واکنش مرزبانی به انتشار فیلم ضرب و جرح کولبران

منبع: برترین ها

86

1400/4/30

02:36


سرهنگ ابوالقاسم خاتمی معاون اجتماعی مرزبانی ناجا در پی انتشار فیلم و خبری در فضای مجازی و شبکه‌های معاند و ضد انقلاب مبنی بر ایراد ضرب و شتم کولبران، در تشریح این خبر اظهار داشت:در برخی از رسانه‌های معاند و شبکه‌های اجتماعی گروه‌های ضد ایرانی، اختلافات برخی از گروه‌ها را به مرزبانان و مرزنشینان نسبت داده که این اقدامات خللی در روابط مرزبانان و مرزنشینان ایجاد نمی‌کند.

پایگاه خبری پلیس: سرهنگ ابوالقاسم خاتمی معاون اجتماعی مرزبانی ناجا در پی انتشار فیلم و خبری در فضای مجازی و شبکه های معاند و ضد انقلاب مبنی بر ایراد ضرب و شتم کولبران، در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان و مرزنشینان از سالیان متمادی است که در کنار یکدیگر از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و باعث شکوفایی مرزها شده اند.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، قصد دارند امنیت مطلوب در مرزهای ایران اسلامی که با تعامل و مشارکت مرزنشینان عزیز ایجاد شده را با انتشار تصاویر جعلی، اخبار و مطالب کذب از بین ببرند چرا که اتحاد مرزبانان و مرزنشینان خاری در چشم دشمنان ایران شده است.

واکنش مرزبانی به انتشار فیلم ضرب و جرح کولبران

سرهنگ خاتمی تصریح کرد: در برخی از رسانه های معاند و شبکه های اجتماعی گروه های ضد ایرانی، اختلافات برخی از گروه ها را به مرزبانان و مرزنشینان نسبت داده که این اقدامات خللی در روابط مرزبانان و مرزنشینان ایجاد نمی کند.

وی گفت: تعاملات فی مابین مرزبانان و مرزنشینان باعث ایجاد امنیت پایدار مرزها در حوزه های اقتصادی، تجاری، کشاورزی و ... شده است.

خاتمی بیان کرد: مرزنشینان افرادی غیرتمند و حامی و پشتیبان مرزبانان در مرزهای کشورمان هستند و بحمدالله اوج هماهنگی و همدلی مرزبانان و مرزنشینان در سراسر مرزهای ایران اسلامی را شاهد هستیم که نتیجه آن، امنیت پایدار و مطلوب در سرحدات کشورمان است.

معاون اجتماعی مرزبانی ناجا در پایان خاطر نشان کرد: مرز طبق قانون تعریف دارد؛ هرگونه تردد غیرمجاز در مرز جرم تلقی می‌شود و طبق بند ۱۰ ماده ۴ قانون ناجا، مرزبانی مسئول تامین نظم و امنیت، مراقبت و کنترل مرزهای جمهوری اسلامی ایران، اجرای معاهدات و پروتکل های مصوبه مرزی ، استیفای حقوق دولت و اتباع مرزنشین ایران در مرزها و محدوده انحصاری و اقتصادی دریاها بوده و به عنوان ضابط قانون، با انواع جرایم مشهود از جمله مبارزه با انواع قاچاق و ... در مرزها را به عنوان رسالتی بزرگ بر عهده دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو