بار در سال ۱۸۸۱ منتشر شده بود و از آن زمان تاکنون، به صورت ماهانه، به شطرنج و اخبار پیرامون آن می‌پردازد. این مجله بیشتر در دنیای شطرنج جریان دارد و می توانید با آن همراه شوید. قدمت بالای این مجله، سبب محبوبیت آن شده است و سردبیر آن نیز جان واتکینسون بود که در دنیای شطرنج سرشناس بوده و جام‌ّای بسیاری را نیز پیروز شده است.

می ۲۰۲۱

این شماره به یکی از کاندیداهای برتر مسابقات شطرنج می‌پردازد. او که گیمر بوده و در بازی DOTA صاحب سبک است، قصد دارد که استاد بزرگ شطرنج نروژ را شکست داده و به افتخار بزرگی کسب پیدا کنید. در ادامه مقاله‌هایی از قوانین حرفه‌ای شطرنج هم خواهیم داشت.

مجله-British-Chess-Magazine

 

 

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره هم قرار است که به ارتباط شطرنج و کریپتو بپردازیم. از نحوه پایان دادن به شطرنج صحبت کرده و بتوانید با تکنیک‌های بیشتری در این زمینه آشنا شوید. این مجله از وضعیت شطرنج در قرن نوزدهم میلادی صحبت کرده و تاریخچه را مرور خواهد کرد.

مجله-British-Chess-Magazine

جولای ۲۰۲۱

این شماره هم قرار است که به سم شانکلند پرداخته و از مهارت‌های وی در مسابقات قهرمانی جهان صحبت کند. همچنین به سراغ مسابقات مخارست رفته و از بهترین بازیکنان آن یاد خواهیم کرد. این شماره مقاله‌های جالبی از درس‌های جالب شطرنج هم خواهد داشت.

مجله-British-Chess-Magazine

info

British Chess Magazine is the world’s oldest chess journal in continuous publication. First published in January 1881, it has appeared at monthly intervals ever since. It is frequently known in the chess world as BCM. The founder and first general editor of the magazine was John Watkinson.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله British Chess Magazine

دانلود شماره جولای ۲۰۲۱ – حجم ۳۵ مگابایت (جدید)

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – حجم ۳۴ مگابایت

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – حجم ۳۴ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو