بیمارستان‌های مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند

منبع: برترین ها

100

1400/5/1

00:00


دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم‌اکنون تمامی بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به حالت آماده‌باش در آمده‌اند و دستور داده شده تمامی عمل‌های غیر ضروری و الکتیو کنسل شود و تمام ظرفیت‌های بیمارستان‌های عمومی و خصوصی به درمان کرونا اختصاص یابد.

ایسنا: دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم‌اکنون تمامی بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به حالت آماده‌باش در آمده‌اند و دستور داده شده تمامی عمل‌های غیر ضروری و الکتیو کنسل شود و تمام ظرفیت‌های بیمارستان‌های عمومی و خصوصی به درمان کرونا اختصاص یابد.

علی‌اصغر انجیدنی اظهار کرد: تعداد بیماران بستری کرونایی زیر پوشش بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم اکنون از مرز هزار نفر گذشته و این تعداد در استان خراسان رضوی به ۱۳۰۰ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تمامی بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به حالت آماده‌باش در آمده‌اند و دستور داده شده تمامی عمل‌های غیر ضروری و الکتیو کنسل شود و تمام ظرفیت‌های بیمارستان‌های عمومی و خصوصی به درمان کرونا اختصاص یابد.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از سوی دیگر بازرسان اداره نظارت در محل بیمارستانها حضور داشته و بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام اعمال جراحی غیر ضروری در بیمارستان‌ها نظارت می‌کنند.

به گزارش وبدا، انجیدنی افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود بر رعایت دستورالعملهای بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و رعایت فاصله اجتماعی توجه داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو