قتل دختر جوان در خانه نو

منبع: برترین ها

75

1400/4/29

12:02


دختر جوانی که به تازگی خانه‌ای خریده و قصد بازسازی آنجا را داشت به قتل رسید. با پیدا شدن جسد او در همان خانه تحقیقات تیم جنایی پایتخت برای کشف راز این جنایت آغاز شده است.

همشهری: دختر جوانی که به تازگی خانه‌ای خریده و قصد بازسازی آنجا را داشت به قتل رسید. با پیدا شدن جسد او در همان خانه تحقیقات تیم جنایی پایتخت برای کشف راز این جنایت آغاز شده است.

شامگاه ٢٧تیرماه گزارش قتلی به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران مخابره شد. او به همراه کارآگاهان تجسس پلیس آگاهی تهران در محل حادثه که خانه‌ای در مرکز تهران بود حاضر شد.

مقتول دختری جوان بود که با ضربات چاقو به قتل رسیده و حدود ٥ساعت از مرگش می‌گذشت. او در یک هایپرمارکت کار می‌کرد و به‌تازگی این خانه را خریده بود. نخستین فردی که با جسد مواجه شده بود برادر وی بود. او به مأموران گفت: پدر و مادرم چندین سال قبل فوت شدند و خواهرم (مقتول) به همراه برادر دیگرم زندگی می‌کرد. او مدتی قبل با گرفتن وام و فروش طلاهایش موفق شد خانه‌ای بخرد. صبح که تلفنی با او صحبت کردم گفت قرار است تعمیرکار به خانه‌اش بیاید. علاوه بر این چند نفر دیگر قرار بود به خانه‌اش بروند و در مورد بازسازی آنجا نظر بدهند و هزینه‌ها را برآورد کنند.

او ادامه داد: بعد از آن دیگر از خواهرم خبری نشد. با تلفن همراهش که تماس گرفتم از دسترس خارج بود. نگران شدم و عصر پس از تمام شدن کارم خودم را به مقابل خانه خواهرم رساندم و دیدم تعمیرکار رسیده است.
‎وی گفت: مرد تعمیرکار می گفت هرچه زنگ خانه خواهرم را زده کسی در را باز نکرده است. با کلیدی که مرد تعمیرکار از خواهرم گرفته بود وارد خانه شدیم. به محض ورود با جسد خونین خواهرم در سالن پذیرایی مواجه شدیم و پلیس را خبر کردیم.

ماموران به تحقیق در محل جنایت پرداختند. با توجه به سالم بودن قفل در معلوم شد که قتل از سوی آشنا صورت گرفته است. از سوی دیگر در خانه اثاثیه‌ای نبود، اما کیف دختر جوان روی زمین افتاده و وسایلش بیرون ریخته بود. شواهد نشان می داد که محتویات داخل کیف و گوشی موبایل دختر جوان سرقت شده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که مقتول با کسی خصومت و دشمنی نداشته است و در لحظه جنایت هیچ‌کس متوجه ورود و خروج قاتل از این خانه نشده است. جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی عامل این جنایت که به‌نظر می رسد با انگیزه سرقت دست به قتل دختر جوان زده آغاز شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو