دانلود مجله Geographical – آگوست ۲۰۲۱

دانلود مجله Geographical – آگوست ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

102

1400/4/30

04:42


مجله Geographical – جغرافیایی

| شماره آگوست ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Geographical

مجله Geographical به صورت رسمی توسط Royal Geographical Society ارائه شده و می‌توانید از سفرهای معروفی که این سازمان داشته است، برای شما خواهد گفت. سفرهای چارلز داروین، رابرت فالکون و ارنست شکلتون هم در این مجله پرداخته شده و می‌توانید داستان‌های جذابی را در این زمینه مطالعه کنید. تصاویر جذابی از این سفرها برای شما تهیه شده و می‌توانید بیش از پیش با آن‌ها همراه شوید. مجله به جغرافیای کره زمین در طول این سال‌ها پرداخته و می‌توانید با تغییرات اقلیمی نیز آشنا شوید.

ژوئن ۲۰۲۱

این شماره قرار است که شما را با فلسفه به احتزاز در آوردن پرچم کشورها آشنا کرده و مفاهیم دموکراسی را در مورد آن‌ها تحلیل کند. شماره در مورد جغرافیا و اطلاعات خاص این کشورها همراه کرده و می‌توانید با مشکلاتی هم آشنا شوید که در این کشورها برقرار است.

مجله-Geographical

جولای ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با ناوهای یخ شکن همراه شده و با ماموریت‌های آن نیز آشنا شوید. مطالب جذابی را در مورد قطب جنوب آشنا برای شما خواهیم داشت و می‌توانید با اقلیم این مکان نیز آشنا شوید. این ناو یخ شکن آهسته حرکت کرده آما قدرت بالایی دارد.

مجله-Geographical

آگوست ۲۰۲۱

این شماره قرار است که شما را با پروانه خاصی آشنا کند که در اقلیم خاصی زندگی کرده و ویژگی‌های عجیبی دارد. اطلاعات شما در زمینه حغرافیای کره زمین افزایش پیدا کرده و می‌توانید با تاثیرات آن در جهان نیز آشنا شوید. در مورد نحوه محافظت از این پروانه و کارهای دولت‌ها نیز صحبت خواهیم کرد.

مجله-Geographical

info

Geographical is the magazine of the Royal Geographical Society, a key associate and supporter of many famous expeditions, including those of Charles Darwin, Robert Falcon Scott and Ernest Shackleton.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله Geographical

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۱ – حجم ۲۶ مگابایت (جدید)

دانلود شماره جولای ۲۰۲۱ – حجم ۲۳ مگابایت

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – حجم ۳۰ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو