دانلود انیمیشن Trollhunters Rise of the Titans 2021

منبع: دانلود ها

166

1400/4/30

13:32


انیمیشن-Trollhunters-Rise-of-the-Titans

نام انیمیشن: Trollhunters: Rise of the Titans – شکارچیان ترول: ظهور تایتان‌ها

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی، کمدی، درام، خانوادگی، فانتزی

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 480p

زیرنویس فارسی: در حال ترجمه…!

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

انیمیشن Trollhunters Rise of the Titans 2021 شهری به نام Arcadia Oaks را به شما نشان خواهد داد که به ظاهر معمولی به نظر می‌رسد، اما مرکز جادوها و اتفاقات فرا زمینی بوده و نبردهای بسیاری در آن رخ خواهد داد. موجودات دنیوی مانند ترول‌ها، بیگانگان و جادوگران در آن زندگی می‌کنند و هیچگاه نمی‌توانند حضور همدیگر را تحمل کنند. در حال حاضر، قهرمانان مجموعه‌های ۳Below، Trollhunters و Wizards در حماسی‌ترین ماجراجویی خود، در این انیمیشن باهم متحد شده‌اند تا جادویی را کنترل کنند که آن‌ها را به همدیگر پیوند می‌دهد. آن‌ها قصد دارند که با Arcane Order مبارزه کنند.

در این انیمیشن قرار است که اتفاقات باورنکردنی را شاهد بوده و نبردی را بین انسان‌ها و بیگانگان مشاهده کنید. فضای جذاب و کمدی در این سری همچنان برقرار است و زمان آن رسیده است که قهرمانی از این بین برخیزد. بیگانگان از تمام نیروهای خود استفاده می‌کنند تا بتوانند پیروز باشند. اگر از علاقه مندان فیلم‌های گیرمو دل تورو هستید، هیچگاه نباید این انیمیشن را از دست بدهید.

فضای کمدی در انیمیشن Trollhunters Rise of the Titans 2021 برقرار است و در حین نبردها جذاب و لذت بخش خواهد بود. انسان امیدوار است که بر بیگانگان غلبه کرده و با شمشیر جادویی، به قلب دشمن بزرگ جثه خود بزند. اتحاد تنها راه مقابله با آن‌ها است و در این بخش چالش‌ها و ماجراجویی‌های بزرگی رخ خواهد داد. جنگ بزرگی در راه است و به زودی، صلح ظاهری که در این جهان دیده می‌شود، کاملا در هم شکسته خواهد شد. زمان آن رسیده است که جهان جایی برای زندگی یک گروه باشد و کنترل آن را به دست گیرد.

info

Arcadia Oaks may look like an ordinary town, but it lies at the center of magical and extraterrestrial lines that makes it a nexus for many battles among otherworldly creatures including trolls, aliens, and wizards. Now, the heroes from the hit series Trollhunters, 3Below, and Wizards team-up in their most epic adventure yet where they must fight the Arcane Order for control over the magic that binds them all together.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود زیرنویس انگلیسی

—————-

دانلود نسخه اوریجینال نت‌فلیکس WEB-DL 1080p توسط MRCS

سایر نسخه ها در حال انکود و آماده‌سازی…!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو