قرنطینه شهر ۹میلیونی در پی ابتلای ۱۷ نفر به کرونا

منبع: برترین ها

78

1400/5/1

02:41


مسئولان شهر نانجینگ این شهر را به طور کامل بسته و تست کرونا را از همه ساکنان این شهر پرجمعیت آغاز کردند.همچنین شرط خروج از شهر تست منفی است.

جماران: مسئولان شهر نانجینگ این شهر را به طور کامل بسته و تست کرونا را از همه ساکنان این شهر پرجمعیت آغاز کردند.همچنین شرط خروج از شهر تست منفی است.

به نقل از خبرگزاری شینخوا، دولت چین یک شهر را در پی ابتلای شماری از ساکنان آن به کرونا بست و مانع از خروج مردم شد مگر آن که نتیجه تست کرونای آنها منفی باشد.

قرنطینه شهر ۱۰میلیونی در پی ابتلای ۱۷ نفر به کرونا

مسئولان شهر «نانجینگ» که تعداد جمعیت آن 9.3میلیون نفر است در پی ثبت 17 مورد ابتلا به کرونا در میان نظافتچی های شهر آن را کاملا قرنطینه کردند.

مسئولان شهر نانجینگ اعلام کردند که از همه ساکنان شهر در سریع ترین زمان ممکن تست کرونا می گیرند. این مسئولان تصریح کردند که مواردی که ثبت شده است در جریان آزمایش های روتینی کارگران و کارکنان فرودگاه شهر کشف شدند.

همچنین تا روز سه شنبه 157 نفر که با افراد مبتلا در ارتباط بودند قرنطینه شدند.

در پی کشف 17 مورد ابتلا مسئولان شهر بلافاصله اعلام کردند هیچ کس حق خروج از شهر را ندارد مگر آن که 48 ساعت قبل اش تست منفی خود را ارائه کند.همچنین از همه ساکنان شهر خواستند که سفر نروند مگر در موارد ضروری .

علاوه بر آن، مراکز بازرسی در همه شهر برای تحقیق درباره درجه حرارت بدن ایجاد شد و داروخانه ها ملزم شدند که اطلاعات هر فردی که داروهای کاهش دهنده تب را بخرد ثبت کنند.

از سوی دیگر، تجمع های عمومی ممنوع شد و مراکز تفریحی سربسته نیز تعطیل شدند. مدارس تابستانه و دانشگاه های دولتی نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو