پخش قسمت آخر سریال "لوکی" با رکوردی فوق‎العاده

منبع: ایران آرت

169

1400/4/29

19:38


این اپیزود از ۱۴ تا ۱۸ ژوئیه توسط ۱.۹ میلیون خانوار آمریکایی بر روی دستگاه‌های تلویزیون هوشمند دیده شده است.

ایران آرت: قسمت پایانی از فصل اول سریال "لوکی" (Loki) رکوردشکنی کرد. "سامبا تی‌وی" گزارش می‌دهد که این اپیزود از ۱۴ تا ۱۸ ژوئیه توسط ۱.۹ میلیون خانوار آمریکایی بر روی دستگاه‌های تلویزیون هوشمند دیده شده است. این رکورد "لوکی" را بالاتر از قسمت پایانی "وانداویژن" با ۱.۴ میلیون در پنج روز اول و "فالکن و سرباز زمستان" با ۱.۷ میلیون خانوار بیننده قرار می‌دهد.

آخرین اپیزود فصل اول "لوکی" در بریتانیا ۳۰۰ هزار، آلمان ۹۶ هزار و استرالیا ۱۲ هزار خانوار بیننده داشته و رکورد "وانداویژن" و "فالکن و سرباز زمستان" در این مناطق را شکسته است.

"سامبا تی‌وی" گزارش داده است که قسمت پایانی "لوکی" مخاطبین زیر ۵۴ ساله و اروپایی تبار را جذب کرده است. پربیننده‌ترین مناطق در ایالات متحده نیز پورتلند با ۴۴ درصد، سیاتل با ۱۸ درصد، و فینیکس با ۱۰ درصد بوده‌اند. در بریتانیا، مناطق جنوب شرقی با ۲۱ درصد و به دنبال آن ولز با ۱۲ درصد پربیننده‌تر بودند.

به نوشته 30نما، هفته گذشته "سامبا تی‌وی" گزارش داده بود که "بیوه سیاه" (Black Widow) که مانند سریال‌های یاد شده بخشی از "دنیای سینمایی مارول" است، در اولین آخر هفته انتشار ۱.۱ میلیون خانوار بیننده در آمریکا داشته است. این کمپانی به‌تازگی این گزارش را به روز رسانی کرده و می‌گوید این فیلم در دیزنی+ توسط ۲ میلیون خانوار داخلی دیده شده است.

با انتشار "بیوه سیاهمارول و دیزنی در دیزنی+ همزمان با اکران در سالن‌های سینما، "اتحادیه ملی سالن‌داران" آمریکا (NATO) به استراتژی پخش دیزنی معترض شد. این اتحادیه یکشنبه گذشته با کاهش ۶۷ درصدی فروش فیلم "بیوه سیاه" در هفته دوم اکران، با انتشار بیانیه‌ای این پرسش را مطرح می‌کند که چگونه فیلمی که نقدهای مثبتی دریافت کرده، با استقبال مخاطبین مواجه شده و هواداران از مدت‌ها قبل منتظرش بودند، در دومین هفته نمایش با چنین افتی در بلیت فروشی مواجه می‌شود؟ این اتحادیه علت این کاهش را درز نسخه‌های غیرقانونی در شبکه‌های به اشتراک گذاری فایل و نیز انتشار فیلم از پلتفرم دیزنی+ می‌داند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو