عکس جدید دنیز دختر بزرگ علی دایی در خارج از کشور

عکس جدید دنیز دختر بزرگ علی دایی در خارج از کشور


منبع: پرشین وی

376

1400/4/31

16:56


در این مطلب عکس های دنیز دختر علی دایی را مشاهده می کنید

علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران است که چندی پیش بخاطر ماجرای آقای گلی اش در جهان بیشتر معروف شد. کریستیانو رونالدو اسطوره فوتبال پرتغال توانست به رکورد علی دایی برسد و با هم در یک رتبه بایستند. امروز در پرشین وی می خواهیم عکس های دنیز دختر علی دایی را برای شما قرار دهیم

عکس های دنیز دختر علی دایی

تصاویری از دختر بزرگ علی دایی را می بینید

دنیز دختر علی دایی

دنیز دختر علی دایی

دنیز دختر علی دایی

دختر بزرگ علی دایی

بد نیست بدانید دنیز دختر علی دایی کیست؟

دنیز دایی فرزند اول از همسر سابق علی دایی فوتبالیست، مربی و رکورد دار
گل دنیا است. دنیز دایی در حال حاظر همراه با مادر خود در لندن زندگی می کند.

ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی
در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم .
اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم .
بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد. به بهانه عکس های دنیز دختر علی دایی درباره این بازیکن بیشتر صحبت می کنیم.

آقای گل فوتبال جهان

آقای گل فوتبال جهان

درباره علی دایی

علی دایی که در دانشگاه صنعتی شریف مهندسی متالوژی خوانده در سال ۸۶ از سوی فیفا به عنوان بیست و ششمین بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان معرفی شد. دایی نه تنها از لحاظ عناوین فردی و تیمی پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ ایران به شمار می رود که ثروتمندترین نیز هست. او یکی از سرمایه دارهای بزرگ ورزش به شمار می آید که البته همیشه دستی هم در کار خیر دارد. دایی هم اکنون ساکن نیاوران است.

دنیز دختر علی دایی

نورا دختر علی دایی

علی دایی در سال ۱۳۴۸ در اردبیل و درمحله خیرال متولد شد. در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران در دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. دایی متأهل است و یک دختر به نام نورا دارد. او اکنون ساکن محله شهرک غرب در تهران است.

علی دایی و همسرش

علی دایی و همسرش

علی دایی گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران است. دایی علاوه بر کارهای پوشاک ورزشی در ساختمان‌سازی نیز فعالیت دارد و برج‌هایی را در شمال تهران ساخته‌است. علی دایی در شهرک گلستان شهر زادگاهش (اردبیل) یک مدرسه در مقطع متوسطه (هنرستان کار و دانش) به نام ابوالفضل دایی (پدرش) و چند مدرسه دیگر ساخته‌است و از خیرین مدرسه ساز اردبیل به‌شمار می‌رود.

اینستاگرام و ویستا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو