علت ازدحام مسافران مترو اعلام شد

منبع: برترین ها

57

1400/4/29

15:35


قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در ایام قرنطینه ابلاغی، باعث ازدحام مسافری در مترو شد.

باشگاه خبرنگاران: قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در ایام قرنطینه ابلاغی، باعث ازدحام مسافری در مترو شد.

مجید رستمی با اشاره به اینکه مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی شش روزه متاسفانه امروز گویا از سوی بسیاری شرکت‌های خصوصی اصناف و … رعایت نشد افزود: امروز شاهد ازدحام مسافری در ایستگاه‌ها بودیم به همین دلیل به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران جدول زمانبندی حرکت قطار‌ها را همانند روز‌های عادی اجرا کردیم و حرکت‌های تندرو نیز دایر شد.

وی تصریح کرد: عدم رعایت دستورالعمل‌های قرنطینه و تعطیلی اعلامی ما را بر آن داشت تا شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به جز روز‌های چهارشنبه ۳۰تیرماه و جمعه یکم مردادماه ۱۴۰۰ همانند روز‌های عادی سرویس دهی کند.

رستمی با بیان اینکه در برنامه روز‌های تعطیل ظرفیت جابجایی مسافران ۱۵ درصد کاهش می‌یابد گفت: در خط پنج نیز قطار‌های تندرو به دلیل کاهش مسافری به صورت عادی حرکت می‌کند که این موضوع باعث ازدحام مسافری شد، اما در همان ساعت اولیه جدول زمانبندی و ازدحام مسافران علیرغم تعطیلی شهر تغییر کرده و با سرویس دهی همانند روز‌های عادی سعی کردیم ازدحام مسافری را کاهش دهیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو