دستگیری ۴ متهم پرونده آدم‌ربایی در تاکستان

منبع: برترین ها

95

1400/4/30

00:19


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: درپی ربودن و ضرب و جرح مدیر (ادمین) یکی از صفحات پربازدید استان قزوین به نام «تاکلند» ۲ نفر از مرتکبین به جرم مشارکت در آدم‌ربایی و ۲ نفر دیگر با توجه به دزدیدن گوشی همرا ه شخص ربوده شده به جرم سرقت دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: درپی ربودن و ضرب و جرح مدیر (ادمین) یکی از صفحات پربازدید استان قزوین به نام «تاکلند» ۲ نفر از مرتکبین به جرم مشارکت در آدم‌ربایی و ۲ نفر دیگر با توجه به دزدیدن گوشی همرا ه شخص ربوده شده به جرم سرقت دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

حسین رجبی در خصوص دستگیری متهمین اصلی پرونده آدم ربایی در تاکستان موسوم به «تاکلند» گفت: پنج شنبه سوم تیرماه، در پی اقدام سه نفر در جاده آقچه‌کند نسبت به ربودن مدیر (ادمین) یکی از صفحات پربازدید استان به نام «تاکلند» و ضرب و جرح وی با سلاح سرد، ۲ نفر از مرتکبین به جرم مشارکت در آدم‌ربایی و ۲ نفر دیگر با توجه به دزدیدن گوشی همرا ه شخص ربوده شده به جرم سرقت دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، وی افزود: پس از انجام تحقیقات قضایی ۲ نفر دیگر از متهمین به آدم‌ربایی پنجشنبه ۲۹ تیر دستگیر و ضمن صدور قرار بازداشت موقت در زندان بسر می‌برند.

این مقام قضایی تصریح کرد: در حال حاضر تحقیقات در این زمینه ادامه داشته و پس از تکمیل، پرونده با صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری ارجاع داده خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو