مدل دامن نخی کوتاه و بلند برای روزهای گرم سال

مدل دامن نخی کوتاه و بلند برای روزهای گرم سال


منبع: آرگا

265

1400/4/30

12:14


تصاویری از انواع مدل دامن نخی زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال مخصوص خانم های شیک پوش و امروزی را در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

مدل دامن نخی از انواع طرح های مناسب برای روزهای گرم سال می باشد و این نوع دامن در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شود و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها دامنی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل دامن نخی زنانه و دخترانه

دامن های دخترانه و زنانه در انواع طرح و رنگ های متنوع نظیر دامن حریر و دامن گیپور و دامن نخی و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح دامن ها سلیقه ای است.

مدل دامن نخی کوتاه

طرح های دامن نخی کوتاه و بلند

اغلب افراد در روزهای گرم سال از لباس های نخی در پوشش خود استفاده می کنند زیرا این جنس لباس ها از تعریق زیاد بدن جلوگیری می کنند و علاوه بر این هوا به راحتی بین تار و پود آن ها در جریات می باشد.

برای دوخت دامن های نخی از پارچه های طرح دار و ساده و گلدار استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید استایلی رسمی تر داشته باشید بهتر است از دامن ساده در پوشش خود استفاده نمایید. دامن های طرح دار و گلدار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

توجه داشته باشید که ست کردن دامن با لباس و اکسسوری هایی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. اگر شما تمایل دارید در پوشش تان از دامن کوتاه استفاده نمایید می توانید این طرح دامن را با نیم تنه و تاپ های کوتاه و بلوز نیم تنه و … بپوشید همچنین اگر تمایل دارید از دامن بلند در پوشش تان استفاده نمایید بهتر است بلوزی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که بلندی آن تا روی کمر شما باشد زیرا پوشیدن دامن کوتاه یا بلند با لباسی بلند باعث می شود تا استایل شما نامطلوب به نظر برسد.

مدل دامن نخی کوتاه

مدل دامن بلند طرح دار

مدل دامن نخی کوتاه و بلند

مدل دامن نخی کوتاه طرح دار

مدل دامن نخی کوتاه

دامن شیک نخی

مدل دامن نخی زیبا

دامن نخی کوتاه طرح دار

مدل دامن نخی طرح دار

مدل بلوز و دامن نخی

مدل دامن طرح دار نخی

دامن نخی کوتاه

اگر تمایل دارید از دامن ساده در پوشش تان استفاده نمایید می توانید مدل سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را طرح دار یا گلدار انتخاب نمایید همچنین در صورت پوشیدن دامن گلدار یا طرح دار بهتر است از اکسسوری ها و لباسی ساده در پوشش خود استفاده نمایید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

اگر قد شما کوتاه است دامن ها با اندازه قد کوتاه و متوسط می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند و اگر قد بلند هستید می توانید از دامن های بلند و دامن هایی که بلندی آن ها تا زیر زانو است در پوشش خود استفاده نمایید. توجه داشته باشید که خانم هایی که قد آن ها خیلی بلند است بهتر است از پوشیدن دامن های خیلی کوتاه خودداری نمایند.

انتخاب رنگ دامن نیز دارای اهمیت می باشد و شما می توانید رنگ دامن نخی را از بین رنگ های متنوع روشن و تیره و خنثی انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید رنگ دامن تان به راحتی با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری ها ست شود بهتر است رنگ آن را خنثی انتخاب کنید. دامن های رنگ روشن نیز دارای زیبایی و جذابیت خاصی می باشند و برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی مناسب می باشند همچنین اگر فرم پایین تنه و اندام شما درشت می باشد بهتر است از دامن رنگ تیره در پوشش تان استفاده نمایید.

 

مدل دامن ساده نخی

مدل دامن طرح دار نخی

مدل دامن بلند نخی

دامن نخی دو رنگ

طرح دامن نخی بلند

دامن طرح دار و کوتاه

دامن ساده نخی

دامن طرح دار نخی

مدل دامن بلند و طرح دار

مدل دامن نخی سبز

دامن طرح دار نخی

مدل دامن نخی کوتاه

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های دامن نخی جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دامنی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو