چرا ما عاشق سایت ساز ایران سرور هستیم؟ و چرا شما باید عاشق آن باشید!

چرا ما عاشق سایت ساز ایران سرور هستیم؟ و چرا شما باید عاشق آن باشید!


منبع: آسمونی

102

1398/4/31

19:56


یادتان هست تا چندی پیش ، می گفتند هرکس کامپیوتر یاد ندارد با یک بی سواد فرقی ندارد و فارغ از مدرک تحصیلیش، بی سواد تلقی می شد. با گذشت زمان این مثل تغییر کرد به این که هرکس کسب و کاری دارد و سایت ندارد ، انگار کسب و کاری ندارد. در واقع همین الان که شما در حال خواندن این متن هستید، اگر بیزینسی داشته باشید، چندین نفر در ایران در حال جستجو در گوگل هستند و دنبال خدمات شما هستند؛ بگذارید یک حساب و کتاب دستی کنیم …  ایران 80 میلیون نفر جمعیت دارد، از این 80 میلیون نفر، حداقل 50 میلیون نفر به اینترنت دسترسی مستقیم دارند. حالا فرض کنید شما مغازه ای دارید و روزانه در خوشبینانه ترین حالت ممکن، 500 نفر وارد مغازه شما شوند. اگر شما بخواهید به این 50 میلیون نفر برسید، یک میلیون روز زمان می برد تا همه این 50 میلیون نفر وارد مغازه شما شوند.

اما یک راه آسان تر و ساده تر وجود دارد … راهی که دیجیکالا ، بامیلو (خدابیامرز) ، اسنپ ، تپ سی ، ایران سرور و … استفاده کرد و در آن موفق شد. این راه ساده چیزی نیست جز ساخت سایت و استفاده از

فرق سایت ساز ایران سرور با سیستم مدیریت محتوا
سایت ساز ایران سرور، تفاوت های خیلی زیادی با سیستم های مدیریت محتوا ، مثل وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و … دارد، چرا؟ چون همه چیز در این سیستم آماده است و شما نیاز به حتی یک خط کد نویسی هم ندارید و به راحتی و با کمترین میزان دانش می توانید وارد فرآیند ساخت سایت بشید و لذت ببرید.

 

چرا اصلا سایت ساز ایران سرور؟
سادگی در استفاده : یکی از ویژگی های سایت ساز و فروشگاه ساز ایران سرور، ساده بودن آن می باشد. این سیستم به گونه ای طراحی شده است تا هر کسی با هر میزان دانش، بتواند با آن کار کند و فروشگاه اینترنتی مد نظرش را راه اندازی کند.

پشتیبانی حرفه ای : پشتیبانی در هر سیستمی، در هر سرویس اینترنتی ، فرقی نمی کند که چه چیزی باشد، حرف اول را می زند. خوشبختانه، بخش سایت ساز ایران سرور، و اصلا خود ایران سرور روی این مزیت تمرکز ویژه ای داشته است و تمام تلاش خودش را کرده است تا بتواند یک سیستم پشتیبانی یکپارچه و قدرتمند ایجاد کند تا نیاز های تمام مشتریان را بر طرف سازد.

به سرعت نور : همانطور که قبل تر در مقالات مقایسه ای سرعت هاست های ایران سرور با سایر هاستینگ ها گفته بودیم، هاست ها و به طور کلی سرور های ایران سرور مثل تفاوت استامنوفین و ژلوفن است. با این مثالی که زدم فکر نکنم دیگر نیاز به توضیح بیشتر باشد؟ نه؟

قالب های متنوع : این مورد هم قبل تر اشاره کرده بودیم، بدون نیاز به یک خط کد نویسی، ما تمام تلاش خودمان را کرده ایم که شما عزیزان هنگام استفاده از این سیستم، هیچ نیازی به کد نویسی و صرف هزینه های گزاف طراحی سایت نداشته باشید.

در آخر باید بگویم، سایت ساز و فروشگاه ساز ایران سرور، تمام رقبارا کنار زده است و “بهترین” است.

موتور های جستجو تمام تبلیغات را کنار میزند و لینک اول بودن، هنر می خواهد.

تهیه و تنظیم متن توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ تبلیغ دات کام.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو